جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



بررسی ارزش غذایی برگ، ریشه و بوته کامل چغندر علوفه‌ای وسیلاژ آن

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: بررسی ارزش غذایی برگ، ریشه و بوته کامل چغندر علوفه‌ای وسیلاژ آن

 فرم پروپوزال پر شده و تکمیل شده نیمه رایگان کارشناسی ارشد و دکتری آماده برای انجام پایان نامه و درس روش تحقیق برای رشته های مختلف

مهندسی کشاورزی گرایش تغذیه دام

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

۷۱ میلیون راس دام معادل ۱۲۰ میلیون واحد دامی در کشور وجود دارد، که برای تغذیه آن­‌ها سالانه حدود ۷۵ میلیون تن علوفه خشک مورد نیاز است و لازم به ذکر است که در حال حاضر ۱۰۶ میلیون واحد دامی در کشور وجود دارد (FAO, 1966). قرار گرفتن ایران در کمربند مناطق خشک و نیمه خشک، کمبود مراتع، پایین بودن سطح تولید علوفه درکشور، نیاز به واردات و لزوم تولید محصولی با کیفیت و کمیت بالا همگی بیانگر اهمیت ویژه گیاهان علوفه­‌ای می‌باشد. منگل و چغندر­علوفه‌اي و چغندر‌قند هر سه از اعضاي گونه Beta vulgaris هستند و جهت سهولت از روي ميزان ماده خشك طبقه­‌بندي مي‌شوند(صوفی سیاوش، ۱۳۸۸). كمترين ميزان ماده خشك و بيشترين مقدار پروتئين­خام[۱] در منگل يافت مي‌شود همچنين، منگل از نظر قند فقير­ترين اين سه نوع به­شمار مي‌رود. از لحاظ مقدار ماده خشك و قند، چغندر­علوفه‌اي بين منگل و چغندر قند قرار مي‌گيرد در حالي كه چغندرقند از نظر ميزان ماده­خشك و قند غني­‌ترين و از لحاظ پروتئين­خام فقير­ترين اين سه نوع است. ميزان ماده­خشك چغندر­علوفه‌اي بطور متوسط ۱۸ درصد مي‌رسد كه بسته به نوع واريته گياه، مرحله رشد و شرايط محيطي زمان برداشت اين مقدار متغير است. در هلند و دانمارك استفاده از چغندر­علوفه‌اي جهت تغذيه گاوهاي شيري مرسوم است (صوفی سیاوش و جان‌­محمدی، ۱۳۸۸). تفاوت بين غده‌ها و ريشه‌ها در شكل كربوهيدرات ذخيره‌‌اي[۲] آنها است. در غده‌ها نشاسته[۳] يا فروكتان‌ها و در ريشه‌ها ساكروز و يا گلوكز عمده كربوهيدرات ذخيره‌اي را تشکیل می‌دهد. ماده خشك غده‌ها بيشتر و فيبرخام آنها كمتر از ريشه‌ها است. چغندر علوفه‌اي جزء بوته‌هاي ريشه‌اي است كه احتياجات و شرايط توليد آن مثل چغندرقند است. كيفيت علوفه و عملكرد اين گياه بيش از چغندرقند است. ماده خشک توليدي در هر هكتار حدود ۱۳ تا ۱۵ تن است. توليد علوفه تازه (طی چند چین برداشت) ۸۰ تا ۹۰ تن در هکتار با ماده خشک ۱۲ تا ۱۹ درصد است(صوفی سیاوش، ۱۳۸۸). میزان پروتئین خام ۱۲ تا ۱۳ درصد، گوارش پذیری ۸۷ درصد و انرژی قابل متابولیسم[۴] برگ چغندر علوفه‌ای ۵/۱۲ تا ۵/۱۳ مگاژول در کيلوگرم ماده خشک گزارش شده است، همچنین، در ریشه ميزان پروتئين‌خام ۲/۶ درصد و فيبرخام ۳/۵ درصد و انرژي قابل متابوليسم را ۸/۱۱ مگاژول در کيلو گرم ماده خشک گزارش شده است (صوفی سیاوش، ۱۳۸۸). خصوصیات اصلی محصولات ریشه‌ای، رطوبت زیاد (۷۵۰ تا ۹۴۰ گرم در کیلوگرم ) و فیبر نسبتاً کم (۴۰ تا ۱۳۰ گرم در کیلو گرم ماده خشک) آنها است. ماده آلی ریشه‌ها از قابلیت هضم زیادی برخوردارند (۸۰ تا ۸۷ درصد) و عمده آن را قند تشکیل می‌دهند (۵۰ تا ۷۵ درصد). تجزیه­پذیری پروتئین ریشه‌ها در شکمبه بالا و در حدود ۸۰ تا ۸۵ درصد می‌باشد. چغندر­علوفه‌ای در مقایسه با چغندرقند دارای پروتئین خام بیشتر و قابلیت تجزیه‌­پذیری بیشتر است(صوفی سیاوش، ۱۳۸۸).

 

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

 

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

 

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۶- مدل تحقیق

…………………………

……………………………..

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

…………………………………..

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

…………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

…………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

…………………………………..

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

…………………………………..

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

…………………………………..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

…………………………………..

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

…………………………………..

منابع :

…………………………………….

…………………………………..

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

 

[۱]  – crude protein

[۲]  – Carbohydrate

[۳]  – Starch

[۴]  -Metabolicable Energi

2019-03-10
كد : 24082
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss