جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



: بررسی بیان برخی miRNA در رده سلولی مشتق از سرطان رتینوبلاستوما بیان کننده افزایشی TGIF2LX در اثر مجاورت با داروی SD-208

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: : بررسی بیان برخی miRNA در رده سلولی مشتق از سرطان رتینوبلاستوما بیان کننده افزایشی TGIF2LX در اثر مجاورت با داروی SD-208

  فرم پروپوزال پر شده و تکمیل شده نیمه رایگان کارشناسی ارشد و دکتری آماده برای انجام پایان نامه و درس روش تحقیق برای رشته های مختلف

پزشكی

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

بیماری رتینو بلاستوما یکی از سرطان های شایع در کودکی می­باشد. این کودکان وخانواده هایشان به علت مداخلات درمانی طولانی و پیچیده که نیازمند بیهوشی کامل کودک می­باشد و نگرانی های بیشمار والدین و عوارض شیمی درمانی مثل از بین بردن سلولهای تقسیم شونده سریع و سالم مثل سلولهای مخاط دهان و گناد و تخمدان و مو و روده و معده دارد که مشکلات زیادی را برای کودک و به طبع ان خانواده ایجاد می­کند علاوه بر ان  هزینه های بالای شیمی درمانی دارای مشکلات جسمی و روحی غیرقابل انکار در کودک و خانواده می­باشند.. واین مشکلات هنگامیکه  تومور پس از پایان سیکلهای دارویی به درمان پاسخ نداده و مجبور به تخلیه چشم می­شود بیشتر نیز می­گردد وهمچنین بر خی از آنان ممکن است حتی چند ماه پس از تخلیه چشم دچار عود مجدد می­شوند.

همان طور که گفته شد بین مسیر TGFβ و HOX gene ها رابطه ظریفی وجالبی وجود دارد که با وجودی که اثر هر یک به تنهایی در سرطان زایی انواع سرطانها مشخص شده است اما تاکنون هیچ مطالعه ای در خصوص رابطه بین این دو در سرطان زایی به طور همزمان انجام نشده است و از طرفی نقش دقیق ژن TGIF2LXهنوز تعیین نشده است و اکثر فرضیه هایی که در مورد عملکرد TGIF2LX مطرح شده بر اساس نتایجی است که در تحقیقات بر روی ژن TGIFو TGIF2انجام گرفته است.

همانطور که می دانید شناسایی پایه مولکولی هر بیماری می­تواند به معرفی تکنیک های جدید درمان با کمترین عوارض جانبی منجر شود. بر همکنش miRNA ها با ژن هدف نقش آن ها را در رشد مرگ برنامه ریزی شده تمایز و تکثیر سلولی مشخص کرده و عملکرد مستقیم miRNA را در سرطان تایید می­کند. miRNA ها یکی از انواع تنظیم کننده های اصلی مرگ برنامه ریزی شده در فرایند تومورزایی هستند و بقای سلولهای سرطانی با دستکاری این miRNA ها کنترل می­شود.

بنابر این تحقیق در مورد یافتن بیومارکر های حساس و اختصاصی و داروهای موثر با حداقل عوارض جانبی به منظور از بین بردن سلولهای سرطانی از مهمترین اهداف در تحقیقات این سرطان محسوب می­شود. از سوی دیگر به دلیل تهاجمی بودن تومورهای رتینو بلاستوما گرفتن بیوپسی و شناسایی مستقیم بیو مارکرهای مولکولی در این تومور امکان پذیر نمی­باشد. بیو مارکرهای مولکولی  که بسیار حساس و پاسخگو به درمان باشد و بتواند بیماری را در مراحل اولیه تشخیص داده و یا پیشرفت آن را نشان دهد کمک بزرگی به پیش بینی سیر درمان و یا شناسایی داروهای موثر و نیز تخلیه نشدن چشم کودکان می­کنند.

 

 

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

 

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

 

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۶- مدل تحقیق

…………………………

……………………………..

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

…………………………………..

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

…………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

…………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

…………………………………..

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

…………………………………..

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

…………………………………..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

…………………………………..

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

…………………………………..

منابع :

…………………………………….

…………………………………..

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

 

2019-03-12
كد : 24281
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss