جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



: بررسی تأثير آموزش مقررات راهنمايي و رانندگي بركارآيي همياران پليس (مطالعه موردي شهر تهران ۱۳۹۱)

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: بررسی تأثير آموزش مقررات راهنمايي و رانندگي بركارآيي همياران پليس 

   (مطالعه موردي شهر تهران ۱۳۹۱)

 نمونه پروپوزال پر شده و تصویب شده و تمامی قسمت ها تکمیل شده به صورت آماده قیمت در حد رایگان  مديريت  عملیات ترافيك

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

هرساله تعداد زیادی از مردم در سوانح رانندگی جان خود را از دست می دهند.علت این سوانح هرچه که باشد هزینه های آن برای کشور ما بسیار زیاد و بعضا جبران ناپذیر است.ازبین رفتن تعداد زیادی از مردم درحوادث رانندگی اعم از افراد عادی و یا فرهیختگان و نخبگان,ضایعاتی به راستی جبران ناپذیر است وخسارت های ناشی ازاین تلفات ازدیدگاه جامعه شناسی قابل محاسبه نیست.

امروزه مهمترين خاستگاه زيستي انسانها(شهرها)باپديده هاي ترافيكي بسياري ازقبيل تراكم ترافيكي، رانندگي مخاطره آميز، تصادفات، آلودي هوا، آلودگي صوتي و امثال آن مواجه است كه ناشي از تبعات ورود به دنياي مدرن و صنعتي مي باشد. به طوري كه سازمان بهداشت جهاني[۱] ازحوادث رانندگي به عنوان يكي از مهمترين عوامل مرگ ومير نام برده وپيش بيني مي كند كه اگراقدامات اساسي بازدارنده صورت نپذيرد چه بسا تا سال ۲۰۲۰ جزء نخستين علل مرگ و ميرمحسوب گردد.(مومني،۱۳۹۱: ۷)

امروزه مرگ وميرناشي از تصادفات بعدازبيماريهاي قلبي وعروقي دومين علت مرگ ايراني ها مي باشدكه در هردو سال تلفاتي به اندازه تلفات زلزله ۵/۶ريشتري بم در سال ۱۳۸۲ به همراه دارد و اينك در كشور مهمترين عامل تهديد كننده سلامت مردم مي باشد: به گونه اي كه مرگ و مير ناشي ازآن دررتبه اول مرگهاي غير طبيعي و در رتبه دوم  كل مرگها قرار دارد.( شجاعي،۱۳۹۱: ۹) خوشبختانه اقدامات مثبت دولت نهم و دهم و همكاري صميمانه راهداري، نيروي انتظامي، اورژانس و هلال احمر، علي رغم توسعه راه هاي كشور و افزايش قابل ملاحظه حجم وسايل نقليه، تلفات ناشي از تصادفات با كاهش قابل تأمل روبروشده و بهبود نسبي در اين امر را شاهديم.(نيكزاد،۱۳۹۱: ۶) ولي بازهم جا دارد كه با همت و تلاش بي وقفه در ايمن كردن وسايل نقليه،اصلاح نقاط حادثه خيز، فرهنگ سازي ، برخورد قاطع پليس راهور با تخلفات حادثه ساز و همچنين رعايت مقررات مربوط در كاهش تصادفات و تخلفات رانندگي  اقدام كنيم.

راه اصلی فرهنگ سازی و نهادینه کردن رفتارها، آموزش صحیح است. آموزش فاصله بین شایستگی های موجود با شایستگی های مطلوب را پر می کند و توانمندی های انسان را از قوه به فعل در می آورد. هدف از آموزش، ارائه باور و دیدگاهی جدید، اصلاح باورهای  قبلی و حذف اعتقادات غلط است و چون رفتارهای ارادی انسان منشأ فکری و اعتقادی دارند، هدف اصلی و نهایی آموزش تغییر رفتار فرد است.آموزش در طول عمر انسان از لحظة تولد تا مرگ ادامه دارد و جریان مستمری است که بدون وقفه با زندگی اجتماعی انسان  همراهی می کند.انسان دائما از محیط اطراف خود می آموزد و این آموزش اعم از رسمی وغیر رسمی، کلامی وغیر کلامی، ارادی وغیر ارادی،و… می باشد.(حسینی ،۱۳۸۷ :۲۵)

از اين رو سازمانهاي مختلف از جمله پليس راهنمايي و رانندگي با ارايه شيوه هاي موثر به ارايه برنامه هاي آموزشي پرداخته اند. نمونه آن را درتيزرهاي آموزشي ترافيك،توليدات معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافيك پليس راهنمايي ورانندگي و يا پروژه ملي همياران پليس كه همكاري مشترك پليس راهنمايي و رانندگي و وزارت آموزش و پرورش بوده، مي توان يافت كه اهداف آنها عبارت است از:

ارتقای سطح فرهنگ ايمني و تقويت انضباط اجتماعي در رفتار ترافیکی دانش آموزان و والدين آنها.

تقويت روحيه مسئوليت پذيري، خودباوري و اعتماد به نقس در دانش آموزان.

آموزش و آشنايي دانش آموزان با نكات ايمني و تخلفات حادثه ساز.

نهادينه كردن  و دروني نمودن رعايت و احترام به قوانين و مقررات.

گسترش امر به معروف و نهي از منكر در جامعه و عامل بودن به آن.

–  كاهش تخلفات و حوادث رانندگي و به تبع آن كاهش خسارت هاي مادي و معنوي ناشي از تصادفات.

براين اساس تلاش در راستاي بهبود وضعيت ايمني حمل ونقل ،ايمني سفر و كاهش خطرات سوانح رانندگي امري ضروري است.يكي ازمسائل مهم دربالابردن ايمني،اين است كه سطح انضباط رفتارهاي ترافيكي رانندگان وسايل نقليه بعنوان عامل انساني كه مهمترين سهم در تصادفات و تلفات ناشي از آن را دارا مي باشد، افزايش يابد، بهترین راه کنترل وبه مفهوم دیگر به حداقل رساندن بخشی از ضرر و زیان، استفاده از۳ گروه عواملی است که به صورت نوعی دارو برای بهبود مشکلات ترافیکی و تصادفات جامعه تجویز کرد: ا. مهندسی ترافیک   ۲٫اجرای قوانین ومقررات   ۳٫آموزش.

ازآنجاييكه اقدامات آموزشي و فرهنگي درمرحله قبل ازوقوع تصادفات قرارداشته و از بروز تلفات زيادي   مي تواند جلوگيري نمايد لذا نهادينه شدن اين امر بسيار مهم مي باشد. يكي از راه هاي نهادينه شدن اين مساله، ارتقای کارآیی همياران پليس و پليس ياران نوجوان از طریق آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی در خصوص پیشگیری از تخلفات حادثه ساز و ميزان تاثيرگذاری آن بر كاهش علل و عوامل مؤثر بر وقوع تصادفات است.

 

اهمیت و ضرورت مسأله

 

 

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

 

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

 

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۶- مدل تحقیق

…………………………

……………………………..

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

…………………………………..

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

…………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

…………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

…………………………………..

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

…………………………………..

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

…………………………………..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

…………………………………..

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

…………………………………..

منابع :

…………………………………….

…………………………………..

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

 

World health organization-1

2019-03-08
كد : 18360
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss