جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



بررسی تأثیر آموزش مثبت اندیشی بر صمیمیت، رضایت و عملکرد جنسی زنان خانه دار

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

عنوان پروپوزال: بررسی تأثیر آموزش مثبت اندیشی بر صمیمیت، رضایت و عملکرد جنسی زنان خانه دار

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

وجود روابط صميمانه بين افراد از اهميت خاصی برخورداراست. چنين روابطی بر بهزيستی فيزيكی، روان شناختی و توانايی افراد در جهت عملكرد مؤثر در زمينه های مختلف فردی، خانوادگی و شغلی مؤثر است. ايجاد و دوام رابطه صميمانه توسط پيوندهای هيجانی خاصی تقويت می شود. همچنان كه روابط سالم در زندگی منافع و پيامدهای مثبتی را در بردارد، روابط غير رضايت بخش سلامت جسمانی و روان شناختی افراد را به خطر می اندازد. صميميت یک احساس نزديكی، تشابه و رابطه شخصی عاشقانه يا هيجانی با شخص ديگر است و مستلزم شناخت و درك عميق فرد ديگر به منظور بيان افكار و احساساتی است كه به عنوان منشأ تشابه و نزديكی به كار می رود. صميميت يك فرآيند تعاملی است و شامل ابعادی مرتبط به هم است. محور اين فرآيند شناخت، درك، پذيرش، همدلی با احساسات فرد ديگر، قدردانی وپذيرش ديدگاه اوست. صميميت، تنها يك تمايل يا آرزو نيست؛ بلكه يك نياز اساسی و واقعی بوده و مفهوم وسيعي دارد كه شامل خود افشايی، رابطه جنسی، نزديكی هيجانی، بدنی و عقلی است. با از دست رفتن صميميت يكی ازحلقه های پيوند زناشويی از بين می رود. صمیمیت شامل فرایندی است که در آن افراد تلاش می کنند به یکدیگر نزدیک شوند و شباهت ها و تفاوت هایشان در احساسات، افکار و رفتار ها را کشف کنند(بطلانی و همکاران،۱۳۸۹).

……

مرور منابع:

مزارعی(۱۳۸۸) در پژوهشی با عنوان مقایسه سبک دلبستگی، صمیمیت و الگوهای ارتباطی با رضایت زناشویی و عدم رضایت زوجین فرهنگی شهر کازرون به این نتیجه رسید که زوجین با رضایت زناشویی و عدم رضایت زناشویی در نوع دلبستگی و الگوهای ارتباطی آنها تفاوت معنی داری وجود دارد. با استفاده از آزمون خی دو در سطح آلفای ۵%. میانگین نمرات صمیمیت زوجین با رضایت زناشویی نسبت به زوجین با عدم رضایت زناشویی به طور معنی داری بیشتر است(با استفاده از آزمونt). همچنین بین زوجین با رضایت زناشویی و عدم رضایت زناشویی در سه متغیر سبک دلبستگی، الگوهای ارتباطی و صمیمیت تفاوت معنی داری وجود دارد(با استفاده از تحلیل واریانس).

………..

فرضيه‏هاي تحقیق:

۱ .آموزش مثبت اندیشی موجب افزایش صمیمیت زناشویی در زنان می شود.

۲٫آموزش مثبت اندیشی موجب افزایش رضایت جنسی زناشویی زنان می شود.

۳٫آموزش مثبت اندیشی موجب افزایش عملکرد جنسی زنان می شود.

………….

 

 

2019-02-26
كد : 3986
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss