جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



بررسی تأثیر فناوری های جدید بر کیفیت انتقال گاز

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

عنوان پروپوزال: بررسی تأثیر فناوری های جدید بر کیفیت انتقال گاز

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

گاز طبیعی یکی از مهمترین منابع تامین انرژی است و طبق پیش بینی سازمان بین المللی انرژی در سال گذشته ی میلادی دارای سریعترین نرخ رشد نسبت به سایر منابع انرژی در سال های آتی خواهد بود. پیش بینی می شود که میزان مصرف جهانی این گاز بین سال های ۲۰۰۱ تا ۲۰۲۵ به بیش از دو برابر افزایش یابد. بیشترین میزان افزایش مصرف گاز طبیعی در مدت مذکور به کشورهای در حال توسعه مربوط است. با وجود پایین بودن نرخ رشد استفاده از گاز طبیعی در گذشته، مصرف گاز ایران تنها طی سالهای ۵۹ تا۷۶ از ۳/۵ میلیارد متر مکعب به بیش از ۴۴میلیارد متر مکعب در سال افزایش یافته است  (کسرایی و مسگریان، ۱۳۸۷)

امروزه فناوري هاي بسياري براي استحــصال، انتقال و بــه کارگيري از منابـع گازي رشــد يافته اند. توسعه سريع صنعت گاز نيز از فناوري هاي مهمي تأثيرپذيرفته است که ازاواسط قرن بيستم مطرح شده اند. انتقال گاز طبيعي به واسطه مــاهــيـت گــازي آن بــا دشواري روبه رو است و حتي استفاده از ساده ترين روش انتقال يعني خطوط لوله درفواصل طولاني با مشکلات زيادي روبه رو مي شود. در این بین فناوری های جدیدی هم در خطوط انتقال و هم در شکل انتقال گاز بوجود آمده است که به شدت انتقال گاز را تحت تأثیر قرار داده است (خراسانی و افشار، ۱۳۸۸).

……

مرور منابع:

قربانبان و فاطمی (۱۳۸۸) كاربرد امواج آكوستيك در شناسايي مقدار و مكان گازهاي خروجي در لوله انتقال گاز را مورد مطالعه قرار دادند. بدين منظور، از موازنه انرژي آكوستيك امواج صوتي به عنوان ابزاري براي رديابي وقوع نشت، تخمين مكان نشت، و نيز ميزان دبي آن استفاده شده است. با دانستن مقدار انرژي آكوستيك ورودي به لوله و ميزان انعكاس، عبور و جذب انرژي از محل نشتي و تغييرات ايجاد شده در دامنه موج،‌ مكان و ميزان نشت تقريب زده مي شود. معادلات حاكم بر ميدان آكوستيك در لوله اي با وجود نشت نوشته شده و با استفاده از روش تفاضل محدود حل شده است. ميزان انعكاس، عبور و جذب انرژي آكوستيك به علت نشتي به ازاي تغييرات فركانس موج و همچنين اندازه نشت نشان داده شده است. تاثير اندازه و مكان هاي مختلف نشت بر چگونگي انتشار موج فشاري آكوستيك بررسي شده است.

………..

فرضيه‏هاي تحقیق:

فرضیه اصلی این تحقیق این است که بکارگیری فناوری های جدید می تواند بر روی کیفیت انتقال گاز تأثیر بگذارد.

فرضیه های فرعی:

۱- استفاده از فناوری های جدید انتقال گاز می تواند موجب کاهش هزینه انتقال گردد.

۲- استفاده از فناوری های جدید انتقال گاز می تواند موجب تسهیل انتقال گردد.

………….

 

 

2019-02-26
كد : 2876
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss