جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



بررسی تأثیر مدیریت دانش بر بهره وری نیروی انسانی بخش ستادی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در تهران

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

عنوان پروپوزال: بررسی تأثیر مدیریت دانش بر بهره وری نیروی انسانی بخش ستادی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در تهران

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

در عصر اقتصاد، همه شرکت ها و سازمان ها به دنبال بهبود و ارتقای وضعیت بهره وری و عملکرد خود هستند. سازمان ها، افراد، بخش ها، اتحادیه ها، مدیران و کارکنان همه از واژه های مرتبط با بهره وری و عملکرد استفاده می کنند تا بیان کنند که چگونه می توان کارها را بهتر انجام داد. بهره وری یک مسأله جهانی است و حدود سه دهه است که تلاش هایی در جهت رفع کاستی های آن در سازمان ها شروع شده است و یا به دنبال راه هایی برای افزایش عملکرد و بهره وری سازمان ها بوده اند (جودزاده و همکاران، ۱۳۹۸).

بهره وری و عملکرد در سازمان ها و شرکت های مختلف تغییرات فناوری، راندمان فنی و سازمانی و صرفه جویی واقعی هزینه ها را در بر می گیرد. راندمان و عملکرد بالاتر به شرکت اجازه می دهد تا با سطح مشابه ورود ها، بازده بالاتری را ایجاد کند و سرانجام رشد اقتصادی کلی قوی تری را ارائه می دهد (ویلفرید و تاپسوبا، ۲۰۱۹).

سازمان ها برای تحقق اهداف خود دارای منابع و دارایی های متعددی هستند. برخی از این منابع و دارایی ها بسیار ارزشمند، یگانه و منحصر به فرد هستند و برای کسب مزیت رقابتی نقش محوری دارند. دانش از جمله ی این موارد است. بطوریکه دانش را جانشین نهایی تولید ثروت و سرمایه پولی می دانند. نقش دانش در جهت رسيدن به رشد و توسعه همواره چشمگير بوده است. امروزه دانش موجود در سازمان ها از مهمترين سرمايه هاي آنها تلقي مي شود که مي تواند در شرايط رقابتي معاصر به موفقيت و کسب مزيت هاي رقابتي کمک کند. بسياري از سازمان ها بخوبي دريافته اند که براي کسب موفقيت و حتي بقا به چيزي بيش از دستيابي اتفاقي و کوتاه مدت به دانش نياز دارند و راهي جز به کارگيري سيستم مناسب مديريت دانش ندارند (تقوی و شفیع زاده، ۱۳۸۸).

……

مرور منابع:

سید زاده (۱۳۸۹) کارکردهاي مديريت دانش در بهره وری دانشگاههای پیام نور را مورد مطالعه قرار داد. نتایج این مطالعه نشان داد که مهم ترین مولفه هایی که به عنوان کارکردهای مدیریت دانش در دانشگاه پیام نور محسوب می شوند به ترتیب اولویت شامل: تبدیل دانش ضمنی به دانش صریح، خلاقیت، یادگیری سازمانی، ارتباط بهینه با مشتری، تولید دانش جدید، رهبری سازمانی و تصمیم گیری هوشمندانه، توجه به دانش افراد و نخبگان، اعتلای فرهنگ سازمانی و راهبرد باز طراحی فرآیندهای سازمانی بوده است.

………..

فرضيه‏هاي تحقیق:

فرضیه اصلی:

۱-  مدیریت دانش رابطه معناداری با بهره وری منابع انسانی در بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی دارد.

فرضیه های فرعی:

۱- مولفه توسعه دانش رابطه معناداری با بهره وری منابع انسانی در بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی دارد.

۲- مولفه اشتراک دانش رابطه معناداری با بهره وری منابع انسانی در بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی دارد.

۳- مولفه تشخیص دانش رابطه معناداری با بهره وری منابع انسانی در بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی دارد.

۴- مولفه تحصیل دانش رابطه معناداری با بهره وری منابع انسانی در بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی دارد.

۵- مولفه بکارگیری دانش رابطه معناداری با بهره وری منابع انسانی در بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی دارد.

………….

 

 

2019-02-24
كد : 2161
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss