جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



بررسی تاثیر اسپری برگی نانوکود کلاته آهن بر عملکرد ذرت دانه ای

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

عنوان پروپوزال: بررسی تاثیر اسپری برگی نانوکود کلاته آهن بر عملکرد ذرت دانه ای

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

ذرت گیاهی است تک لپه ای، از خانواده Poaceae با نام علمی Zea mays L. . ذرت بومی آمریکا بوده و از نظر سطح زیر کشت بعد از گندم و برنج، سومین محصول در میان غلات است (Bauder, 2002).

ذرت یکی از مهمترین منابع غذائی برای انسان است و به عنوان یک گیاه C4 در طول دوره رشد، مواد غذائی زیادی از خاک جذب می کند. موضوع مهم در توليد اين گياه، کارائی عناصر میکرو یا کم مصرف در شرایط متفاوت خاک است. تحت وضعیت نامطلوب خاکهای ایران مثل PH بالا، کمبود ماده آلی، کربنات کلسیم نسبتاً زیاد و مصرف بیش از حد کودهای فسفره، قابلیت جذب عناصر میکرو کاهش می یابد. فقدان هر میکرو المنتی می تواند رشد گیاه را متوقف کند. در این میان برای ذرت عنصر آهن به علت وظایف متعدد از اهمیت خاصی برخوردار است (Kamira, 2004).

……

مرور منابع:

کشاورز و همکاران (۱۳۹۰) اثر محلول پاشي نانو كود آلي كلاته آهن بر خصوصيات كمي و كيفي گندم ديم را مورد مطالعه قرار دادند. آزمايشي در قالب طرح بلوك كامل تصادفي با سه تكرار اجرا گرديد. تجزيه واريانس داده ها نشان داد صفات تعداد سنبله در متر مربع، تعداد دانه در سنبله، وزن هزار دانه، وزن سنبله اصلي، وزن كل سنبله، ارتفاع بوته، عملكرد دانه و مقدار آهن، كلسيم و روي در دانه تحت تأثير تيمار هاي آزمايش قرار گرفت و اثر تيمار ها بر صفات تعداد پنجه و طول سنبله معني دار نبود.مقايسه ميانگين صفات مورد بررسي نشان داد تيمار دوبار محلولپاشي بيشترين ۵۰ و ۳۰ درصدي عملكرد دانه، تعداد ،۴۰ ،۳۰ ،۲۰ ، ميزان را نسبت به ديگر تيمارها داشت. تيمار دوبار محلولپاشي باعث افزايش ۶۱ سنبله در متر مربع، تعداد دانه در سنبله، وزن سنبله اصلي، وزن كل سنبله و وزن هزار دانه نسبت به شاهد گرديد. همچنين اين تيمار باعث افزايش ۵۰ و ۲۰ درصدي مقدار كلسيم و آهن نسبت به شاهد گرديد. تيمار يكبار محلولپاشي سبب كاهش ۳۰ درصدي روي و ۱۰ درصدي ارتفاع بوته شد.

………..

فرضيه‏هاي تحقیق:

۱- نانوکود کلاته آهن دارای اثر معنی دار بر عملکرد ذرت دانه ای می باشد.

۲- غلظت ۲ گرم بر لیتر بهترین غلظت برای اسپری برگی نانوکود کلاته آهن برای ذرت دانه ای می باشد.

………….

قیمت: ۱۹۰۰۰ تومان

 

 

2019-02-25
كد : 2474
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss