جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



بررسی تاثیر تعهد سازمانی کارکنان در شرکت های بیمه بر توسعه بیمه در کشور (مطالعه موردی: بیمه آسیا)

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

عنوان پروپوزال: بررسی تاثیر تعهد سازمانی کارکنان در شرکت های بیمه بر توسعه بیمه در کشور (مطالعه موردی: بیمه آسیا)

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

تعهد سازماني به مثابه انواع تعهد، محور بحث و مطالعه پژوهشگران مديريت و رفتار سازماني طي چند دهه اخير است . بخش عمده اي از نظريه پردازان اوليه با فرض ديدگاه تعارض حرفه اي – بوروكراتيك ، معتقدند تعهد سازماني با دیگر تعهدات سازمان در تعارض با هم بوده و رابطه ناسازگاري با يكديگر دارند . طوري كه با افزايش تعهد كاركنان به حرفه خود ، تعهد آنان به سازمان كاهش مي يابد. در مقابل، برخي پژوهش گران از جمله محققان سال های اخير، معتقدند كه تعهد حرفه اي و سازماني الزاما سازه هاي متعارض و ناسازگاري نيستند، بلكه مي توانند همبستگي معني داري با يكديگر داشته باشند (امیدوار، ۱۳۸۱).

تعهد سازمانی نشانگر خصوصیاتی هستند که افراد را در ارتباط با سازمان خویش تعریف می کنند. تعهد سازمانی به عنوان پذیرش اهداف سازمانی و تمایل به اعمال تلاش ازطرف سازمان تعریف می شود و با رفتارهای مثبت همچون عملکرد شغلی و حضور داشتن در شغل رابطه دارد. همچنین تعهد سازمانی شامل سه مولفه تعهد عاطفی، تعهد اصولی و تعهد مستمر می باشد. (پاینو و همکاران، ۲۰۱۱).

……

صنعت بیمه به عنوان یکی از بخش های مهم اقتصاد کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است. امروزه بیمه یک نیاز اساسی برای تمامی امور اقتصادی، چه موارد فردی از قبیل بیمه های زندگی و چه موارد کلان از جمله بیمه های صنعت است و همچنین تلاش در جهت پیشرفت این صنعت موجب پیشرفت اقتصادی می شود. (کامیابی و زیارتی، ۱۳۹۰).

……………………

مرور منابع:

پارسامنش (۱۳۹۱) در تحقیقی راه های افزایش ضریب نفوذ بیمه بوسیله بکارگیری ابزارهای الکترونیکی در سطح شرکت های بیمه را مورد مطالعه قرارداده و امنیت و اعتماد و رعایت حریم شخصی افراد را یکی از ضروری ترین زیر ساخت های مورد نیاز این صنعت در افزایش فروش بیمه الکترونیک عنوان نموده است، بنابر این هر طرح بیمه الکترونیک نیازمند تدوین یک چارچوب حقوقی در زمینه حفاظت از حریم خصوصی افراد، تعقیب جرایم رایانه ای، ایجاد و تقویت مراجع سنجش اعتبار و سندیت و قانونی کردن امضاء های الکترونیکی است.

………..

فرضيه‏هاي تحقیق:

فرضیه اصلی:

– تعهد سازمانی کارکنان بر توسعه بیمه در کشور تأثیر دارد.

فرضیه های فرعی:

– تعهد عاطفی کارکنان بر توسعه بیمه در کشور تأثیر دارد.

– تعهد مستمر کارکنان بر توسعه بیمه در کشور تأثیر دارد.

– تعهد اصولی کارکنان بر توسعه بیمه در کشور تأثیر دارد.

………….

 

 

2019-02-24
كد : 2143
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss