جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



بررسی تاثیر راهکارهای پوشش ریسک در بازار سرمایه و تاثیر آن بر تمایل به سرمایه¬گذاری (مورد مطالعه: بازار بورس اوراق بهادار فارس)

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: بررسی تاثیر راهکارهای پوشش ریسک در بازار سرمایه و تاثیر آن بر تمایل به سرمایه­گذاری (مورد مطالعه: بازار بورس اوراق بهادار فارس)

 نمونه پروپوزال پر شده و تصویب شده و تمامی قسمت ها تکمیل شده به صورت آماده قیمت در حد رایگان  مدیریت MBA

 

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

پیتر دراکر فعالیت های اقتصادی را مصرف منابع موجود برای آینده ای نامطمئن تعریف می کند. بنابراین در دنیای صنعتی و تولید رقابتی، ریسک جزء لاینفک سرمایه گذاری به شمار می رود. امروزه هر سازمان بسته به ماهیت کار خود ریسک های گوناگونی را تجربه می کند و موفقیت آنها به میزان زیادی به شیوه مدیریت ریسک ها بستگی دارد. پرداختن به موضوع ریسک در پژوهش های اخیر (مانند پژوهش استادی و همکاران، ۱۳۹۶) نشان می دهد که واکنش به ریسک و مدیریت ریسک شرکت جنبه مهمی است که در سال های اخیر در خصوص افزایش کارایی مورد توجه زیادی قرار گرفته است (صیادی و همکاران، ۱۳۹۸).

پایداری و انعطاف پذیری شرکت های کوچک و بزرگ به طور مستمر بر اثر ریسک های متعدد می تواند مستعد آسیب پذیری باشد. خیلی از شرکت ها سعی می کنند تا ریسک های موجود را شناسایی کنند ولی آنها موفق نمی شوند تا این ریسک ها را با کسب و کارشان مرتبط کنند تا بتوانند چنین ریسک هایی را مدیریت کرده و کاهش دهند (هانگرائنی و همکاران، ۲۰۱۹).

اصل ثابتي در فرهنگ سرمايه­گذاري وجود دارد مبني بر اينكه سرمايه از ريسك و خطر گريزان است و به سوي بازده و سود تمايل دارد. به همين خاطراست كه سرمايه­گذاران ريسك گريز، از ورود سرمايه خود به جايي كه خطر و ريسك وجود دارد يا افق نامشخصي در برابر سود و اصل سرمايه­شان هست، امتناع مي­كنند. اما آيا مي­توان جايي را پيدا كرد كه سرمايه­گذاري در آن ريسك نداشته باشد؟ ريسك و خطر از دست دادن اصل و فرع سرمايه در همه جا هست، بعضي سرمايه­گذاري­ها پر خطرند و برخي كم خطر. سرمايه­گذار با توجه به ميزان خطر و ريسك سرمايه­گذاري، انتظار سود و بازده متناسب را دارا مي­باشد. معمولا سرمايه­گذاران به وسيله تجزيه و تحليل­هاي مالي خود به دنبال بازده متناسب با توجه به ريسك مربوطه مي­باشند . در يك بازار متعارف كه در آن عوامل بازار واجد اطلاعات مي­باشند، بازده بالا همواره ريسك بالاتري را نيز به دنبال خواهد داشت . اين موضوع موجب مي­شود كه همواره تصميم­گيري جهت سرمايه­گذاري بر اساس روابط ميان ريسك و بازده صورت گيرد و يك سرمايه­گذار همواره دو فاكتور ريسك و بازده را در تجزيه و تحليل و مديريت سبد سرمايه­گذاري­هاي خود مدنظرقرار دهد . به عبارت ديگر، سرمايه­گذاري به عنوان يك تصميم مالي همواره داراي دو مؤلفه ريسك و بازدهي بوده كه مبادله اين دو تركيب­هاي گوناگون سرمايه­گذاري را عرضه مي­كند. از يك طرف، سرمايه­گذاران به دنبال بيشينه كردن عايدي خود از سرمايه­گذاري هستند و از طرف ديگر ، با شرايط عدم اطمينان حاكم بر بازارهاي مالي مواجه مي­باشند كه عامل اخير، دستيابي به عوايد سرمايه­گذاري را با عدم اطمينان مواجه مي سازد(ابزری و دیگران،۱۳۸۶: ۱۲۵).

معمولاً در اقتصاد و بخصوص در سرمايه­گذاري فرض بر اين است كه سرمايه­گذاران منطقي عمل مي­كنند. سرمايه­گذاران منطقي، اطمينان را به عدم اطمينان ترجيح مي­دهند و طبيعي است كه در اين حالت مي­توان گفت سرمايه­گذاران نسبت به ريسك علاقه­اي ندارند، به عبارت دقيقتر سرمايه­گذاران ريسك گريز هستند. يك سرمايه­گذار ريسك گريز ، كسي است كه در ازاي قبول ريسك، انتظار دريافت بازده مناسبي دارد . بايد توجه داشت كه در اين حالت پذيرفتن ريسك يك كار غير منطقي نيست، اگر چه ميزان ريسك خيلي زياد باشد، چون در اين حالت انتظار بازده بالايي نيز وجود دارد . در واقع، سرمايه­گذاران به طور منطقي نمي­توانند انتظار داشته باشند كه بدون قبول ريسك بالا، بازده بالايي كسب كنند. از طرف ديگر تحقيقات انجام شده حاكي از آن است كه افراد در تصميم­گيري­هاي خود تحت شرايط ريسك، به هيچ وجه به صورت منطقي و عقلايي عمل نمي­كنند(ابزری و دیگران،۱۳۸۶: ۱۲۶).

با توسعه بازارهاي مالی در دنیا روز به روز اهمیت و اثرگذاري آن­ها در تمام جنبه­هاي تمدن بشري از جمله اقتصاد و سیاست افزایش یافته است. بحران­هاي مالی ناشی از ریسک­هاي اوراق بهادار یا یک نوع ابزار مالی در یک کشور می­تواند به راحتی زنجیرهايی از بحران­ها را در گستره بزرگی از کشورها ایجاد کند؛ مانند بحران ناشی از وام­هاي رهنی در امریكا در اواخر سال ۲۰۰۷ که بازارهاي مالی دنیا را با مشكلات بسیاري مواجه کرد. همین موضوع سبب شده توجه و حساسیت نسبت به بازارهاي مالی نیز بیشتر شود. در جهان اسلام نیز در سال­هاي اخیر با درک نیاز به توسعه بازارها و ابزارهاي مبتنی بر شریعت اسلامی، که متناسب با اصول اسلامی باشد، بازارهاي مالی اسلامی با سرعت بسیار زیادي در حال توسعه و تجهیز هستند (قلی­زاده و دیگران، ۱۳۹۱).

 

 

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

 

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

 

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۶- مدل تحقیق

…………………………

……………………………..

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

…………………………………..

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

…………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

…………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

…………………………………..

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

…………………………………..

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

…………………………………..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

…………………………………..

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

…………………………………..

منابع :

…………………………………….

…………………………………..

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

 

2019-03-07
كد : 18191
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss