جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



: بررسی رابطه بین هوش هیجانی واعتیاد به اینترنت در دانش آموزان سال سوم و پیش دانشگاهی شهرستان ورامین

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: : بررسی رابطه بین هوش هیجانی واعتیاد به اینترنت در دانش آموزان سال سوم و پیش دانشگاهی شهرستان ورامین

 نمونه پروپوزال پر شده و تصویب شده و تمامی قسمت ها تکمیل شده به صورت آماده قیمت در حد رایگان  علوم تربیتی و روان شناسی – مدیریت آموزشی

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

پس از گذشت دو دهه از ظهور اینترنت هیچ جنبه اي از زندگی انسان را نمی توان یافت که توسط فناوري اطلاعات و ارتباطات تحت تأثیر قرار نگیرد. ارائه ي خدمات به صورت الکترونیکی،صرفه هاي اقتصادي بیشتري نسبت به ارائه ي این خدمات به صورت سنتی دارد. براي شرکت هاي مدرن ارزش فناوري اطلاعات چند وجهی است. همانند بهبود و تنوع محصولات، کیفیت، رضایت مشتري، تسهیل فرایندهاي کاري، کاهش هزینه هاي غنی سازي کار، مدیریت بهره وري و افزایش مزیت هاي رقابتی (باحرینی و کفاز، ۲۰۱۹).

با نفوذ بیشتر و اختراع فرایندهاي جدید براي مصرف کنندگان خدمات از طریق رسانه هاي الکترونیکی، مشتریان به طور فزاینده اي به فروشندگان وارائه دهندگان خدمات تکیه می کنند حتی براي انجام ابتدایی ترین خدمات و وظایف. لذا، دنیاي امروز عرصه ي تحولات پیوسته است. در رویارویی با رقابت شدید و افزایش انتظارات مشتریان به طور مستمر، شرکت هاي تجارت الکترونیک علاقه مند به شناسایی، درك، پرورش و حفظ مشتریان سودآور موجود می باشند (تیموری و گودرزوند، ۱۳۹۷).

باپیشرفت علم وفناوری وانفجار اطلاعات در دنیای امروز ضرورت استفاده از اینترنت در نوجوانان به منظور کسب مهارت ، بیش از پیش احساس می شود. مطالعات جلالی ، آقابابایی و باقری (۲۰۰۸) میزان گرایش جوانان به اینترنت را ۵/۷۸ درصد گزارش کرده است. در همین راستا (کوه[۱] و وسپار[۲] ،۲۰۰۱) نیز در پژوهش خود دریافتند ۸۳ درصد دانش آموزان سال آخر دبیرستان از اینترنت استفاده می کنند.اما این فن آوری با همه محاسنی که برای زندگی نسل امروز به همراه دارد،همچون تیغی دولبه زیان ها ومشکلات بسیاری را بخصوص برای نسل جوان کشورمی تواند بهمراه داشته باشد .

از اوایل دهه ۹۰ میلادى، پژوهش‌ها و بررسى‌هاى بسیارى در زمینه روان‌شناسى اینترنت و تأثیر آن بر سلامت و رفتار انسان انجام پذیرفته است. امروزه موضوع اینترنت، مسئله مهمى براى بیشتر کشورها، به ویژه کشورهاى در حال توسعه و از جمله کشورهاى اسلامى است. آگاهى از پى‌آمدهاى اینترنت و در کنار آن، در نظر گرفتن راهبردهاى مناسب براى استفاده درست و پیش‌گیرى یا کاهش پى‌آمدهاى احتمالى منفى آن، اهمیت اساسى دارد.

پژوهشگران حوزه روانشناسی اینترنت همچون : تالبوت ، یانگ ، کندل[۳] (۱۹۹۸) ، دیویس و اسمیت[۴] (۱۹۹۹) ، ناکس ، زوسمن و اندرسون[۵] (۲۰۰۱) ،لائو ها ، لی پینگ و زائولان[۶] (۲۰۱۰) ، همگی بر ماهیّت اعتیاد آور اینترنت بخصوص در قشر جوان تاکید داشته اند. آمار ها حاکی از آن است که ۵ تا ۱۰ درصداستفاده کنندگان اینترنت،بصورت اعتیادگونه ای ازآن استفاده می کنند.

(علوی و همکاران، ۱۳۸۸).

عوارض ناشی از اعتیاد به اینترنت باعث شده تا آنرا سرآمد همه اعتیاد های رفتاری بدانند.    (حمیدیان، ۱۳۸۷).

این اختلال یک پدیده بین رشته ای است که علوم مختلف از جمله : پزشکی ، رایانه ای ، جامعه شناسی،حقوق،اخلاق وروانشناسی، هریک آنرا از یک بعد موردبررسی قرار داده اند.                   (معیدپور و همکاران، ۱۳۸۵ )

هوش هیجانی مجموعه ای از توانائیها ، کفایتها و مهارت های غیر شناختی است که فرد را برای کسب موفقیت در مقابله با شرایط و فشار های محیطی تحت تاثیر قرار می دهد( بار- آن، ۲۰۰۰)  هوش هیجانی دارای مولفه های متنوعی است که در آن میان می توان به ارزیابی عواطف خود، ارزیابی عواطف دیگران، تنظیم عواطف و هیجان و استفاده از هیجانا ت  در شرايط مختلف اشاره نمود.

امروزه پژوهشگران معتقدند که اگر فرد از لحاظ هیجانی توانمند باشد، بهتر می تواند با چالش های زندگی مواجه شود و در نتیجه از سلامت روانی بهتری برخوردار خواهد شد.(مارتینز ، رامالو و مورین[۷]،۲۰۱۰)

و هچمنین پژوهشگران اذعان دارند که توانایی سازنده هوش هیجانی، درک هیجانات، تنظیم حالات عاطفی و استفاده از آگاهی هیجانی با بهداشت روانی و انطباق روانشناختی مرتبط است. (احمدی رق آبادی،۱۳۸۴)

اگر بپذیریم که هر چیزى مى‌تواند جنبه اعتیادآور و بیمارگونه به خود بگیرد، در این صورت کاملاً منطقى خواهد بود که از اعتیاد به اینترنت سخن بگوییم. توجه زیادى که امروزه روان‌شناسان و روان‌پزشکان درباره اعتیاد به اینترنت دارند، نشان مى‌دهد این موضوع همچنان مهم و بحث‌برانگیز است.اورزاک[۸] (۱۹۹۹)، اعتیاد به اینترنت را نوعى اختلال مى‌داند که فرد صفحه رایانه را جذاب‌تر از واقعیت زندگى روزمرّه مى‌بیند. به نظر او، هر کس رایانه دارد، در معرض اعتیاد است، ولى افراد خجالتى، تنها و بى‌حوصله آسیب‌پذیرى بیشترى دارند.

نبود روابط پایدار و صمیمى با دیگران، نداشتن اعتماد به نفس و به طور کلى، شکست در عرصه‌هاى گوناگون زندگى، زمینه را براى اعتیاد افراد به اینترنت فراهم مى‌کند. نتایج پژوهش یانگ[۹] (۱۹۹۷) در این زمینه نشان داد یکى از دلایل مهم اعتیاد به اینترنت در افرادى که روابط عمومى کمترى دارند، به‌دست آوردن حمایت‌هاى اجتماعى است. ایوان گلدبرگ[۱۰] (۱۹۹۵) اعتیاد به اینترنت را یکى از آسیب‌هاى روان‌شناختى بسیار زیان‌بخش مى‌داند که کنش‌ورى بهنجار و سلامت روانى فرد را در جنبه‌هاى مختلف مختل مى‌کند.کاپلان[۱۱] (۲۰۰۲) به این نتیجه رسید که افراد معتاد به اینترنت از ویژگی هایی چون : احساس تنهایی ،کم رویی،کناره گیری اجتماعی وافسردگی و تنهایی می انجامد .

راسموس[۱۲] (۲۰۰۰) نشان داد که کاربران افراطی در موقع قطع تماس ، بی قرار ، حساس ، مضطرب و زودرنج ( کناره گیری اجتماعی ) ودر قطع یا کنترل و توقف استفاده موفق نیستند. (غفاری  و احدی،۱۳۸۶)

افزون بر اینکه وابستگى رفتارى یا اعتیاد به اینترنت، نوعى بیمارى یا آسیب روانى است، همچنین پدیده‌اى مزمن و فراگیرشمرده مى‌شود که با خسارت‌هاى جدّى جسمانى ، خانوادگى ، شغلى ، اجتماعى و روانى همراه است.

مهم‌ترین پى‌آمدهاى اعتیاد به اینترنت باتوجه به شدت آن، عبارتند از : اختلال افسردگی ؛ گوشه‌گیرى و انزوا ؛ اختلال در میزان خواب و زمان آن ؛ خستگى بیش از حد ؛ فشارهاى روانی ؛ از دست دادن فرصت‌هاى شغلی ؛ اختلال در روابط میان‌فردی ؛ اختلاف‌هاى خانوادگى ؛ مشکلات درسى ؛ افکار پرخاشگرانه و میل جنسى زود رس ( رحمانی،۱۳۹۱)

 

 

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

 

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

 

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۶- مدل تحقیق

…………………………

……………………………..

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

…………………………………..

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

…………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

…………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

…………………………………..

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

…………………………………..

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

…………………………………..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

…………………………………..

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

…………………………………..

منابع :

…………………………………….

…………………………………..

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

 

۱- kuh

۲- vesper

۳- Talbott , Young , Kandell

۴- Davis , Smith

۵- Knox , Zusman , Anderson

۶- Lau-hua , Li-ping , Zhao-lan

۱-Martinez , Ramallo , Morin

۲-Orzak

۳- Young

۱- Ivan Goldenberg

۲- Kaplan

۳- Rasmussen

 

2019-03-08
كد : 18877
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss