جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی کارکنان اداری شهرداری تبریز با سطح ارائه خدمات آنها

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

عنوان پروپوزال: بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی کارکنان اداری شهرداری تبریز با سطح ارائه خدمات آنها

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

محیط کار انسان به مثابه منزل دوم انسان ها می باشد و چه بســــا کسانی عمده ساعات شبانه روز خود را در محیط کارشــان به سر می برند. بنابراین بدیهی است که محیط کار نیز بایستی همچون خانه برآورنده حداقلی نیازهای روحی و روانی افراد باشد تا آنها ضمن کسب درآمـــد و ارتقای سطح دانش و مهارت حرفه ای خود به خدمتی صادقانه و موثر بپردازند. تحولات بنيادين در عرصه تجارت و اقتصاد در دهه هاي اخير چنان پرشتاب بوده است كه مديريت كسب و كار را پيچيده تر از قبل كرده است (آرمسترانگ[۱]، ۲۰۰۱).

……

مرور منابع:

رضایی کهن و همکاران (۱۳۸۸) رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی و انتظارات مشتریان از خدمات را موزد مطالعه قرار دادند. این پژوهش از نوع تحقیقات توصیفی و همبستگی است. به این منظور تعداد ۳۷۵ نفر از بین مشتریان مراکز آمادگی جسمانی بانوان شهر مشهد با استفاده از روش خوشه ای مرحله ای انتخاب شدند. یافته های پژوهش نشان می دهد که بین ویژگی های محیطی با سن ، درآمد رابطه معنی داری وجود دارد. بین طرز برخورد کارکنان با سن، مدت زمان استفاده از خدمات در هر جلسه رابطه معنی داری وجود دارد. بین اعتماد به کارکنان و سن رابطه معنی داری وجود دارد. بین اطلاعات موجود و سن رابطه معنی دار و مثبت و با مدت حضور در برنامه های باشگاه و تعداد نوبت استفاده از باشگاه در هفته رابطه معنی دار و منفی وجود دارد. بین برنامه های پیشنهادی و سن رابطه معنی داری وجود دارد. بین ملاحظات شخصی، مدت زمان استفاده از خدمات باشگاه در هر جلسه و ساعت حضور افراد رابطه معنی داری وجود دارد.

………..

فرضيه‏هاي تحقیق:

۱- بین سن کارکنان اداری شهرداری تبریز با سطح ارائه خدمات آنها رابطه معنی دار وجود دارد.

۲- بین جنس کارکنان اداری شهرداری تبریز با سطح ارائه خدمات آنها رابطه معنی دار وجود دارد.

۳- بین سابقه کار کارکنان اداری شهرداری تبریز با سطح ارائه خدمات آنها رابطه معنی دار وجود دارد.

۴- بین سطح تحصیلات کارکنان اداری شهرداری تبریز با سطح ارائه خدمات آنها رابطه معنی دار وجود دارد.

۵- بین میزان حقوق کارکنان اداری شهرداری تبریز با سطح ارائه خدمات آنها رابطه معنی دار وجود دارد.

………….

 

 

[۱] – Armstrang

2019-02-25
كد : 2571
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss