جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



بررسی رابطه جرأت ورزی کارکنان بر فرسودگی شغلی در سازمان بیمه مرکزی ایران

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

عنوان پروپوزال: بررسی رابطه جرأت ورزی کارکنان بر فرسودگی شغلی در سازمان بیمه مرکزی ایران

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

ارتباط يكي از مهمترين زمينه هاي سلامت زندگي اجتماعي و منشأ فرهنگ و به عنوان زمينه و مبناي حركت و ارتقاي انساني است كه اگر تحت تأثیر قرار بگیرد، بي شك پايه اصلي زندگي مي لغزد و رضايت از آن محو مي شود. در اين ميان ارتباط مؤثر با ديگران، مهارتي است كه انسان را در موقعيّت ممتاز و بهتري قرار مي دهد و دستيابي به موفّقيّت و خوشبختي را سهل تر مي سازد (حسینی، ۱۳۸۷).

ارتباط مؤثر رابطه اي است كه در آن شخص به گونه اي عمل مي كند كه در آن علاوه بر اينكه خودش به خواسته­هايش مي رسد، افراد مقابل نيز احساس رضايت دارند. يكي از مهارت هاي ارتباط مؤثر، جرأت ورزي است. افرادي كه از مهارت جرأت ورزي[۱] (حدّ وسط برخورد منفعلانه و پرخاشگري) بي بهره­اند، نمي توانند از خودشان دفاع نمايند؛ لذاست كه غالباً در برخورد با ديگران منفعل، پشيمان و ترسو بوده و به جاي اهمّيّت به نيازها و خواسته اي خود، از خواسته ها و نظر ديگران تبعيّت مي كنند (آلبرتی و امونز[۲]، ۲۰۰۱).

……

مرور منابع:

اکبری و همکاران (۱۳۸۹) تاثير برنامه مداخله اي-آموزشي جرات ورزي، حل مساله و حرمت خود بر هوش هيجاني را مورد بررسی قرار دادند. روش پژوهش از نوع شبه آزمايشي بود. جامعه مورد مطالعه را دانش آموزان پسر دبيرستاني تحت پوشش کميته امداد امام خميني (ره) شهر تهران تشکيل مي دادند. از ميان اين افراد ۱۵ نفر، که بهر هيجاني کمترين نمره را بين ۱۲۰ نفر به دست آوردند، به عنوان نمونه انتخاب شدند و تحت کار بندي آزمايشي قرار گرفتند. گروه آزمايش در ۱۵ جلسه ۹۰ دقيقه اي براي مولفه هاي جرات ورزي، حل مساله و حرمت خود آموزش ديدند. تحليل نتايج اندازه گيري مکرر همراه با انتقال اثر نشان داد که برنامه مداخله اي جرآت ورزی هوش هيجاني را افزايش مي دهد. همچنين هر يک از سه قسمت برنامه آموزشي (جرات ورزي، حل مساله و حرمت خود) جداگانه باعث افزايش هوش هيجاني مي شوند.

………..

فرضيه‏هاي تحقیق:

فرضیه اصلی:

۱- جرأت ورزی کارکنان بر فرسودگی شغلی کارکنان در سازمان بیمه مرکزی ایران تأثیر دارد.

فرضیه های فرعی:

۱- جرأت ورزی کارکنان بر خستگی عاطفی کارکنان در سازمان بیمه مرکزی تأثیر دارد.

۲- جرأت ورزی کارکنان بر مسخ شخصیت کارکنان در سازمان بیمه مرکزی تأثیر دارد.

۳- جرأت ورزی کارکنان بر فقدان موفقیت فردی کارکنان در سازمان بیمه مرکزی تأثیر دارد.

………….

 

 

[۱] – Assertivenss

[۲] – Alberti and Emonz

2019-02-24
كد : 2176
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss