جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



بررسی رابطه رفتار مدنی سازمانی با کیفیت زندگی کاری در آموزگاران اداره آموزش و پرورش سرچهان در سال تحصیلی ۸۸-۸۷

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: : بررسی رابطه رفتار مدنی سازمانی با کیفیت زندگی کاری در آموزگاران اداره آموزش و پرورش سرچهان در سال تحصیلی ۸۸-۸۷

 نمونه پروپوزال پر شده و تصویب شده و تمامی قسمت ها تکمیل شده به صورت آماده قیمت در حد رایگان  علوم تربیتی و روان شناسی گرایش: صنعتی و سازمانی

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

اگرتعدادمایک نفر باشد نمی توانیم سازمان تلقی شویم.دو یا بیشتر افرادی که برای دستیابی به اهداف مشترک دور هم جمع شده اند ودارای قوانین و اصول می باشند سازمان نامیده می شود. قوانین وقواعد حاکم برسازمان که افراد سازمان ملزم به اطاعت آن اصول هستند سازمانٍ سازمان نامیده می شود(مهداد،۱۳۸۴).

رويكرد سنتي براي انديشيدن در مورد شغل اين است كه يك شغل بر حسب وظايف تعيين شده براي آن تعريف مي­ﮔردد . در واقع هدف تحليل شغل اين است كه اين وظايف را تعريف و تعيين كند . در عوض، ارزيابي عملكرد با ارزيابي اينكه كاركنان وظايف مربوط به شغلشان را ﭼﻪ قدر خوب انجام مي­دهند ارتباط دارد . ﭘﮋوﻫﺸﮕران  سازماني به اين نتيجه رسيده­اند كه برخي از كاركنان با انجام مسئوليت­هاي فراتر از وظايف تعيين شده در شغلشان، به بهبود كارآيي سازمان خود كمك مي­كنند . به اين معني­كه، آن­ها همكاري­هاي اضافي را انجام مي­دهند كه نه لازم است و­نه ﭘﯿﺶ­بيني مي­شود . رايج­ترين اصطلاح مورد استفاده براي اين ﭘديده رفتار شهروندي است . اين رفتار ﻫﻤﭽنين به رفتار سازماني موافق اجتماعي و رفتار فراتر از نقش اشاره دارد . ارﮔان[۱] (۱۹۹۴) فردي را كه دارای رفتار شهروندي سازماني است “سرباز خوب ” توصيف مي­كند .

تحقيقات اوليه­­ای که در زمینه رفتار شهروندی سازمانی انجام گرفت بیشتر برای شناسایی مسئولیتها و یا رفتارهایی بود که کارکنان در سازمان داشتند اما اغلب نادیده گرفته می­شد . این رفتارها با وجود اینکه در ارزیابیهای سنتی عملکرد شغلی به طور ناقص اندازه­گیری می­شدند و یا حتی گاهی اوقات مورد غفلت قرار می­گرفتند اما در بهبود اثر بخشی سازمان موثر بودند (بینستوک۲ ، ۲۰۰۳).

تقویت رفتار شهروندی مانند هر رفتار دیگری که از­افراد سر می­زند نیاز به ترغیب وتشویق دارد یکی از مواردی که می­تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد سیاستها و اقدامات سازمانی است . مدیران سازمانی باید با وضع سیاستها و راهبردهای مناسب در جهت شکوفا شدن رفتارهای شهروندی در سازمان تلاش کنند . در همین راستا می­توان برای ارتقاء و ترغیب رفتار سازمانی و شهروندی به مطالعه سبکهای مدیریتی پرداخت (ایزدی، ۱۳۸۶ ).

مطالعات مختلف در سازمان­های صنعتی، نظامی و آموزشی و کاری نشان می­دهد، برای اینکه کارکنان بتوانند کارایی بیشتر و تمایل قوی تر به ماندن در شغل خود داشته باشند، علاوه بر این که باید خشنودی بالایی از شغل خود داشته باشند، از دلبستگی نیز برخوردار باشند و احساس تعهد بالایی به انجام وظایف خود نمایند که این خود موجب احساس مسئولیت، درک عمیق از شغل و از خود گذشتگی می­شود (تدریس حسنی، ۱۳۷۳).

نيروي انساني اصلي ترين وجزء جدايي ناپذير هر سازماني در انجام برنامه ها و فعاليت هاي آن سازمان

مي باشد. بخش عمده اي از ركود بهره وري و كاهش كيفيت محصول ناشي از كاستي هاي زندگي كاري وتغييراتي است كه درعلاقه و رجحان هاي كاركنان پديدار مي شود. از سال ۱۹۷۲ تاكنون واژه كيفيت زندگي كاري مرتباً در كتب ومجلات معتبر دنيا به كار برده مي شود. در سال  ۱۹۷۷ ستاد مركزي آمريكا كيفيت زندگي كاري را چنين تعريف كرده: «بهبود زندگي كاري به هر فعاليتي اطلاق مي شود كه در هر سطحي از زمان به وقوع مي پيوندد و هدف آن افزايش كارآمدي سازمان از طريق بالا بردن مقام و منزلت و فراهم نمودن امكانات رشد و ترقي در افراد باشد» (رابينز، به نقل از مجرد زاده كرماني.۱۳۷۱).

 

كيفيت زندگي كاري به عنوان بخش مهمي از تجربيات كاركنان در محيط كار از سال۱۹۷۰ وارد ادبيات شد و در طول چند دهه اي كه از پيدايش اين مفهوم مي گذرد، ازآن به عنوان يك متغير مفهومي كه بتواند    رضايت مندي كاركنان را تامين كند ياد شده است و عمدتاً در پاسخ به كمبود نيروي كار و مشكل جذب كاركنان جوان در كارهاي دفتري و توليدي عادي شكل گرفت. بنابراين دهه ي۱۹۸۰ كيفيت زندگي كاري مجدداً و به طورعمده مورد توجه قرار گرفت و افراد مي كوشيدند درك كنند كه كيفيت زندگي كاري واقعاً و دقيقاً چيست و مفاهيم آن چگونه مي تواند به منظور بهبود سازمان هاي آن ها مورد استفاده قرار گيرد (نادلرولاور[۲]، ۱۹۸۳).

 

 

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

 

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

 

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۶- مدل تحقیق

…………………………

……………………………..

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

…………………………………..

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

…………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

…………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

…………………………………..

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

…………………………………..

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

…………………………………..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

…………………………………..

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

…………………………………..

منابع :

…………………………………….

…………………………………..

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

 

۱-organ

۲-Binestook

[۲] . Nadler & Lowler

2019-03-08
كد : 18935
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss