جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



: بررسی رابطه میان توانمند سازی روانشناختی کارکنان و فرسودگی شغلی آنان در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: : بررسی رابطه میان توانمند سازی روانشناختی کارکنان و فرسودگی شغلی آنان در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی

 نمونه پروپوزال پر شده و تصویب شده و تمامی قسمت ها تکمیل شده به صورت آماده قیمت در حد رایگان  مدیریت دولتی گرايش:”منابع انسانی

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

كار، يك منبع بسيار مهم براي امرار معاش و احراز موقعيتهاي اجتماعي است كه در عين حال ميتواند به نارضايتي، تحليل رفتن قواي جسمي و رواني منجر شود. استرسهاي ناشي از شغل، باعث بروز نارضايتي كاركنان و پديدآيي تاثيرات منفي به سزايي در ساير زمينه هاي زندگي اعم از اجتماعي، فردي و خانوادگي ميشود. يكي از نتايج استرسهاي طولاني مدت در محيط كار، فرسودگي شغلي است. فرسودگي شغلي فرآيندي از خستگي فيزيكي- رواني است كه در اثر فشار هيجاني ثابت و پياپي ناشي از درگيري دراز مدت در انسانها ايجاد مي شود مفهوم فرسودگي شغلي، در اوايل دهه ي ۱۹۷۰مطرح شد. از اين سازه براي توصيف تجارت نامناسب در مشاغل خدماتي و رسيدن به مرحلهاي نام برده شده است كه در طي آن، افراد قادر نيستند تا وظايفشان را به طور موثر انجام دهند.(اسدی و همکاران، ۱۳۹۰، ص ۶۹ و ۷۰) فرسودگی شغلی در جوامع امروزی شیوع زیادی پیدا کرده است و تمام ابعاد زندگی را در بر می گیرد و از یک طرف موجب افزایش طلاق، اعتیاد، ترک شغل و بیماری های جسمی و روانی و از طرف دیگر موجب کاهش نیروی مولد کاری و ضربه به اقتصاد کشور می شود. افرادی که دچار فرسودگی هستند نه تنها خود دچار مشکل اند بلکه برای دیگران نیز مشکل ایجاد کرده و سلامت روان و کارائی آنها را به خطر می اندازند. عامل اصلی فرسودگی شغلی تحمل فشار روانی ناشی از کار به مدت طولانی همراه با کار زیاد است.علاقه نداشتن به کار، عدم تناسب شغل با شاغل، افراد را به سوی فرسودگی شغلی سوق می دهد(عاطف و همکاران، ۱۳۸۵، ص ۱۳۱). پژوهش حاضر در ۵ فصل ارائه خواهد شد. در فصل اول کلیات تحقیق شامل بیان مساله، اهمیت و ضرورت تحقیق، گزاره های تحقیق، مدل مفهومی تحقیق، روش تحقیق و قلمرو تحقیق بیان خواهند شد. در فصل دوم مروری بر چارچوب نظری تحقیق انجام خواهد شد و تحقیقات انجام شده در داخل و خارج از کشور در باره موضوع تحقیق معرفی خواهند گردید. در فصل سوم روش تحقیق به طور تفصیلی شرح داده خواهد شد و در فصل چهارم داده های جمع آوری شده تحلیل گردیده و فرضیه های تحقیق آزمون خواهند شد و در نهایت در فصل پنجم نتایج به دست آمده با تحقیقات انجام شده مقایسه گردیده و در مورد آنها بحث خواهد شد و پیشنهاداتی براساس نتایج به دست آمده ارائه می شوند.

اصطلاح فرسودگی شغلی که ابتدا توسط هربرت فرویدنبرگر در سال ۱۹۷۴ مورد استفاده قرار گرفت، به خستگی ناشی از فشارهاي موجود در محل کار ، نفس کار و هم چنین علایم و حالات تحلیل رفتگی قوا، سرخوردگی  و گوشه گیري در کارکنان گفته می شود. در ابتدا صاحبنظران بالینی تصور می کردند که نشانه فرسودگی شغلی منحصر به حرفه هاي امدادي و یاري رسانی مانند مددکاري اجتماعی، روا ن شناسی بالینی و مشاوره است. اما امروزه مشخص شده است که این نشانه یک مشکل بالقوه در تمام مشاغل و حرفه ها است. در این حالت، کار اهمیت و معناي خود را براي فرد از دست می دهد و فردي که دچار فرسودگی شده، احساس تحلیل رفتگی و خستگی مزمن می کند، خلق وخوي پرخاشگرانه پیدا کرده، در روابط بین فردي تا اندازه اي بدگمان و بدبین شده و عمدتاً حالت منفی بافی خواهد داشت . در این وضعیت، تحمل و حوصله فرد شدیدا کاهش یافته و عصبانیت، زودرنجی و دردهاي جسمی از قبیل کمردرد، زخم معده و سردردهاي مکرر بروز خواهد کرد( سید جوادین و شهباز مرادی، ۱۳۸۵، ص ۶۴)

 

 

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

 

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

 

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۶- مدل تحقیق

…………………………

……………………………..

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

…………………………………..

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

…………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

…………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

…………………………………..

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

…………………………………..

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

…………………………………..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

…………………………………..

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

…………………………………..

منابع :

…………………………………….

…………………………………..

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

 

2019-03-08
كد : 19107
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss