جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



: بررسی راهکارهای ارتقا و توسعه ورزش همگانی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی کرمان

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: : بررسی راهکارهای ارتقا و توسعه ورزش همگانی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی کرمان

 فرم پروپوزال پر شده و تکمیل شده نیمه رایگان کارشناسی ارشد و دکتری آماده برای انجام پایان نامه و درس روش تحقیق برای رشته های مختلف

تربیت بدنی و علوم ورزشی گرایش: مدیریت ورزشی

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

ورزش با سرشتي بسيار پرنفوذ، تقريبا بر همه جنبه­هاي زندگي روزمره ما اثر مي­گذارد. ورزش با داشتن جايگاه رفيع در جامعه، دو جنبه مثبت و منفي را دارد. ورزش به عنوان محلي براي ايجاد دگرگوني­هاي اجتماعي قدرتي باور نكردني دارد. ورزش مي­تواند به شكل دادن و دائمي ساختن بسياري از ارزش­هاي اجتماعي كه بسيار مورد توجه هستند كمك كند. اين گونه ارزش­ها مشتمل بر سخت­كوشي، از خودگذشتگي، رعايت حقوق ديگران، رعايت قوانين حاكمه، بازي منصفانه، وفاداري، تعهد، قابليت اعتماد و نظم شخصي است، ورزش مي­تواند به پايداري افراد و به طور كلي ثبات جامعه ياري رساند. امروزه ورزش ابزاري براي ارتقاي سطح رفاه و آسايش و همچنين راهي براي تقليل استرس­ها و عوامل خطرزاي تندرستي در آحاد جامعه است. ورزش شامل همه اشكال فعاليت بدني به صورت مشاركت سازمان يافته يا تصادفي براي بروز يا بهبود زيبندگي جسم و آسايش روان، ايجاد روابط اجتماعي يا دستيابي به نتايج در جريان رقابت در همه سطوح تعریف شده است (حیدری ۱۳۹۰، ۱۲).

توسعه و اعتلاي تربيت­بدني و ورزش در جامعة ما منوط به تحول سازنده و مثبت در برنامه­هاي جاري ورزشي است (منظمی ۱۳۹۰،۱۶۸-۱۵۱). قرن بيستم قرن ورزش همگانی و تفريحی است (گرگینو ۲۰۰۱، ۱۹۴-۱۷۳). ورزش­ همگاني معادل كلمه انگليسي ورزش براي همه[۱] و ورزش عمومي[۲] است. معمولاً به    فعاليت­هاي ورزشي اطلاق مي­شود كه جنبه تفريحي داشته و بدون توجه به نتيجه آن انجام شود.

در بعضي از منابع واژه مشاركت كلان[۳] را معادل ورزش­هاي همگاني مي­دانند (برنامه توسعه راهبردی ورزش قم، ۱۳۸۹، ۵). بر اساس تعاریف کلاسیک، ورزش­هاي همگاني فعاليت­هايي را در بر مي­گيرد كه شكلي از فعاليت­هاي جسمي يا حضور منظم در فعاليت­هاي جسماني است كه سلامت بدن و روان را بهبود بخشد، روابط اجتماعي را شكل دهد و يا منجر به نتايج مثبت شود (مول ۱۹۹۷، ۸۷).

حیدری (۱۳۹۰) ورزش همگانی را هر فعاليت ورزشي می­داند كه پرداختن به آن بدون در نظر گرفتن سن، جنس، توانايي و وابستگي اجتماعي امكان پذير باشد و پرداختن به آنها غالبا نيازمند آموزش­هاي ويژه يا طولاني مدت نباشد و معمولا با كمترين امكانات و در فضاهاي عمومي قابل انجام باشد. ورزش­هاي تفريحي كه مترادف با ورزش­هاي همگاني است، پرداختن به مجموعه­اي از فعاليت­هاي ورزشي ساده، كم هزينه، بدون رسميت، فرح بخش و با نشاط است كه فرصت و امكان شركت در آن­ها براي همه افراد وجود داشته باشد. ورزش­هاي همگاني و تفريحي در قالب پنج فعاليت و برنامه جداگانه و مرتبط با هم اجرا    مي­شود كه عبارتند از ورزش آموزشي، ورزش غيررسمي، ورزش درون بخشي، ورزش برون بخشي و ورزش باشگاهي (مول ۱۹۹۷، ۹۷). علل مختلفی منجر به عدم شرکت بانوان در ورزش همگانی می گردد. راهکارهای زیادی جهت رفع این موانع و ارتقا ورزش همگانی وجود دارد.

امروزه در ميان صاحب نظران ديگر بحث اهميت و ضرورت ورزش و توجيه آن براي مردم مطرح نيست، بلكه برنامه­ريزي و سرمايه­گذاري در اين امر به منظور ارضاي نيازهاي اجتماعي به عنوان ضرورتي   اجتناب­ناپذير درآمده است. در ورزش کشور نیز، به طور كلي نتايج پژوهش­هاي انجام شده نشان داده است كه فقدان سياست، خط مشي­هاي راهبردي، عدم هماهنگي بين مجموعه نهادها، سازمان­ها و دستگاه­هاي اجرايي مرتبط با ورزش، ناكافي بودن منابع مادي و انساني در حوزه­هاي مختلف ورزشي و بعضاً انجام كارهاي موازي و عدم نظارت كافي بر فعاليت­هاي ورزشي از جمله مهمترين نارسايي­هاي ورزش كشور محسوب مي­شوند (برنامه توسعه راهبردی ورزش قم ۱۳۸۹، ۵).

ورزش به معناي رايج امروزي نمودي نو است که در آن ورزش همگانی قویا مورد توجه قرار گرفته است. ارتقاء سلامتي جامعه در بطن توسعه و ترویج ورزش همگاني قرار داد. ورزش همگاني به عنوان يكي از پديده­هاي جامعه مدرن، همواره مورد تقاضاي شهروندان بوده است. دولت­ها و موسسات عمومي نيز براي برآورده كردن اين تقاضاها به عنوان حقوق شهروندي، امكانات متناسبي را عرضه مي­كنند. در ايران احداث ايستگاه­هاي ورزش همگاني در شهرهاي بزرگ و كوچك براي پاسخ به اين خواست يا ايجاد چنين تقاضايي است. اما مشاهدات ساده نشان مي­دهد كه استفاده از اين امكانات آن طور كه انتظار مي­رود مورد استقبال قرار نگرفته است. به عبارت ديگر و به زبان جامعه شناختي، شرايط اجتماعي امكان دستيابى يا استفاده از امكانات ورزش همگاني آنچنان كه انتظار مي­رود فراهم نشده است (سعیدی ۱۳۹۰، ۱۳۲).

 

 

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

 

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

 

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۶- مدل تحقیق

…………………………

……………………………..

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

…………………………………..

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

…………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

…………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

…………………………………..

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

…………………………………..

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

…………………………………..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

…………………………………..

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

…………………………………..

منابع :

…………………………………….

…………………………………..

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

 

[۱] Sport For All

[۲] Community Sport

[۳] Mass Participation

2019-03-08
كد : 19333
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss