جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



بررسی شرایط بکارگیری مدیریت پروژه با توجه به عوامل تاثیر گذار بر آن (عوامل اجتماعی و بومی مناطق و مدیریت هزینه و…)

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

عنوان پروپوزال: بررسی شرایط بکارگیری مدیریت پروژه با توجه به عوامل تاثیر گذار بر آن (عوامل اجتماعی و بومی مناطق و مدیریت هزینه و…)

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

بدون شك مي توان گفت كه مديران پروژه نمي توانند تمام روشهاي مديريت را هر چند هم كه مطلوب باشند و بر آنان نيز تسلط كافي داشته باشند در ادارات و سازمانهاي خود پياده سازي كنند چون برخي يا اكثريت اين عناصربا مشكلات وموانع اجراي مديريت پروژه يا آشنايي كافي ندارند يا اولين تجربه كاري مديران جوان مي باشد يا كاركردي نمي باشد بنابراين حلقه مفقوده اين زنجير نتيجه اين طرح خواهد بود. ياري دادن مديران پروژه در اداره كردن محيط هاي انساني خود و بديل بودن طرح از مزاياي اين طرح مي باشد(سروش، ۱۳۸۵).

……

مرور منابع:

صالحی و همکاران (۱۳۸۸) يک مدل براي ارزيابي مديريت پروژه هاي ساخت قطعات خودرو ارائه داده و نتايج حاصل از به کارگيري آن را مورد بررسی قرار دادند. شناسايي و تعيين ديدگاه مشتريان و ذينفعان به منظور ارزيابي ميزان موفقيت مديريت پروژه ها در کنار مثلث زمان، هزينه و کيفيت از سالهاي پاياني قرن بيستم مورد توجه محققان دانش مديريت پروژه بوده است. از اين رو تهيه يک پرسشنامه مبتني بر شاخص هاي ارزيابي مطرح از نگاه مشتريان در مديريت اين نوع پروژه ها و تعيين ميزان اهميت شاخص ها از ديد ايشان، منبع اصلي داده هاي اين تحقيق بوده است. همچنين از تحليل عاملي براي خلاصه سازي شاخصهاي اوليه و تعيين مولفه هاي زير بنايي شکل دهنده آن براي ايجاد يک مدل ارزيابي بهره گيري شده است. سپس با استفاده از الگوي ارايه شده به ارزيابي عملکرد مديريت پروژه ها در ساخت قطعات خودرو پرداخته شده است. نتايج بدست آمده نشان مي دهد ضعف موجود در زمينه شناخت و به کارگيري مديريت ريسک در فرايند مديريت اين نوع پروژه ها به عنوان يکي از عوامل منفي تاثيرگزار بر ميزان موفقيت آنها به شمار مي رود.

………..

فرضيه‏هاي تحقیق:

بين روشهاي مديريت پروژه و عناصر ۸ گانه مدیریت پروژه رابطه معني داري وجود دارد.

بين روشهاي مديريت پروژه و اقتصاد بومي رابطه معني داري وجود دارد.

بين روشهاي مديريت پروژه و عناصر فرهنگي رابطه معني داري وجود دارد.

بين روشهاي مديريت پروژه و آداب و هنجارهاي اجتماعي رابطه معني داري وجود دارد.

بين روشهاي مديريت پروژه و اعتقادات اسلامي رابطه معني داري وجود دارد.

بين روشهاي مديريت پروژه و مسائل روز (هدفمندی یارانه ها، ارتباط با شوراهای شهر، قوانین و بخشنامه های جدید دولتی و … رابطه معني داري وجود دارد.

………….

 

 

2019-02-25
كد : 2735
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss