جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



: بررسی عوامل مرتبط با فرآیند تصمیم گیری خریداران کالاهای لوکس در شهر مشهد

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: : بررسی عوامل مرتبط با فرآیند تصمیم گیری خریداران کالاهای لوکس در شهر مشهد

 فرم پروپوزال پر شده و تکمیل شده نیمه رایگان کارشناسی ارشد و دکتری آماده برای انجام پایان نامه و درس روش تحقیق برای رشته های مختلف

مدیریت گرایش بازایابی

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

نزديكترين مفهوم موجود در علم اقتصاد، مصرف و الگوي مصرف می باشد. منظور از الگوي مصرف در علم اقتصاد، شناسايي سه مؤلفه است. اول سطح مصرف، دوم، تركيب كالاهاي مصرفي و مؤلفه سوم نحوه مصرف است. تقريباً حدود هفتاد سال است كه در علم اقتصاد بحث مصرف به شكل جديد و در قالب تئوريهاي نوين مطرح شده است. علاوه بر تئوري مصرف و تقاضا براي كالاهاي مصرفي كه قبل از عصر حاضر نيز كم و بيش وجود داشته است، اين تئوري در دنياي كلان مصرف از بيش از هفتاد سال پيش مطرح شده است. مطالعه رفتار خانوار (مصرف خرد) تقاضا براي مصرف كالاها ناميده مي شود كه اولاً تابع قيمت كالا و همچنين سطح درآمد فرد و دوم قيمت ساير كالاهاي مرتبط و مكمل و در آخر هم ساير عوامل غيراقتصادي است كه مورد مطالعه قرار مي گيرد، كه در صورت تغيير همه اين عوامل، تغيير سليقه افراد را نيز در پي دارد. اين عوامل بسيار گسترده است و تغيير ارزشها، سطح سواد و آگاهي، جنسيت و حتي طول عمر انسان را نيز شامل مي شود. به اين ترتيب مصرف كالاها است كه تفاوت دو جامعه را بازگو مي كند. از مقايسه تركيب كالاهاي مصرفي يك ايراني با يك فرد اروپايي، علاوه بر مشاهده تفاوت فاحش در سبك مصرف شاهد توسعه يافتگي تفاوت فرهنگها نيز هستيم. همچنين درآمد تعيين كننده سطح مصرف است و قيمت هاي نسبي مشخص كننده تركيب كالاهاي مصرفي خواهند بود. قديمي ترين تئوري مصرف كه در قالب الگوهاي جديد و بعد از توليد انبوهي كه اقتصاد سرمايه داري به آن نائل شده است، مطرح مي شود، تئوري «كينز» است. اين تئوري، سطح درآمد را تابع مصرف جاري جامعه معرفي كرده است كه با افزايش درآمد جامعه، سطح مصرف نيز رشد پيدا مي كند؛ ولي با نسبت هاي مختلف. نكته قابل توجه در اين تئوري تغيير ماهيت بعضي كالاها در كنار افزايش درآمد است كه به صورت تمايل براي مصرف كالاهاي لوكس جلوه گر مي شود. زماني كه سطح درآمد برابر با سطح نيازهاي معيشتي است، جايي براي انتخاب باقي نمي ماند و درآمد به كالاهاي ضروري براي حفظ حيات اختصاص مي يابد. همان گونه كه نظريه پردازان كلاسيك در علم اقتصاد اعتقاد داشتند، پس  انداز، سرمايه گذاري به وجود مي آورد و سرمايه گذاري به توليد جامعه ارزش مي بخشد و اين، قانون توسعه است كه تمام كشورهاي توسعه يافته از آن تبعيت كرده اند.( اتووال [۱]و ویلیام[۲]،۵۴:۲۰۰۹)

براساس نظريه «طبقه مرفه»وبلن[۳]، اين جامعه شناس انگيزش هاي اجتماعي براي انجام رفتار رقابت آميز، بنيان تبيين پديده مصرف جديد است. سؤال اساسي مطرح شده در اين نظريه اين است كه مبناي افتخار، منزلت و جايگاه اجتماعي چيست؟ پاسخ «ثروت» است. در واقع قدرت پولي و مالي است كه مبنايي براي شهرت افراد در جامعه مي شود، اما كدام پول؟ به نظر وبلن ثروتي بيشترين تأثير براي كسب افتخار را دارد كه حاصل كار مستقيم فرد نباشد، به عنوان مثال، از طريق ارث به فرد رسيده باشد، بنابراين ثروت بايد به صورت متظاهرانه و خودنمايانه به نمايش گذاشته شود. وبلن در اين وجه نشان مي دهد كه تجلي اوليه در فراغت خود نمايانه است، به اين معنا كه فرد به كارهايي اشتغال ورزد كه جنبه مولد ندارند، كه البته نوع اين فراغت، مختص به جوامع كوچك است اما در جوامعي كه مراحل شهرنشيني به سرعت طي مي شود و چه مهم، مصرف خودنمايانه است كه نشان دهنده ثروت افراد است و توسط آن فرد قادر به پوشاندن ريشه هاي خود مي شود. بسياري از مواقع، افرادي از طبقات پايين جامعه با ثروت  اندوخته شده از طريق مصرف خودنمايانه، خود را از طبقات مرفه جامعه معرفي مي كنند، در حالي كه چنين نيست.(هاوکینز[۴]: ۲۰۱۰،۲۰۳)

 

 

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

 

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

 

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۶- مدل تحقیق

…………………………

……………………………..

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

…………………………………..

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

…………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

…………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

…………………………………..

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

…………………………………..

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

…………………………………..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

…………………………………..

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

…………………………………..

منابع :

…………………………………….

…………………………………..

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

 

[۱] – Atvval

[۲] – William

[۳] – Veblen

[۴] – Hawkins

2019-03-08
كد : 19424
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss