جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



: بررسی عوامل موثر برتصادفات جاده ای استان اردبیل؛ مورد مطالعه: محور اردبیل – مغان

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: : بررسی عوامل موثر برتصادفات جاده ای استان اردبیل؛

مورد مطالعه: محور اردبیل – مغان

 فرم پروپوزال پر شده و تکمیل شده نیمه رایگان کارشناسی ارشد و دکتری آماده برای انجام پایان نامه و درس روش تحقیق برای رشته های مختلف

مدیریت اجرایی گرایش بازاریابی وصادرات

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

حمل ونقل و ترانزیت کالا و مسافر از بخش های زیربنایی در اقتصاد هر کشور به حساب می آید بطوری که  این پدیده امروزه به عنوان یکی از شاخص های اصلی توسعه یافتگی کشورها قلمداد می شود. تولید انبوه اتومبیل ها و نیز رشد فزاینده جاده ها و مسیر های ارتباطی ،موتور محرکه این بخش بوده است. اما از آغاز پيدايش اتومبيل تاکنون بشر با بحراني بنام تصادف مواجه شده که بي شک يکي از بزرگترين مشکلات و تهدیدات سلامت عمومي در جهان محسوب گرديده است . طبق گزارش سازمان بهداشت جهاني[۱] در سال هاي اخير تصادفات رانندگي به عنوان نهمين عامل مرگ و مير در جهان و دومین عامل در ایران شناخته شده و هزينه های قابل توجهي را نيز بر اقتصاد کشورها وارد نموده است. در کشورهاي کمتر توسعه يافته به دليل ضعف های عمده درمدیریت ساماندهی  تصادفات جاده اي، اين مسئله وضعيت اسفناك تري پيدا مي کند. زيرا نامناسب بودن کيفيت جاده ها، فقدان نظارت کافي و موثر،  درآمدسرانه پايين و استفاده از ماشين هاي فرسوده ومستهلك در ناوگان حمل ونقل، در کنار ساير عوامل باعث تشديد بروز حوادث جاده اي در اين کشورها شده است.  بر اساس ارزيابي هاي به عمل آمده، بيش از ۷۵ درصد تصادفات جاده اي در کشورهاي درحال توسعه و کشورهاي درحال گذار رخ مي دهد درحالي که اين گونه کشورها تنها ۳۲ درصد از وسايل نقليه موتوري را در اختياردارند. از سوي ديگر در اين کشورها همگام با افزايش وسايل نقليه، زيرساختهاي حمل ونقل مورد نياز متناسب با آن بهبود نيافته است. علاوه بر آن استانداردهاي ايمني وسايل نقليه و ايمن سازي شبکه معابر، روند رو به رشدي نداشته است.  اين عدم تطابق بين تمايل به ماشيني شدن زندگي شهري و زيرساخت هاي مورد نياز آن، سبب شده تا امروزه شاهد سير صعودي تصادفات و تلفات ناشي از آن در کشورهاي در حال توسعه باشيم.

در مقايسه بين کشورهاي توسعه يافته و در حال توسعه مي توان این گونه عنوان کرد که کشورهاي صنعتي با وجود نرخ بالاي مالکيت وسايل نقليه موتوري، در طول نيم قرن گذشته نحوه برخورد با پديده افزايش تعداد خودرو و کاربران را تا حدودي آموخته اند و فرهنگ درست رانندگی نهادینه شده است. اما کشورهاي در حال توسعه به دلايل مختلفي از اين فرصت استفاده نکرده اند و در حال حاضر بسياري از اين کشورها با معضل جدي و روبه وخامت تصادفات جاده اي و تلفات ناشي از آن روبرو هستند و فرصتهای موجود به تهدیدهای جدی تبدیل گردیده است.  همچنين با وجود گسترش سيستم هاي حمل ونقل در کشورهاي در حال توسعه متأسفانه اقدامات اندکي در خصوص جلوگيري از سوانح جاده اي و يا کاهش شدت آنها صورت گرفته است.  در اين کشورها عليرغم بالا بودن نرخ تصادفات، منابع کافي براي حفظ جان مجروحان و کمک به کساني که در اثر اين سوانح دچار معلوليت هاي دائمي شده اند، وجود ندارد.(آیتی، ۱۳۸۸).

 

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

 

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

 

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۶- مدل تحقیق

…………………………

……………………………..

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

…………………………………..

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

…………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

…………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

…………………………………..

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

…………………………………..

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

…………………………………..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

…………………………………..

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

…………………………………..

منابع :

…………………………………….

…………………………………..

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

 

[۱]World Health Organization

 

2019-03-08
كد : 19539
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss