جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



بررسی عوامل چالشی درپایش عملکرد سازمانی بااستفاده ازمدلEFQM(مطالعه موردی ادارات مرکزی بانک ملی ایران)

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: : بررسی عوامل چالشی درپایش عملکرد سازمانی بااستفاده ازمدلEFQM(مطالعه موردی ادارات مرکزی بانک ملی ایران)

 فرم پروپوزال پر شده و تکمیل شده نیمه رایگان کارشناسی ارشد و دکتری آماده برای انجام پایان نامه و درس روش تحقیق برای رشته های مختلف

مدیریت دولتی گرایش :  “مالي

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

پرواضح است كه شناخت پايه و اساس هر حركتي است. بديهي است كه در مديريت نيز شناخت مقدمه اصلاح و بهبود است در حدي كه در جزو پنج وظيفه اصلي مديري ذكر مي‌شود. اما نكته اينجاست كه مادام كه موضوع بررسي و صورت مسئله كوچك باشد (مانند مديريت يك پروژه كوچك و يا اداره يك سازمان كوچك چند نفره) مشاهده مستقيم مناسب‌ترين راهكار ممكن براي شناخت است. اما زماني كه مسئله مديريت يك سازمان بزرگ و اصلاح و بهبود مستمر آن مطرح است، كسب شناخت صحيح از وضع موجود، محيط و توانايي‌هاي سازمان، خود به صورت امري خطير جلوه‌گر مي ِود، راه‌حل ، تعریف شاخص‌هايي است كه در ديدرس چشمان مدير قرار گيرند و نمايانگر ضعف‌ها و قوت‌ها باشند.

تقريباً‌ همه فنون وابزارهايي كه در سالهاي اخير براي ارتقاء سطح مديريت و كيفيت عرضه شده‌اند مانند سازمان استاندارد جهاني، فرآيندهاي كنترل آماري، شش سيگما، كارت امتياز متوازن و مستقيماً و به طور ضمني روشهايي براي شناخت و ارزيابي هستند. برخي از اين روش‌ها بخشي‌نگر بوده و مثلاً تنها به محصول مي‌پردازند و يا بر فرآيند خاصي تمركز دارند و برخي ديگر داعيه شمول و فراگيري دارند. تمايل به استفاده از نظامي جامع براي ارزيابي و بهبود در سه دهه گذشته پيوسته افزايش يافت و جامعيت يك نظام و يا عدم جامعيت آن معركه آراء شد.

بايد بدانيم كه مسير رشد و سرآمدي يك سازمان بي دردسر و كم هزينه نيست در تعاريف سازماني متعالي خوانده مي‌شود كه در هر دو زمينه عملكرد و نتايج به شكل كامل سرآمد مي‌باشد.در طي ساليان گذشته چندين مدل مختلف براي سرآمدي و تعالي سازماني در سطح ملي و بين‌المللي مطرح شده است كه از مهمترين آنها به الگوي مالكوم بالدريچ در آمريكا و مدل تعالی سازمانی در اروپا اشاره كرد اين مدل‌ها براي برنامه‌ريزي حركت به سمت سرآمدي و ارزيابي سرآمدي در بيشتر شركتها و سازمان‌هاي دنيا مورد پذيرش و استفاد هقرار گرفته است.

بديهي است سازمان‌هايي كه از تعالي فاصله زيادي داشته و زيرساخت لازم را براي تعالي ندارند ني‌توانند ازا ین مدل‌ها استفاده كنند و لازم است با انجام فرآيند عارضه‌يابي سازماني به مشكلات و آسيب‌هاي سازمان پي برده و سپس با اولويت‌بندي و تعريف پروژه‌هاي بهبود گام اول را براي آماده‌سازي خود در مسير تعالي بردارند.

عارضه‌يابي سازماني به عنوان يكي از ابزارهاي مفيد و اوليه براي سازمان‌هايي كه به تعالي مي‌انديشند حائز اهميت است. در ايران چند سالي است كه بحث تعالي سازمان شامل معرفي مدلها و الگوهاي بين‌المللي و انتخاب سازمان‌هاي متعالي مانند جايزه ملي بهره‌وري و تعالي سازماني و جايزه ملي كيفيت مطرح شده است اين اقدامات ضمن ايجاد فضاي رقابتي موجب آشنايي سازمان‌ها با ويژگي‌ها و مشخصات يك سازمان متعالي شده است.

سازمانها همواره علاقه دارند ارزيابي كنند كه چگونه هستند زيرا چنين تصور مي‌شود كه اگر بدانيم چگونه‌ايم بهتر مي‌توانيم براي آينده برنامه‌ريزي كنيم و تصميم بگيريم كه چگونه باشيم(نجمی ،حسینی،۱۳۸۳،۶۵)

با گسترش و پيچيدگي اهداف، فرآيندها و ساختار سازماني در صحنه رقابت، سازمان‌هايي مي‌توانند به بقاي خود ادامه دهند كه نسبت به انتظارات و خواسته‌هاي مشتريان و ذينفعان پاسخگو باشند، همچنين به سودآوري و ثروت‌آفريني به عنوان شاخص‌هاي كليدي و برتر سازماني توجه كنند. در هر سازمان مديران نگران نتايج فعاليت‌هاي خود هستند و به دنبال راهكارهايي براي بهبود عملكرد سازمان بوده و معمولاً سعي مي‌كنند از طريق سيستمهاي اندازه‌گيري عملكرد بر فعاليت‌هاي سازمان نظارت داشته و پيگيري‌هاي متناظر را انجام دهند.(بزرگی ،۱۳۸۳، ۵۳)

آنچه به عنوان سؤال بزرگ فرا روي سازمانها قرار دارد اين است كه با چه ابزاري و چگونه مي‌توان ضمن بررسي موارد مختلف به شكل جامع تمام نقاط قوت و حوزه‌هاي قابل بهبود را شناسايي و خود را براي حضوري موفق در عرصه رقابت آماده كرد. (جعفری قوشچی،۱۳۸۴،۷۰)

 

 

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

 

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

 

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۶- مدل تحقیق

…………………………

……………………………..

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

…………………………………..

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

…………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

…………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

…………………………………..

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

…………………………………..

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

…………………………………..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

…………………………………..

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

…………………………………..

منابع :

…………………………………….

…………………………………..

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

 

2019-03-08
كد : 19394
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss