جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



بررسی میزان رضایت استفاده کنندگان از منابع اطلاعاتی کتابخانه دیجیتالی دانشگاه پیام نور ) مطالعه موردی : مراکز اصفهان (

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

عنوان پروپوزال: بررسی میزان رضایت استفاده کنندگان از منابع اطلاعاتی کتابخانه دیجیتالی دانشگاه پیام نور ) مطالعه موردی : مراکز اصفهان (

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

تحقیق و پژوهش در عصر كنونی كه به حق عصر انفجار اطلاعات نامیده شده است برای به ثمررساندن اهداف كشورها دارای نقش ارزنده ای است چرا كه انتقال و تبادل اطلاعات به شكل صحیح و علمی آن به توسعه كشورها كمك می كند و یكی از مهمترین عوامل برای رسیدن به خودكفایی و استقلال علمی و فرهنگی هر كشوری محسوب می شود (بلندفورد[۱]، ۲۰۰۴).

با این تفاسیر زندگی در عصر انفجار اطلاعات،كتابخانه ها و سیستم های اطلاع رسانی اثربخشی را می طلبد كه همگام با تولید اطلاعات به طور فعال بتوانند اطلاعات را دسترس پذیر نمایند چرا كه علاوه بر تولید اطلاعات، انتقال اثر بخش آنها در ترویج علوم ودر نتیجه توسعه همه جانبه كشورها مؤثر می باشد. به همین دلیل است كه ما در این دوران شاهد رابطه تنگاتنگ, حیاتی و پویای محققان با نظام اطلاع رسانی هستیم (بیگدلی و همکاران، ۱۳۸۸).

……

مرور منابع:

بیگدلی و همکاران (۱۳۸۸) دیدگاههای دانشجویان كارشناسی پیوسته برق دانشگاه آزاد یزد درباره عوامل مؤثر بر استفاده از كتابخانه مركزی دانشگاه را مورد مطالعه قرار دادند. روش پژوهش پیمایشی از نوع توصیفی اكتشافی است. برای گردآوری دادهها از پرسشنامه محقق ساخته با ۲۲ سؤال و در طیف پنج گزینه ای لیكرت، استفاده شده است. جامعه مورد مطالعه شامل ۲۱۰ نفر از دانشجویان كارشناسی پیوسته برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد بودند. نتایج نشان داد که آگاهی دانشجویان از خدماتی که توسط کتابخانه ارائه میشود، با ۸۳ درصد، مهمترین عامل مؤثر بر استفاده از کتابخانه  است. پس از آن، علاقه دانشجویان به مطالعه و استفاده از کتابخانه با ۷۶ درصد، دانش و مهارت کتابداران در تشخیص نیاز مراجعان و آرامش محیط سالن مطالعه به یکسان با ۷۰ درصد از جمله مهمترین عوامل مؤثر بر استفاده از کتابخانه مورد پژوهش محسوب میشوند. در ادامه، با استفاده از روش تحلیل عوامل، عوامل موردنظر در هفت گروه دسته بندی شدند.

 

………..

فرضيه‏هاي تحقیق:

میزان رضایت استفاده کنندگان از کتابهای الکترونیکی کتابخانه دیجیتالی دانشگاه پیام نور چقدر است؟

میزان رضایت استفاده کنندگان از نشریات الکترونیکی کتابخانه دیجیتالی دانشگاه پیام نور چقدر است؟

میزان رضایت استفاده کنندگان از منابع چند رسانه ای کتابخانه دیجیتالی دانشگاه پیام نورچقدر است؟

میزان رضایت استفاده کنندگان از بانک پایان نامه های کتابخانه دیجیتالی دانشگاه پیام نورچقدر است؟

میزان رضایت استفاده کنندگان از سایر منابع اطلاعاتی کتابخانه دیجیتالی دانشگاه پیام نور چقدر است؟

تفاوت یا رابطه ای بین مشخصات دموگرافیک استفاده کنندگان و میزان رضایت آنان در استفاده از انواع منابع اطلاعاتی کتابخانه دیجیتالی دانشگاه پیام نور وجود دارد؟

………….

 

 

[۱].Blandford

2019-02-26
كد : 2894
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss