جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



: بررسی نقش رسانه های جدید در ارتقاء فرهنگ دینی (دانشجویان ارتباطات دانشگاه سوره و تهران)

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: : بررسی نقش رسانه های جدید در ارتقاء فرهنگ دینی

(دانشجویان ارتباطات دانشگاه سوره و تهران)

 فرم پروپوزال پر شده و تکمیل شده نیمه رایگان کارشناسی ارشد و دکتری آماده برای انجام پایان نامه و درس روش تحقیق برای رشته های مختلف

ارتباطات،گرایش تبلیغ و ارتباط فرهنگی

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

عصر کنونی را عصر انقلاب ارتباطات نامیده اند ، گسترش جوامع وپیشرفتهای پی درپی و ورود وسایل ارتباط جمعی به حریم گروههای اجتماعی موجب شد هر واحد، نهاد و یا سازمان ابعادی نو یابد.

امروزه وسايل ارتباط جمعي و رسانه‌ها اعم از سنتي و جديد  از مهمترين لوازم زندگي ما شده‌اند و تمام جوامع براي رسيدن به مقاصدي نظير: اطلاع‌رساني ، تعليم و تعلم ، فرهنگ سازي ، هدايت و راهنمايي، افزايش آگاهي‌هاي اجتماعي ، ديني و مهمتر از آن جلوگيري از بداخلاقي، از ابعاد و شئون ديني رسانه‌ها استفاده مي کنند. البته در همه اين اهداف، مقاصد تربيتي ديني نهفته است. از سويي، دين يکي از موضوعاتي است که امروزه راه خود را در رسانه ها باز کرده است، اما اين حضور همواره با فراز و نشيب‌هاي تاريخي روبرو بوده که ارتباطي تنگاتنگ با فرهنگ جامعه داشته است و گذشت زمان نشان داد که نه تنها دين و رسانه ها با يکديگر ناسازگاري ندارند بلکه دين نياز واقعي انسان‌هاست که آنها در هر گوشه زندگي آن را جستجو مي‌کنند.امروزه در کنار ‌رسانه‌هاي‌سنتي(مسجد،حسينيه…)رسانه‌هاي ‌جديد و شبکه‌هاي‌اجتماعي( ماي‌اسپيس ،توئيتر…)  اصلي‌ترين و مهم ترین راه‌هاي کسب آگاهي، اطلاعات و  منابع معرفتي به شمار مي‌آيند و از دست‌اندرکاران اصلی انتقال و آموزش مفاهيم ديني هستند و با وجود مشکلاتي که در مسير آنها وجود دارد مخاطبان بسياري را به خود جلب مي‌کنند.

رسانه‌ها نقش حياتي را در الگوسازي و تبيين هنجارهاي مطلوب جامعه دارند اين هنجارها بايد براساس فرهنگ مردم يک جامعه الگوبندي و تبيين شوند. اگر فرهنگ جامعه براساس هنجارهاي ديني باشند مطمئناً رويکرد رسانه‌اي آن هم بايد براساس کليات و هنجارهاي تعريف شده توسط جامعه و فرهنگ ديني باشد .

رسانه ها اگر  شناخت درستي از اهداف و سياستگذاري‌هاي فرهنگي جامعه نداشته باشند و يا در نسبت خود با دين و اهداف ديني دچار خطا شوند بحران فرهنگي و عقيدتي غير قابل جبراني را خواهند ساخت که اين مسئله باعث مي‌شود جوانان و دانشجويان جامعه را از اخلاق و آرمانها دور کند و آن ها را به قهقرا بکشاند.

البته به اين معنا نيست که تمام رسانه‌هاي يک جامعه رسانه‌هاي ديني باشند، بلکه منظور اين است که بايد در چارچوب تعريف شده براي رسانه‌هاي يک جامعه ديني که صرفاً کلياتي اخلاقي است عمل کنند . رسانه ها در جوامع ديني مفهومي فراتر از يک ابزار ارتباطي را دارا هستند. به رسانه‌اي که وظيفه انتقال مفاهيم ديني و به اصطلاح تبليغ دين را بر عهده داشته باشند رسانه ديني قلمداد مي شود که تعريفش در گرو نوع و طريق نگرش دين به نوآوري‌هاي روز و برخورد آن با تنوع رسانه‌ها مي‌باشند. در يک جامعه ديني خيلي اهميت دارد که چطور بتوان اصول و فرهنگ ديني را به مخاطبان انتقال داد.

وقتي سخن از رسانه ديني مي‌شود خواه‌ناخواه فرهنگ ديني و فرهنگ سازي ديني نيز مطرح مي‌شود.  حال سوالي که اينجا مطرح ميشود اين است که رسانه‌ها چه نقشي در اين تغيير و تحولات دارند؟ و اينکه دين و رسانه دو مکمل در کنار هم هستند آيا مي‌توانند فرهنگي ديني جامع و مطلوب را بسازند ؟ما در مسير اين تحقيق در پي آنيم که  آيا رسانه هاي جديد همانند رسانه هاي سنتي قابليت آن را دارند که فرهنگ ديني را در ميان دانشجويان ارتقاء دهند؟

در عصر جدید، ارتباطات عاملی بسیارقوی ومحرک جهت پیشبرد اهداف مجموعه، گروهها و…بوده است و رسانه ها مهمترین و اساسی ترین ابزار تبیین دین وفرهنگ دینی در میان مردم هستند زیرا ارتباط میان دین رسانه یا دین و ارتباط جمعی ونحوه تعامل عینی آنها از جمله موضوعات محوری و پرگسترده و چند لایه ای است که در چند دهه اخیر اذهان دین پژوهان و رسانه پژوهان رابه خود معطوف داشته است  .

 

 

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

 

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

 

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۶- مدل تحقیق

…………………………

……………………………..

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

…………………………………..

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

…………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

…………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

…………………………………..

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

…………………………………..

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

…………………………………..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

…………………………………..

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

…………………………………..

منابع :

…………………………………….

…………………………………..

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

 

2019-03-08
كد : 19738
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss