جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



بررسی و اولویت بندی خدمات فنی و مهندسی در توسعه صادرات بخش خدمات در استان زنجان

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

عنوان پروپوزال: بررسی و اولویت بندی خدمات فنی و مهندسی در توسعه صادرات بخش خدمات در استان زنجان

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

در حالیکه اقتصاد ایران هنوز به فروش نفت وابسته می باشد و در حال گذر از مراحل مختلف صنعتی شدن است، بسیاری از کشورها اقتصاد دانایی را به عنوان شکل جدیدی از توسعه و رشد اقتصادی انتخاب نموده اند. در این نظم نوین و الگوی جدید توسعه دیگر رشد اقتصادی بر حسب تولید محصولات سنگین، تجهیزات و ماشین الات صنعتی تعریف نمی شود، بلکه این سهم بالای دانش در ایجاد ارزش افزوده است که کشورها را در خط مقدم توسعه قرار می دهد و شاید از این پس حیات نظامهای اقتصادی و اجتماعی به تولید، توزیع اطلاعات و دانش و به کارگیری ان بیش از پیش وابسته گردد (اسدی و همکاران، ۱۳۸۳).

……

مرور منابع:

رفسنجانی و شاکری (۱۳۸۸) راهكارهاي افزايش بهره وري در پروژه هاي صدور خدمات فني و مهندسي را مورد مطالعه قرار دادند. نتایج این مطالعه نشان داد كه طولاني بودن سيكل تصميم گيري و نبود زمانمندي از مهم ترين مشكلات در پروژه هاي صدور خدمات فني و مهندسي مي باشد.

………..

سوالات تحقیق

سوال محوري اين تحقيق كه پيش روي محققان بوده است آن است كه:

۱- آيا مي‌توان با توجه به قابليت‌ها و پتانسيل‌هاي استان، در آينده نزديك نسبت به صدور خدمات فني و مهندسي در استان زنجان اقدام نمود.

سوالات فرعي به تفصيل شامل

۲- آيا استان زنجان در زمينه صدور خدمات فني و مهندسي فعاليتي دارد يا نه؟

۳- در صورت مثبت بودن پاسخ سوال اول، زمينه فعاليت به ترتيب ظرفيت كاري چگونه مي‌باشد؟

۴- اولويت صدور خدمات فني و مهندسي در كدام رشته فعاليت مي‌باشد؟

۵- نقش و جايگاه اقتصاد استان زنجان در زمينه فعاليت‌هاي داخلي و صادرات به خارج از كشور     در چه مرتبه و جايگاهي قرار دارد؟

۶- چه عواملي بر ايجاد مزيت رقابتي شركتهاي فني و مهندسي استان زنجان موثر هستند؟

………….

آسان داک (www.Asandoc.com)

 

 

2019-02-24
كد : 2288
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss