جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



تاثیرمدیریت اقتضایی برپیشرفت تحصیلی دانش آموزان

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

عنوان پروپوزال: تاثیرمدیریت اقتضایی برپیشرفت تحصیلی دانش آموزان

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

مديريت اقتضايي، يكي از انواع مديريت مي‌باشد كه استفاده از آن در حوزة عمل سازمانها تدريجا رواج پيدا مي‌كند. در نظریه اقتضایی، تعداد زیادی از متغیرها به طور همزمان بر سازمان و ساختار آن تأثیر می گذارد و هر گونه تصمیم گیری بر مبنای شرایط می باشد. بسیاری از محققان بر نقش مدیریت بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تأکید داشته اند. در واقع، ضرورت مدیریت بر مبنای اقتضا از این واقعیت نشأت می گیرد که عملکرد مدیر در هر زمان، باید با توجه به “موقعیت و مجموعه شرایط فعالیت وی” ارزیابی شود. در این مطالعه تاثیرمدیریت اقتضایی برپیشرفت تحصیلی دانش آموزان مورد بررسی قرار می گیرد.

نكته جالب در دانش مديريت آن است كه نزديك به يك قرن پس از شكل گيري منسجم و رسمي اين دانش در جهان و آمد و رفت قضايا و نظريه هاي گوناگون در اين زمينه اكنون دانشمندان اذعان مي كنند كه براي مديريت بر يك سازمان حتي نمي توان بر دقيقترين و پيچيده ترين پژوهشهاي صورت گرفته در سازمانهاي مشابه نيز به عنوان راه حل قطعي و مناسب جهت پياده سازي با هدف كسب نتيجه مناسب اتكا كرد (آصف زاده، ۱۳۸۳).

بر مبنای نظریه اقتضا که در چارچوب نگرش سیستمی بخوبی قابل طرح است هیچ نظم (اصل) سازمان یافته واحدی برای تمام موقعیتها مطلوب و مناسب نیست. اين نظريه توسط آقاي استونر در سال ۱۹۹۵ مطرح شد. اين نظريه بيان مي دارد كه در مديريت چيزي به نام بهترين شيوه وجود ندارد. هيچ برنامه، ساختارسازماني، سبك رهبري، شيوه كنترل و موارد دیگر كه متناسب با همه موقعيت ها باشد در بين نيست. بلكه مدير بايد طرق مختلفي كه متناسب با موقعيت هاي مختلف باشد را جستجو و پيدا كند (بورتون و همکاران[۱]، ۲۰۰۰).

……

مرور منابع:

قاسمیه (۱۳۸۸) ارزيابي نظريه اقتضايي در بررسي اثرات بکارگيري فناوري اطلاعات در سازمان با استفاده از ديدگاه هاي تناسب را انجام داد. در اين مطالعه، نتايج يک تحقيق ميداني مبتني بر اطلاعات ۲۱۳ شرکت ايراني در خصوص ارزيابي اثرات فن آوري اطلاعات با استفاده از سه ديدگاه تناسب و روش آماري مربوط به آنها توضيح داده شده است. به کارگيري سه روش مختلف به طور هم زمان علاوه بر فراهم ساختن يک ديدگاه نسبتا جامع در ارزيابي اثرات فن آوري اطلاعات بر سازمان و عملکرد آن، امکان مقايسه روش هاي مختلف تناسب را نيز فراهم مي سازد. نتايج اين تحقيق مي تواند در بسط تئوري و روش شناختي ادبيات در حال تکامل تئوري اقتضايي، نظريه اي که مبناي اصلي آن بر اين اعتقاد استوار است که اثربخشي يک سازمان به ميزان تناسب بين طراحي سازمان و زمينه هايي که سازمان با آن روبرو است متکي است، و تئوري هاي مربوط به اثرات فن آوري اطلاعات، نقش موثري ايفا نمايد.

………..

فرضيه‏هاي تحقیق:

فرضیه اصلی:

۱– مدیریت اقتضایی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تأثیر معنی دار دارد.

فرضیه های فرعی:

۲- عوامل رهبری مدیریت اقتضایی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تأثیر معنی دار دارد.

۳- عوامل پیروان مدیریت اقتضایی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تأثیر معنی دار دارد.

۴- عوامل موقعیتی مدیریت اقتضایی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تأثیر معنی دار دارد.

………….

 

 

[۱]– Burton et al.

2019-02-25
كد : 2790
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss