جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



تاثیر آموزش علوم به روش مبتنی بر پژوهش بر پیشرفت تحصیلی و خلاقیت دانش آموزان دوره ابتدایی

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

عنوان پروپوزال: تاثیر آموزش علوم به روش مبتنی بر پژوهش بر پیشرفت تحصیلی و خلاقیت دانش آموزان دوره ابتدایی

 قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

از مراحل مهم طراحي آموزشي، انتخاب روش تدريس است. معلم بعد از انتخاب محتوي و قبل از تعيين وسيله، بايد خط مشي و روش مناسب تدريس خود را انتخاب کند. تدریس یکی از ارکان اصلی هر سیستم آموزشی به شمار می‌رود که کارآیی هر نظام آموزش بستگی به آن دارد. یکی از مشکلات نظام تعلیم و تربیت کشورمان، مربوط به عدم آشنایی و عدم استفاده از الگوها و روش‌های پیشرفته تدریس است. تدریس در گذشته بر اساس دیدگاه متخصصان تعلیم و تربت به معنی انتقال معلومات بوده اما صاحبنظران جدید تعلیم وتربیت بر این باورند که معلم باید روش دانستن را به دانش‌آموز بیاموزد نه اینکه صرفاً به انتقال فرمولها و معلومات اکتفا کند معلم باید دانش‌آموز را کمک کند تا خود تجربه کند و از طریق تجارب خود مطالب را فراگیرند ، لذا توجه به کیفیت و شیوه تدریس معلمان باید امر بسیار ضروری و جدی تلقی شود و برنامه ریزان و مسئولان موظفند که فرصتهای لازم برای آشنائی هر چه بیشتر معلمان با روشها و الگوهای جدید و خلاق تدریس را فراهم نموده ، و شرایط و امکانات را برای اجرای موفقیت آمیز این روشها آماده نمایند (عیبری، ۱۳۸۹).

……

مرور منابع:

عیبری و همکاران (۱۳۸۹) تأثير روش های تدريس فعال همياري(مشارکتي)، اکتشافي و سخنراني بر پيشرفت تحصيلي و نگرش نسبت به درس فيزيک در دانش آموزان دختر پايه اول متوسطه منطقه سنگر را مورد مطالعه قرار دادند. جامعه پژوهشي، کل دانش آموزان دختر سال اول متوسطه منطقه سنگر بوده است. يافته هاي پژوهش نشان دادند که بين دو روش تدريس همياري و اکتشافي در پيشرفت تحصيلي در درس فيزيک تفاوت معناداروجود داشت که ميانگين نمرات افزوده گروه همياري بالاتر از گروه اکتشافي بود ولي بين گروه هاي ديگر دو به دو تفاوت معناداري وجود نداشت.

واسیلی و همکاران (۲۰۰۹) تأثیر دو روش سخنرانی و مبتنی بر پژوهش و ایفای نقش را بر عملکرد دانش آموزان دبیرستانی مورد بررسی قرار دادند. آنها گزارش کردند که روش های مبتنی بر پژوهش باعث یادگیری بهتر در دانش آموزان نسبت به روش سخنرانی شد.

………..

فرضيه‏هاي تحقیق:

۱- آموزش علوم به روش مبتنی بر پژوهش تأثیر مثبت معنی داری بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی دارد.

۲- آموزش علوم به روش مبتنی بر پژوهش تأثیر مثبت معنی داری بر خلاقیت دانش آموزان دوره ابتدایی دارد.

………….

آسان داک (www.Asandoc.com)

 

 

2019-02-24
كد : 2294
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss