جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



تاريخچه و اهداف تأسيس كانون اصلاح و تربيت

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

تاريخچه و اهداف تأسيس كانون اصلاح و تربيت

(۱۲ صفحه ورد)

بزهكاري كودكان نوجوانان و روشهاي خاص اصلاح و تربيت آنان با توجه به شرايط سني و اجتماعي و علل و انگيزه هاي غالبا متفاوت بزهكاري در اين قشر با ساير بزهكاران بزرگسال ، موجب نگرش و توجه جرم شناسان و جامعه شناسان و مددكاران اكثر جوامع شده و در نهايت موجب گرديد تمهيداتي جهت نگهداري و تربيت و تهذيب كودكان و نوجوانان مجرم با قوانين خاص درنظر گرفته شود . به همين منظور در ايران در سال ١٣٤٧ در منطقه شمال غرب تهران واقع در محله شهرزيبا ساختمان و ابنيه اولين مجتع نگهداري اينگونه بزهكاران بنام (كانون اصلاح و تربيت كودكان و نوجوانان) تأسيس و شروع به فعاليت نمود . طبق ماده ١٨ آئين نامه قانوني و مقررات اجرايي سازمان زندانها و اقدامات تأميني و تربيتي كشور كانون مزبور چنين تعريف گرديده است «كانون اصلاح و تربيت مركزي است جهت نگهداري ، اصلاح و تربيت و تهذيب اطفال غيربالغ و بزهكار يا بزهكاراني كه كمتر از ١٨ سال تمام سن داشته باشند ». هدف قانونگذار از تمايز و جداسازي اينگونه بزهكاران توجه به واقعيتهاي ملموس در جوامع شهري و تنگناهاي ايجاد شده در مسير زندگي افراد جامعه بخصوص كودكان و نوجوانان كه غالباً در اثر سوءاستفاده از ناآگاهي و عدم شناخت اين قشر از قوانين و مقررات جاري و رشد عقلي و رواني مي باشد .

براين پايه و استدلالات موجه با جداسازي بزهكاران نوجوان از بزرگسالان ، لزوم نگهداري و نظارت و تربيت و تهذيب و اصلاح و بازگشت آبرومندانه به جامعه از دغدغه هاي هرنوع جوامع مترقي محسوب و براين اساس كانون اصلاح و تربيت نيز با كادري مجرب و آموزش ديده با اهداف بر شمرده فعاليت خود را آغاز نمود .

از لحاظ ساختاري كانون اصلاح و تربيت از بخشهاي مختلفي تشكيل كه اهم آن به شرح ذيل مي باشد :

امور مديريت داخلي و مددكاري

بهداري و مركز مشاوره و سالن ملاقات

امور فرهنگي و آموزش

اداري ، مالي ، خدماتي

امور انتظامي

در حال حاضر كانون زيرمجموعه اداره كل زندانهاي تهران بوده و به عنوان يك مجتمع تربيتي نوجوانان زير ١٨ سال (دختر و پسر) را نگهداري مي كند .

كانون اصلاح و تربيت

كانون اصلاح و تربيت تهران در سال ١٣٤٧ تأسيس و آغاز به كار كرد . با بررسي تاريخچة آن به اين نتيجه مي‏رسيم كه انديشه و ساماندهي اين اقدام متناسب با نياز جامعه و اطفال بزهكار بوده است……………….

…………………..

………………….

2019-03-15
كد : 30032
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss