جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



تاریخچه حومه نشینی

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

تاریخچه حومه نشینی

(۳۱ صفحه ورد)

در اواخر جنگ جهانی دوم، شهرهای آمریکای شمالی در حال پیشرفت و توسعه بودند. زمانی که ب علت جنگ ، صنایع در خدمت جنگ قرار گرفت میلیون ها کارگر از روستاها به شهرها مهاجرت کردند. جمعیت شهرهای بزرگ خیلی زودافزایش یافت. این افزایش جمعیت به همراه هزاران مهاجری که از کشورهای جنگ زده به آمریکا آمده بودند، پیشرفت اقتصادی و فعال کردن شهرها را در دهه ۱۹۵۰ ، تضمین می کرد.

حومه نشینی قبل از جنگ نیز وجود داشت، ولی چون جمعیت آنها نسبتاً ناچیز بود، به همین دلیل تعادل اقتصادی ، اجتماعی موسسات فرهنگی را تهدید نمی کرد. ساکنان شهر با در آمدهای متفاوت از تسهیلات شهری نشیز استفاده از خیابان ها برای اتومبیل شخصی و واگن های برقی برای رسیدن به محل کار یا مقصدهای دیگر از قبیل رفتن به سوپر مارکت یا فروشگاه یا سینما بهره مند بودند.

جمعیت در شهرها بعد از جنگ به طور چشم گیری افزایش یافت،  افزایش نوزادان در خانواده های جوان، افسران و سربازان بازگشته از جنگ بحران کمبود مسکن را به دنبال داشت. در نتیجه مقدار بیشماری از خانواده هایی که بچه کوچک داشتند . برای داشتن محیط زندگی بهتر شهر را به قصد حومه ها ترک کردند. سیاست دولت بر اساس کمک به این خانواده ها قرار گرفت. این حرکت تدریجی به یک حرکت سیل آسا تبدیل شد.

شهرها درم دت کوتاهی به دلیل مهاجرت تغییر کردند. خیلی واضح و روشن بود که شهر از عهده ضرر و زیان از دست دادن خانواده های جوان با درآمد خوبی که قابلیت افزایش در سال های بعد را نیز داشت بر نمی آمد. اما در آن زمان تفکر توسعه شهرها به طرف اختصاص زمین برای کاربری های تجاری ، صنعتی و اداری بود، و زمین های مسکونی در درجه دوم اهمیت قرار داشت. نتیجه منفی این سیاست در برنامه ریزی شهری غفلت در مورد فضاهای مسکونی بود، و زمانی روشن شد که مراکز تجاری واداری نیز در  حومه شهرها به وجود آمدند. برای اولین بار در دهه ۱۹۵۰ ساختمانهای تجاری با تسهیلات فراوان و پارگینگ در کنار مسیرهای اصلی که به خارج شهر منتهی می شدند ساخته شدند، ولی به زودی مراکز خرید L شکل با پارکینگ های وسیع در مقابل آنها در هسته های اصلی حومه به وجود آمد. اینمراکز سهواً بسیاری از فعالیت های تجاری را از داخل شهر به خارج از شهر هدایت کرده و بعدها در دهه ۱۹۷۰ مراکز خرید کوچک تر به مراکز خرید بزرگ تبدیل شدند، که در ابتدا صرفاً به شکل دکه هایی در کنار پیاده رو بودند، ولی به زودی به فروشگاه های بسیار بزرگی که با سیستم تهویه مطبوع کنترل می شد، تبدیل شدند. بعدها این مراکز خرید با ساختمان های اداری تلفیق شدند، تا جایی که در دهه ۱۹۸۰ به صورت مراکز تجاری خارج از شهر با پارکینگ های بزرگ درآمدند از نقطه نظرهای مختلف این مراکز فعالیت های تجاری ، مراکز تجاری شهرهای سنتی را به خود جلب کردند . ولی دسترسی پیاده به این مراکز جدید وجود نداشت و انها را از مراکز پیشین متفاوت می کرد.

…………………………

……………………….

2019-03-15
كد : 29574
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss