جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



تحلیل عوامل موثر بر فضای سبز روستایی . مطالعه موردی : مناطق روستایی شهرستان زابل

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

عنوان پروپوزال: تحلیل عوامل موثر بر فضای سبز روستایی . مطالعه موردی : مناطق روستایی شهرستان زابل

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

واژه فضای سبز در حدود نیم قرن است که در ادبیات عمران شهری و روستایی رایج شده است. فضای سبز در روستا شامل انواع سطوحی از کاربری های روستایی است که دارای گیاهان و یا هر گونه سبزینگی اعم از درختان، درختچه ها، گل ها و چمن ها را در بر داشته باشد (رستم خانی، ۱۳۸۳: ۷۲). در این تعریف خصوصیت غالب و برجسته بودن فضای سبز مورد تأکید می باشد، زیرا فضای سبز ممکن است شامل ساختمان ها و نواحی مسطح سبز نیز باشد و اصطلاح جامعی است برای فضاهایی که یا قابل دسترس عموم هستند و یا به صورت عمومی اداره می شوند. فضای سبز روستایی همه نواحی اعم از بوستان ها، محل های بازی و فضاهای سبز دیگر که برای مقاصد تفریحی و کاربری ها و کارکردهای متعدد مورد استفاده قرار می گیرند را شامل می شود (Dunnettو همکاران، ۲۰۰۲: ۱۲۱).

 

……

مرور منابع:

عقیلی نسب و همکاران (۱۳۹۱) كاركردهاي فضاي سبز در بهبود اكوسيستم ها در مناطق بياباني را مورد مطالعه قرار دادند. نتایج نشان داد که فضاهاي سبز با دارا بودن كاركردهاي موثر در اين اقليم همانند كاهش دماي هوا و افزايش رطوبت نسبي، جذب گرد و غبار و كنترل باد و ايجاد بادشكن از مهمترين كاركردهاي اكولوژيكي و در نهايت كاهش مصرف انرژي به عنوان كاركرد مهم اقتصادي، به عنوان يكي از راهكارهاي مقابله با تغيير اقليم معرفي شده اند. در اين مطالعه با در نظر گرفتن كاركردهاي نام برده شده، راهكارها و پيشنهاداتي ارائه شد تا در جهت بهبود هرچه بهتر مديريت و برنامه ريزي شهرها در مناطق بياباني به كار برده شوند. اين راهكارها با توجه به مطالعات انجام شده، اشاره به شيوه ي بكارگيري پوشش هاي سبز در سطح شهر مي نمايند، تا علاوه بر برخورداري از حداكثر مزاياي فضاي سبز، در ارتقا سرانه ي فضاي سبز شهروندان در مناطق بياباني به حد استاندارد معرفي شده نيز موثر باشند.

………..

فرضيه‏هاي تحقیق:

۱- تصمیم گیری مسئولان نقش مثبتی بر فضای سبز مناطق روستایی شهرستان زابل دارد.

۲- مشارکت مردمی نقش مثبتی بر فضای سبز مناطق روستایی شهرستان زابل دارد.

۳- متولیان روستا مانند دهیاری نقش مثبتی بر فضای سبز مناطق روستایی شهرستان زابل دارد.

۴- تخصیص اعتبار و بودجه نقش مثبتی بر توسعه فضای سبز مناطق ناحیه روستایی شهرستان زابل دارد.

………….

 

 

2019-02-24
كد : 2167
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss