جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



تعیین عوامل موثر در جذب و گرایش بانوان شهر تهران به ورزش صبحگاهی

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

عنوان پروپوزال: تعیین عوامل موثر در جذب و گرایش بانوان شهر تهران به ورزش صبحگاهی

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

ورزش به عنوان يکي از علل حفظ سلامت و پيشگيري از بيماري در جهت اهداف توسعه انساني و اجتماعي داراي اهميت بسزايي است. یك جامعه، یك خانواده، تنها زمانی قادر خواهد بود كه راه ترقی و تكامل را طی كند كه متشكل از افرادی سالم، باارزش و پاك باشد. باتوجه به این مهم تربیت بدنی و ورزش به عنوان بخشی از نیاز ساختاری انسان بایستی موردتوجه همه افراد جامعه اعم از زن و مرد، كوچك و بزرگ باشد. تربیت بدنی یك پدیده انسانی و یك ابزار مؤثر برای پرورش جسم و روح و ارتقاء فرهنگ و تربیت و اخلاق است و می تواند زمینه ساز هویت ملی باشد  (آقاجانی و نادری نژاد، ۱۳۹۰).

……

مرور منابع:

آقاجانی و نادری نژاد (۱۳۹۰) نقش وسايل ارتباط جمعي (نشريات، راديو و تلويزيون) در اشاعه فرهنگ ورزش همگاني را مورد بررسی قرار دادند. در مطالعه آنها با استفاده از روش پيمايشي و به کارگيري پرسشنامه به بررسي موضوع در نمونه ۴۰۰ نفري از زناني که هفته اي حداقل يک بار در اماکن ورزشي شهرداري شهر تهران حضور مي يابند، پرداخته شد. نتايج پژوهش حاکي از اثر معنادار وسايل ارتباط جمعي در اشاعه فرهنگ ورزش همگاني بود. بدين معنا که وسايل ارتباط جمعي در تشويق افراد به ورزش موفق بوده اند، ولي بايستي با تمرکز و برنامه ريزي بيشتر ميزان اثرگذاري بر مخاطب را افزايش دهند. از ديگر نتايج پژوهش اين بود که نقش تلويزيون نسبت به ساير وسايل ارتباط جمعي در اشاعه يک امر فرهنگي در زندگي افراد جامعه پررنگ تر است.

………..

فرضيه‏هاي تحقیق:

– تندرستی و نشاط یکی از عوامل موثر در جذب و گرایش بانوان شهر تهران به ورزش صبحگاهی می باشد.

– وجود امنیت فضای شهری یکی از عوامل موثر در جذب و گرایش بانوان شهر تهران به ورزش صبحگاهی می باشد.

– گذراندن وقت با دوستان یکی از عوامل موثر در جذب و گرایش بانوان شهر تهران به ورزش صبحگاهی می باشد.

– دسترسی راحت به مکان های برگزار کننده ورزش صبحگاهی یکی از عوامل موثر در جذب و گرایش بانوان شهر تهران به ورزش صبحگاهی می باشد.

– کیفیت برگزاری ورزش صبحگاهی یکی از عوامل موثر در جذب و گرایش بانوان شهر تهران به ورزش صبحگاهی می باشد.

………….

 

قیمت: ۱۹۰۰۰ تومان

 

2019-02-25
كد : 2796
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss