جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



تفسير گام به گام ميلون: اجرا وتفسیر آزمون Millon Clinical Multiaxial Inventory-III

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

تفسير گام به گام ميلون:  اجرا  وتفسیر  آزمون Millon Clinical Multiaxial Inventory-III

شکایت اصلی(Chief complaint):

بیخوابم، احساس میکنم دارم دیوانه میشوم، نگرانم و این ترس و نگرانی داغونم کرده

سابقه بیماری فعلی(History of present illness):

بیمار چندین بار در بیمارستان بستری شده است . بار قبل نیز به دلیل درگیری و ضرب و جرح در این بخش بستری شده است. هر بار به محض بستری در بیمارستان اقدام به کارهای خلاف قانون می نماید. علاوه بر انجام اعمال فوق، در منزل نیز با همسرش و بچه های بحث و مشاجره داشته است و قصد داشته با چاقو به همسرش حمله کند که با وساطت پدر و برادرش مانع اقدام وی شده اند.  هر چند از زمان ازدواج متناوباً مشکلات مربوط به خواب داشته است، در یک و نیم سال گذشته……………

بیماری قبلی(Previous illness):

آقای قنبری، ۸سال قبل یک دوره افسردگی اساسی داشته است که با خلق پایین، بیخوابی، کاهش اشتها و وزن، عدم تمرکز، کاهش احساسات…………..

تاریخچه گذشته شخصی(past personal history):

در مدرسه از لحاظ تحصیلی دانش آموز فعالی نبوده است. در دوران تحصیل دوستان متعددی داشته و همیشه با پدر و مادرش بر سر دوستانش جر و بحث داشته است و در جمع دوستانش همیشه کارهای خلاف قانون از قبیل مشروبخواری……………….

تاریخچه خانوادگی(History family):

وی در خانواده متوسط به دنیا آمده است و فرزند دوم خانواده است. رابطه نزدیکی با برادرانش ندارد با خواهرش رابطه بهتری…………

معاینه وضعیت روانی

  • وضعیت ظاهری(General Appearance):

مردی ۳۶ ساله است که با ظاهری آراسته و متناسب و دارای پوششی مناسب می باشد و چهره او افتاده  و دور چشمانش گودی است، اما خواب آلود به نظر نمی…………….

تفسیر آزمون میلون

  • گام اول: بررسی شاخص های روایی
  • وارسی نمره مقیاس روایی(V):

در این پروفایل نمره مقیاس روایی برابر با صفر می باشد، در نتیجه آزمون معتبر می باشد.

  • وارسی نمره مقیاس افشاء(X):

نمره مقیاس X در این آزمودنی برابر با ۱۱۳ می باشد که چون بین نمرات ۳۴ تا ۱۷۸ قرار می گیرد بنابراین پروفایل معتبر می باشد، خصوصاً اینکه نمره V صفر می باشد.

  • وارسی نمره مقیاس مطلوبیت(Y):

نمره این مقیاس برافراشتگی دارد و بالای ۷۵ می باشد.این نمره نشان………..

…………….

…………………..

گام چهارم: وارسی مقیاسهای نشانگان بالینی

فرد در هر سه مقیاس نشانگان بالینی شدید اختلال تفکر(SS=70)، اختلال افسردگی اساسی(CC=64) و اختلال هذیانی(PP=71) برافراشتگی قابل………….

…………

گام ششم: تلفیق یافته های آزمون با سایر منابع اطلاعاتی

همانگونه که در پروفایل این فرد مشاهده می شود این فرد در شاخص های اصلاح و تعدیل پاسخ های غیر عادی نشان نداده و به سؤالات به دقت پاسخ داده است. آزمودنی رابطه خوبی با درمانگر داشته است. در الگوهای بالینی شخصیت فرد در مقیاس های ۵ و A6 بیشترین برافراشتگی را نشان می دهد. در الگوهای بالینی شخصیت فرد بیشترین برافراشتگی را در شخصیت……………

قیمت ۱۸۰۰۰ تومان

2019-03-03
كد : 5449
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss