جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



تنظيم سيستم جهت مالتي مديا انواع سيستمهاي عامل و تفاوتهاي آنها

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

تنظيم سيستم جهت مالتي مديا انواع سيستمهاي عامل و تفاوتهاي آنها

(۲۰ صفحه ورد)

هركارت Video Capture  جهت كاربران خاص توليد ميشود و براي درك صحيح , نياز است انواع Window ها و نقاط قوت آنها را بشناسيم تا با كيفيت , بهينه پروژه هاي خود را با انجام برساينم . بهمين دليل در ابتدا انواع Windows و قابليتهاي هر يك را شرح ميدهيم .

 WINDOWS 98 :

اين سيستم عامل براي Partition  هاي FAT 32 , FAT 16  طراحي شده است .

 WIN 2000 , WIN XP , NT  :

اين سيستم عامل براي Partition  هاي FAT 32 , FAT 16 , NTFS  طراحي شده است .

پس يكي از نقاط تمايز اين سيستم عامل ها در نوع Partition بندي هاست بهيمن دليل با شرحي مختصر از نوع و تفاوت هاي FAT32 و NTFS مي پردازيم .

 NTFS Partition :

اين نوع Partition بندي از سيستم امنيتي بالايي برخوردار است بدين معني كه كار بر امكان ايجاد امنيت براي Foldr , File  خود داراست تا حديكه قدرت پاك كردن و تغيير فايلهاي خود را از ديگران منع مي كند .

عامل ديگر Disk Compression مي باشد هر كاربر ميتواند بسادگي ديسك را فشرده نمايد .

File Encryption با اين امكان كاربر مي تواند فايل خود را كد گذاري كند .

Disk Quotas : مدير سيستم با اين امكان بخش هايي از يك Partition را به خود يا ديگران اختصاص مي دهد .

FAT 32 :

در اين نوع Partition  هيچگونه امكان كد گذاري , فشرده سازي و تخصيص فضا در هارد ديسك وجود ندارد و كاربر فقط مي تواند FILE يا FOLDR خود را به اشتراك بگذارد .

عامل مهم ديگر اندازه يك فايل ميباشد فايلهاي فيلم AVI  در WIN 98  نمي تواند فراتر از ۴٫۸ GB باشد ولي در WIN 2000 يك فايل AVI تا حد ۱۲ ترابايت گنجايش خواهد داشت . يعني اگر كارت VIDEO خود را در سيستم عامل WIN 98 نصب كرده ايد ضبط فايلهاي AVI  شما كمتر از ۱۸ دقيقه خواهد بود ولي اگر كارت خود را تحت سيستم عامل NT يا WIN 2000  نصب كنيد .

ساعتهاي متمادي مي توانيد فيلم AVI رد هارد خود ضبط كنيد .

انواع WIN 2000  به اسامي ذيل مي باشد .

…………………..

…………………

2019-03-16
كد : 30630
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss