جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



تیمهای مجازی و اهمیت اعتمادسازی

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

Virtual Teams and the Importance of Building Trust (2009)

تیمهای مجازی و اهمیت اعتمادسازی

– توضیحات: ۴ صفحه انگلیسی، ۶ صفحه ترجمه آماده فارسی (word) (مقاله با ترجمه)

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

– چکیده ترجمه فارسی:

اعتماد در محل کار هم موضوعی اخلاقی و هم مدیریتی می باشد. تیمهای مجازی در صنعت IT معمول شده اند ولی اهمیت ایجاد اعتماد در چنین تیمهایی غالبا مورد توجه قرار نمی گیرد. در این بخش از اخلاق it نگاهی به چندین تعریف و نظریه های مختلف داشته و کاربرد تیمهای it مجازی را مورد بررسی قرار می دهیم.

ایده پیش بینی آینده یکی از جنبه های اساسی اعتماد می باشد. برای رخدادهای آینده نزدیک که غالبا قطعی می باشند , اعتماد الزامی نمی باشد – قرار دادن اعتماد در درخت درحال رشد امری زاید بنظر می رسد. اما رخدادهای با نتایج غیر قطعی دارای آیتم اعتماد می باشند – دوست دارید باور کنید که پزشکتان بدرستی قادر به تشخیص بیماری باشد.پس  در نهایت , اعتماد فراتر از بررسی نتایج ممکن رخدادهای آینده می باشد: بلکه شامل اقدامی بوده که با وجود غدم قطعیت , باعث ایجاد تعهد می شود.

اعتماد در اصیل ترین شکل خود در وجود اشخاص قرار دارد. وقتی  افراد ادعا کنند که به دولت اعتماد دارند , در حقیقت به افراد موجود در دولت اعتماد دارند. سطح اعتمادی که شخص بوجود می آورد , از بعد مفهومی بر اساس دوایر توسعه تدریجی معروف به شعاع اعتماد توصیف می شود. شعاع داخلی شما شامل نزدیکترین اعضای خانواده می شود , سپس افرادی که آنها را با نام می شناسید , افرادی که می شناسید ولی تماس مستقیم با آنها ندارید,  و در آخر خارجی ترین دایره اعتماد به افرادی مربوط است که اشتراکات خیلی کمی با آنها دارید  مانند اعتقادات مذهبی , اولویتهای سیاسی یا قومیتی؛ و اینجا نقطه ایست که خط بین اعتماد شخصی و اجتماعی شروع به ناپدید شدن می کند. اعتمادی که  در این شعاع خارجی  ظاهر می شود تحت تاثیر جانبداری ها , شرایط , پیش قضاوتی ها و کلیشه ها قرار دارد مثلا اگر شخصی در کشوری زندگی کند دولت آن فاسد است به سیاستمداران اعتماد نمی کند. مرتبط ترین آیتم مرتبط با تیم های مجازی , اهداف (مقاصد) ثانویه اعتماد می باشد – متخصصین , شواهد قابل اطمینان , حوزه های دارا یاختیار , و دیگر نهادهایی که ارزش اعتماد را در اهداف اولیه راهبری می کنند.

 

دانلود متن کامل فارسی (قیمت ۶۰۰۰ تومان)

 

2019-03-04
كد : 5870
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss