جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



جداسازی وشناسایی سلول¬های بنیادی مزانشیمی جدا شده از مغز استخوان سگ

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده:  جداسازی وشناسایی سلول¬های بنیادی مزانشیمی جدا شده از مغز استخوان سگ

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

بیماری­هایی که زوال و تخریب بافتی را در بدن به همراه دارند، به عنوان یک مشکل اساسی در سلامت حیوانات و انسان­ها محسوب می­شوند. سلول­های بنیادی مزانشیمی به عنوان یک درمان بیولوژیک برای طیف متنوعی از بیماری­ها بسیار امید بخش بوده و دلایل بسیار زیادی از جمله، سهولت جداسازی و تکثیر در کشت، چند توانی، اثرات پاراکراینی، خواص تنظیم کنندگی سیستم ایمنی، رفتار مهاجرپذیری و ملاحظات اخلاقی دارد (Brooke et al., 2007). سلول­های بنیادی مزانشیمی از منابع مختلفی از جمله مغز استخوان  (Kern et al., 2006; Wagner et al., 2005)، بافت چربی (Zuk et al., 2002)، خون بند ناف (Koch et al., 2007; Lee et al., 2004b)، پالپ دندان (Jo et al., 2007; Waddington et al., 2008)، فولیکول مو و بافت زیر پوستی (Shih et al., 2005)، و بافت­های جنینی (in ‘t Anker et al., 2003a) جداسازی شده است. یکی از خواص این سلول­ها، خاصیت چندتوانی آن­ها است که می­توانند به لاین­های مزانشیمی متنوعی شامل استخوان، غضروف، تاندون، ماهیچه و بافت چربی تبدیل شوند. سلول­های بنیادی مزانشیمی خواص تنظیم کنندگی سیستم ایمنی را در شرایط آزمایشگاهی و همچنین در بدن حیوانات و انسان نشان داده­اند. ویژگی­های سلول­های بنیادی شامل خودنوزایی، پتانسیل تکثیر بالا و تمایز بالا در سلول­ها متفاوت است. تاکنون سه نوع از سلول­های بنیادی شناسایی شده است که شامل سلول­های بنیادی جنینی، سلول­های بنیادی بالغ و سلول­های بنیادی پرتوان القایی هستند (Bernardo et al., 2009). درمان با سلول های بنیادی به میزان زیادی به عنوان روشی فراگیر جهت ترمیم آسیب های بافتی مورد استفاده قرار گرفته است (Wagers and Weissman, 2004). مکانیسم درمان با سلول­های بنیادی در ترمیم بیماری­های اندام­های مختلف و بازگشت دوباره بافت به حالت اولیه به واسطه تمایز این سلول­ها بوده و به عنوان یکی از روش­هاي درمانی مطرح است (Herzog et al., 2003) .

در حالی که سلول­های بنیادی مزانشیمی از انسان، اسب، خوک و گاو به دست آمده است اما بیشتر مطالعات روی حیوانات آزمایشگاهی کوچک مانند خرگوش و موش انجام شده است. سگ نیز یک مدل تجربی ارزشمندی است چون می­تواند نشان دهنده یک بیمار بالینی باشد حائز اهمیت است. تا به امروز در ارتباط با سلول­های بنیادی مزانشیمی سگ تحقیقات اندکی انجام شده است. با این حال تمایز و دستکاری آن­ها به بافت­های مختلف دیگر کلید نوید بخشی برای ترمیم بافت، مبتنی بر سلول و مهندسی بافت است. بنابراین ضروری است که برای کاربردهای بالینی در آینده به منظور ارزیابی پتانسیل این سلول­ها درک بیشتری از ظرفیت و ارزیابی آنها ایجاد شود و این سلول ها در سطح بیوشیمیایی، مورفولوژیکی، فراساختاری و ایمنی مورد ارزیابی قرار گیرند (Csaki et al., 2007). علاوه بر این، سگ به دلیل داشتن اندازه بزرگ بدنی، طول عمر و بیماری های خود به خودی، مدل حیوانی مناسبی برای مطالعه روش های درمانی جدید برای بیماری­های انسانی است (Kamishina et al., 2006).

……………………………

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

……………………………

۳- پیشینه تحقیق:

……………………………

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

۶- مدل تحقیق

…………………………

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

منابع :

…………………………………….

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

2018-12-30
كد : 105180
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss