جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



دانلود پروپوزال آماده: تاثير هوش فرهنگي بر رفتار شهروندي کارکنان بانک ملت ايران

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: تاثير هوش فرهنگي بر رفتار شهروندي کارکنان بانک ملت ايران

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

از آنجائي كه بسياري از سازمان هاي قرن بيست و يكم، چند فرهنگي هستند، ميتوان انواع كاركنان با فرهنگهاي متفاوت را مشاهده نمود. اين در حالي است كه ممكن است در يك كشور، محصولي طراحي، در ۱۰ كشور توليد و در بيش از ۱۰۰ كشور به فروش برسد . اين واقعيت سبب پويايي فراواني روابط در محيط هاي چند فرهنگي شده است، به نحوي كه تفاوت در زبان، قوميت، ارزش ها، هنجارها و در يك بيان فرهنگ هاي متفاوت ميتواند به عنوان منابع تعارض بالقوه ظهور كند و در صورت نبود درك صحيح، توسعه روابط كاري مناسب را با مشكل مواجه سازد(تريانديس[۱]، ۲۰۰۶).  اين دشواري هاي ادراكي سبب ارائه مفهومي نوين در مباحث شناختي شده است كه به نام  هوش فرهنگي شناخته مي شود. در شرايط كاري كنوني كه تنوع و جهاني سازي به صورت فزاينده اي رشد كرده است، اين هوش قابليت مهمي براي مديران، كاركنان و سازمان ها محسوب مي شود  نظر به رشد روز افزون تعاملات و مبادلات بين المللي و ناهمگوني نيروي كار، بسياري از صاحب نظران مديريت توجه خود را به شناسايي و تقويت قابليت هايي كه به حضور اثر بخش در محيط هاي بسيار پيچيده و پويا بينجامد، معطوف ساخته اند. در ميان اين قابليت ها، هوش فرهنگي مهم ترين توانمنديي است كه مي توان براي مواجهه مناسب با موقعيت هاي چند فرهنگي به كار گرفت. هوش فرهنگي كمك مي كند با درك سريع و صحيح مؤلفه هاي فرهنگي مختلف، رفتاري متناسب با هر يك از آنها بروز دهيم(عباسعلي زاده،۱۳۸۷). امروزه سازمان ها بدنبال مديراني هستند كه بتوانند از توانايي تطبيق مستمر با افرادي از فرهنگهاي مختلف و توانايي اداره ارتباطات بين فرهنگي برخوردار باشند . محيط كار امروز، نياز به افرادي دارد كه به فرهنگهاي مختلف آشنا باشند و بتوانند با افراد ساير فرهنگ ها، ارتباط مناسب برقرار كنند . براي اين منظور، افراد نياز به هوش فرهنگي دارند. توانايي فرد براي تطبيق با ارزش ها، سنت ها و آداب و رسوم متفاوت از آ ن چه به آنها عادت كرده است و كاركردن در يك محيط متفاوت فرهنگي، معرف هوش فرهنگي است (هاديزاده مقدم و حسيني، ۱۳۸۶، ص۱۳۸ ).

سازمانها، بدون تمايل داوطلبانه افراد به همکاري، قادر به توسعه اثربخشي خرد جمعي خود نيستند، تفاوت همکاري داوطلبانه و اجباري از اهميت فراوان برخورداراست. در حالت اجباري شخص وظايف خود را در راستاي مقررات و قوانين و استانداردهاي قابل قبول يک سازمان و صرفاً در حد رعايت الزامات انجام مي دهد. ولي در همکاري داوطلبانه اين مقوله وراي وظيفه مطرح است و افراد کوششها، انرژي و بصيرت خود را براي شکوفايي توانايي هاي خود به نفع سازمان ابراز مي کنند. در اين حالت افراد معمولاً از منافع شخصي خود مي گذرند و مسئوليت پذيري در راستاي منافع ديگران را در اولويت قرار مي­دهند(اسچاپ[۲]، ۲۰۰۸). مطالعه رفتار افراد در محيط هاي کاري از دير باز مورد توجه انديشمندان علوم مديريت بوده است و با ظهور رشته رفتار سازماني در سالهاي نخست دهه ۱۹۶۰ اين امر جديت بيشتري يافت. بسياري از مطالعات صورت گرفته سعي در تقسيم بندي رفتارها و علل بروز آنها داشته اند. مباحثي نظير، ادراك، انگيزش، نگرشهاي شغلي و غيره از جمله مواردي هستند که به بررسي ريشه بسياري از رفتارهاي آدمي در محيط کار مي پردازند. اما بحثي که در دو دهه اخير مطرح شده است و علاوه بر رفتارشناسان، توجه روانشناسان و جامعه شناسان را نيز به خود جلب کرده است، رفتار شهروندي سازماني نام دارد . رفتار شهروندي سازماني، رفتاري اختياري و فرا وظيفه اي است که در افزايش عملکرد اثربخش سازمان مؤثر است و به طور مستقيم يا غير مستقيم بوسيله سيستم پاداش رسمي سازمان سازماندهي نميشود.با توجه به اينکه افزايش اثربخشي همواره يکي ازمسائل ودغدغه هاي  مديران است، شناخت رفتار شهروندي سازماني و زمينه هاي استقرار آن مي تواند گام موثر و مفيدي در اين مسير به شمار آيد(همان منبع، ۲۸۱).

[۱]-Triandis

[۲] – SCHAP

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

۶- مدل تحقیق

…………………………

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

منابع :

…………………………………….

 

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

2018-10-08
كد : 96462
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss