جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



دانلود پروپوزال آماده: تاثير هوش هيجاني و اعتماد بر عملكرد كاركنان در صنعت بيمه (مورد مطالعه: استان گيلان)

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: تاثير هوش هيجاني و اعتماد بر عملكرد كاركنان در صنعت بيمه (مورد مطالعه: استان گيلان)

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

مهم‌ترين عامل در نيل به اهداف هر سازمان، منابع انساني است و بي‌شك موفقيت و پيشرفت هر سازمان نيز به منابع انساني آن بستگي دارد. عوامل متعددي كارآيي افراد را در سازمان تحت تاثير قرار مي‌دهد. از جمله عواملي كه رفتار سازماني هر فرد را به شدت تحت تاثير قرار مي‌دهد هوش هيجاني[۱] (كرامتي و همكاران، ۱۳۹۱؛ نصراله‌پور، ۱۳۸۶؛ Mayer and Salovey, 1997) و اعتماد[۲] (Heffernan et al., 2012) است. هوش هيجاني تنها يك ويژگي مثبت نيست بلكه مجموعه اي از توانايي هاي استدلالي و هيجاني متمايز است و نسبت به هوش اجتماعي توجهي بيشتر به مسائل اساسي هيجاني و فرونشاندن مشكلات شخصي و اجتماعي افراد دارد. افراد داراي هوش هيجاني بالا در داشتن رضايت بيشتر از زندگي، بهره مندي از محيط خانوادگي و شريك شدن در احساسات اطرافيان نسبت به ديگران متفاوتند و معمولاً افرادي منظم، خونگرم، موفق، با انگيزه و خوش بين هستند (Salaski and Gartwright, 2003). هوش هيجاني عاملي است كه ظرفيت انسان را در شناخت احساسات خود و ديگران تعيين نموده و كمك مي كند تا در خود ايجاد انگيزش كرده و هيجانات خود را كنترل و روابط خود را با ديگران را بر اين اساس پي ريزي كنند. هوش هيجاني شامل ظرفيت درك عواطف، لفيق احساسات مربوط به عواطف، درك اطلاعات اين عواطف و مديريت آن ها است (Ciarrochi, J.; Forgas, 2001). هم‌چنين هوش هيجاني، آگاهي از احساس و استفاده از آن براي اتخاذ تصميم‌هاي مناسب در زندگي و نيز توانايي تحمل كردن ضربه‌هاي روحي و مهار آشفتگي‌هاي رواني است (صمدي و كيوان، ۱۳۹۲).

از سوي ديگر، اعتماد براي زندگي بشر و روابط او امري اساسي است. اعتماد پايه‌اي است كه افراد مي‌توانند زندگي‌ها و همكاري‌هاي معني‌دار و رضايت بخش و رشد روز افزون‌شان را روي آن بنا نهند. هر چه وابستگي متقابل در اين روابط بيش‌تر باشد، اهميت اعتماد براي آن‌ها حياتي‌تر است (Korinrk, 2001). از اين رو مي‌توان گفت كه اعتماد در شكل‌گيري و حفظ روابط اجتماعي نقش مهمي بازي مي‌كند (لگزيان و همكاران، ۱۳۸۷) چرا كه وقتي اعتماد افزايش مي‌بايد، سرعت بيش‌تر مي‌شود و هزينه‌ها كاهش مي‌يابند و وقتي اعتماد كاهش مي‌يابد، سرعت كم مي‌شود و هزينه‌ها افزايش پيدا مي‌كنند (Rawlins, 2007). در تعريفي كه از اعتماد ارائه گرديده عموماً آن را انتظارات يا باورهايي مي‌دانند كه افراد دوست دارند به ديگران به طريقي قابل پيش‌بيني و نه صرفاً در راستاي منفعت شخصي خود نشان دهند. اعتماد مهم‌ترین انگیزه‌ای است که افراد را به داشتن روابط دو سویه یا چند سویه تشویق می‌کند. حتی بسیاری از اندیشمندان اجتماعی، اعتماد را حسی می‌دانند که منجر به تعاون و همکاری می‌شود و فقط در این حالت است که انسان‌ها در عین تفاوت‌ها  قادر به حل مشکلات خواهند بود (رضايي كليدبري و همكاران، ۱۳۹۰). اين عقيده كه اعتماد در محيط‌هاي كاري به عنوان عامل اصلي بالقوه‌اي است كه منجر به بهبود عملكرد مي‌شود و مي‌تواند يكي از منابع مزيت رقابتي در بلندمدت باشد نيز به سرعت مورد توجه قرار گرفته است. ايجاد محيطي كه داراي اعتماد سازماني است، تاثيرات مثبت زيادي بر سازمان‌ها دارد؛ برعكس، هزينه‌هاي بي‌اعتمادي به علت عدم تمايل كاركنان به همكاري و مشاركت، خطر پذيري به خاطر رفتارهاي نامناسب، كيفيت پايين كار و نياز به كنترل، مي‌تواند سنگين باشد (Pucetaite and Lamsa, 2008).

[۱] . ٍEmotional Intelligence

[۲] . Trust

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

۶- مدل تحقیق

…………………………

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

منابع :

…………………………………….

 

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

2018-10-08
كد : 96465
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss