جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



دانلود پروپوزال آماده: تاثیرهموارسازی سود بر کیفیت سود و قیمت گذاری بازار درشرایط عدم اطمینان محیطی

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: تاثیرهموارسازی سود بر کیفیت سود و قیمت گذاری بازار درشرایط عدم اطمینان محیطی

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

یکی از عناصر کلیدی در تصمیم گیری ، صورت های مالی شرکت ها به ویژه صورت سودوزیان است که بیانگر نتایج عملیات واحد تجاری در یک دوره مالی است که رقم نهایی ان نیز به عنوان مبنای بیشتر تصمیم گیری ها، مدل های ارزشیابی و قیمت گذاری سهام تلقی می شود. به گونه ی که صحت ، دقت ، دقت ، قابلیت اعتما ، اطمینان ، قابلیت پیش گویی و تحقق ان با صحت تصمیم گیری ها و ارزشیابی ها رابطه مستقیمی خواهد داشت.(ایزدی نیا و نظر زاده،۱۳۸۸). از انجا که مسؤلیت تهیه صورت های مالی به عهده مدیریت واحد تجاری است وبا توجه به دسترسی مستقیم مدیران واحد های تجاری به اطلاعات و داشتن حق انتخاب در روشهای اختیاری حسابداری امکان مدیریت سود وجود دارد. مدیریت سود کاربرد، کاربرد سود به عنوان معیار تصمیم گیری را مورد تهدید قرار می دهد(ریچاردسون و السون، ۲۰۰۱). مداخله هدفمند در فرایند گزارشگری مالی به خارج از موسسه با هدف به دست اوردن سود شخصی را مدیریت سود گویند.(اسکیپر،۱۹۹۹). یکی از جنبه های مدیریت سود هموار سازی سود است که در این تحقیق مد نظر می باشد.. هموار سازی سود همانا اقداماتی ارادی و آگاهانه توسط مدیران برای کاهش نوسانات سود با استفاده از ابزار های شخصی می باشد.(فدرینگ و تیرول،۱۹۹۵).

یکی از اهداف هموار سازی سود را میتوان افزایش  سطح بازده شرکت نام برد(قائمی وهمکاران،۱۳۸۲). تحقیق میچلسون وهمکاران(۱۹۹۸) نشان می دهد که هموارسازی سود بر بازده سهام شرکت ها تاثیر گذاشته و بازار به سودهای هموار پاسخ مثبت می دهد. مسلما وجود شرکتی با ثبات و ریسک کم تر برای سرمایه گذاران ریسک گریز در بازار های متلاطم سهام میتواند جذابیت ایجاد کند. این شرکت ها با حفظ اعتبار خود به عنوان شرکت های کارا و پویا در میان رقبا نظر نظر مساعد سرمایه گذاران را به خود جلب می کنند و این چنین جلب سرمایه برای آنان راحت تر می شود.

قرن بیست و یک با سازمان های پیچیده ، پویا و تحول همراه خواهد بود. که عدم اطمینان محیطی از ویژگیهای آن است. معمولا مدیران از طریق فرایندهایی خود را با محیط وفق می دهند. انها برنامه هایی را به اجرا در می آورند تا به وسیله ان فعالیت های سازمان را هدایت کرده و بر رفتار گروه های ذینفع تاثیر بگذارند وبا عواملی که به صورت غیر مستقیم وجود دارن خود را وفق دهند. بنابر این عدم اطمینان محیطی انگیزه ای برای مدیران ایجاد می کند که هموار سازی سود را انجام داده وسود  گزارش شده توسط سازمان را تغییر دهند. عدم اطمینان محیطی باعث به وجود آمدن عدم تقارن اطلاعاتی بین میران و سهامداران می شود، ولی مدیران با هموارسازی سود عدم تقلرن اطلاعاتی به وجود آمده را کاهش می دهند.(حبیب وهمکاران،۲۰۱۱). مدیران اجرایی معتقدند  هموارسازی سود باعث نوسان کمتر قیمت سهم و ریسک پایین تر و ثبات بیشتر می شود.در نتیجه بانک ها ودیگر اعتبار دهنگان با بهره کمتری به این بانک ها وام می دهند ، در نتیجه هزینه سرمایه  و هزینه بدهی کاهش می یابد( گراهام و هاروی ، ۲۰۰۵).عدم اطمینان محیطی تغییر در پدیده های اطراف سازمان می باشد که متشکل از عواملی مانند دولت، رقبا، تکنولوژی عرضه و تقاضای نیروی کار، مشتریان و ارباب رجوع می باشد( حبیب و همکاران، ۲۰۱۱).

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

۶- مدل تحقیق

…………………………

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

منابع :

…………………………………….

 

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

2018-10-12
كد : 96759
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss