جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



دانلود پروپوزال آماده: تاثیر یک دوره برنامه تمرین هوازی با شدت متوسط بر ترکیب بدن، توان هوازی و شاخص های قلبی-عروقی دانش آموزان۱۲ ساله دارای اضافه وزن شهرستان لنگرود

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: تاثیر یک دوره برنامه تمرین هوازی با شدت متوسط بر ترکیب بدن، توان هوازی و شاخص های قلبی-عروقی دانش آموزان۱۲ ساله دارای اضافه وزن شهرستان لنگرود

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

 

از نظر سازمان جهانی بهداشت[۱]، تندرستی صرفا نداشتن بیماری و ضعف نیست؛ بلکه منظور از آن، سلامتی کامل جسمی، ذهنی و اجتماعی و روحی است(۲۶)بخش عمده‌ای از فعالیت مراکز علمی و آزمایشگاهی در جهان صرف تلاش در جهت بهبود وضعیت تندرستی انسان و محیط زندگی او می‌گردد. بی‌تحرکی و افزایش وزن اثرات منفی بسیاری دارد که از آن جمله می توان به کاهش توانایی قلبی- عروقی، کاهش ظرفیت ریه‌ها، ترکیب‌بدنی نامناسب، دیابت، فشار خون بالا، پوکی استخوان اشاره کرد (۴۴).

نتایج مطالعات مختلف نشان می‌دهند افرادی که دارای اضافه وزن هستند، با استفاده از برنامه‌ی تمرینی مناسب و رژیم غذایی متعادل در طولانی مدت نسبت به افرادی که تنها از رژیم‌های غذایی برای کاهش وزن استفاده می‌کنند، موفق‌تر هستند(۱۶). ورزش‌های هوازی که به‌طور منظم اجرا می‌شوند، نظیر پیاده‌روی، جاکینگ (نرم دویدن)، دوچرخه‌سواری و شنا، اثر مثبتی بر روی پروفایل‌های لپیدی و لیپوپروتئینی دارند، ولی ورزش‌های غیر هوازی به این اندازه اثر گذار نیستند (۲۰).اگرچه امروزه بسیاری از مردم از سودمندی فعالیت ورزشی در کسب تندرستی آگاه هستند، اما متأسفانه سطح فعالیت ورزشی کاهش یافته و به­طور عمده مردم به سمت بی‌تحرکی پیش می­روند(۸۵).

تمرینات هوازی به عنوان عاملی بسیار مهم که می‌تواند سلامت عمومی افراد و در نتیجه سلامت عمومی جامعه را تحت تاثیر قرار دهد، می‌بایستمورد توجه قرار گیرد. تمرینات هوازی منتهی به آمادگی جسمانی در افراد خواهد شد که هدف بخشی از آن،وابسته کردن نوجوانان به‏ ورزش برای تندرستیاست.ورزش‏ منظم و مداومهمچنین آمادگی‏ جسمانی، کلیدی طلایی‏ برای رسیدن به این منظور هستند.توانهوازی[۲] یا آمادگی قلبی­تنفسی یکی از مهمترین عوامل آمادگی جسمانی بشمار می­رود که با بهره­گیری از قابلیت­های دستگاه­های قلبی­تنفسی علاوه بر فراهم آوردن نشاط و سلامتی عمومی، فرد را برای انجام فعالیت­های استقامتی با شدت­های متفاوت آماده می­نماید. توان­هوازی بیشینه به عنوان شاخص آمادگی قلبی­عروقی مورد توجه بیشتر فیزیولوژیست­ها قرار گرفته است. شواهد علمی نشان می­دهد که فعالیت­های منظم جسمانی اثرات مفیدی بر دستگاه حمل اکسیژن می­گذارد که آمادگی روانی مطلوبی را در پی خواهدداشت(۴۹).

بدون شک ضرورت و اهمیت توان هوازی از عوامل مهم و موثر در بسیاری از مهارتها­ی ورزشی و حتی انجام فعالیتهای روزمره می­باشد، بطوری که بسیار از موفقیت ورزشکاران در عرصه رقابت های ورزشی مرهون آمادگی هوازی آنان است(۲۱).

تمرین­های ورزشی اصولاً موجب افزایش توانایی حرکتی انسان می­شود اما طرح­ریزی و اجرای برنامه تمرینی اصولی و مناسب یک اصل مهم می­باشد.تحقیقات فراوانی در مورد شدت و شیوه مناسب تمرین برای افزایش توان هوازی انجام شده که از آن جمله می­توان به استفاده از دو نوع تمرین تناوبی و تداومی اشاره نمود(۴۹).

همچنین یکی دیگر از عوامل تأثیر­گذار در انتخاب برنامه ورزشی نقش یک روش تمرینی در کاهش چربی و افزایش توده بدون­چربی است. بسیاری از مطالعات نشان می­دهد که در طی تمرینات با شدت کم یا متوسط میزان بیشتری از چربی به عنوان ماده سوختی مورد استفاده قرار می­گیرد و همراه با افزایش شدت استفاده بدن از چربی به عنوان سوخت کاهش یافته و از کربوهیدرات استفاده بیشتری خواهد شد(۵۳) که این مسئله موجب شده که بسیاری از مربیان پیشنهاد دهند که تمریناتی که با هدف کاهش درصد چربی بدن انجام می­گیرد تنها در شدت پایین یا متوسط یعنی همان تمرینات تداومی صورت گیرد. تعیین شیوه­های تمرینی که قادر به افزایش بیشتر توان هوازی باشد از موضوعات مهمی است که تحقیق و بررسی آن راهکارهای کاربردی مناسبی را در اختیار مربیان، ورزشکاران و افراد شرکت کننده در برنامه­های تندرستی قرار خواهد داد(۳۷).

[۱]. World Health Organization (WHO)

  1. ۲. Aerobic power

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

۶- مدل تحقیق

…………………………

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

منابع :

…………………………………….

 

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

2018-10-12
كد : 96703
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss