جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



دانلود پروپوزال آماده: تبیین عوامل موثر بر خلاقیت کارکنان خط مقدم بانک صادرات شهر رشت

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: تبیین عوامل موثر بر خلاقیت کارکنان خط مقدم بانک صادرات شهر رشت

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

امروزه، خلاقیت و تولید افکار و اندیشه های نو توسط مدیران و کارکنان سازمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار شده و جایگاه والایی را در سازمان به خود اختصاص داده است. امروزه سازمانهایی موفق هستند و می توانند در دنیای پر رقابت ادامه حیات بدهند که دائما افکار و اندیشه های جدید را در سازمان کاربردی سازند که این امر توسط مدیران و کارکنان خلاق امکان پذیر است (شریعتمداری،۱۳۸۷). وقتی کارکنان در کارشان خلاق باشند،قادر خواهند بود که ایده های تازه و مفیدی در مورد محصولات، عملکرد، خدمات یا رویه های سازمان ارائه و بکار گیرند(اولدهام[۱]،۲۰۰۲، شالی[۲] و گیلسون[۳]،۲۰۰۴). جای تعجب ندارد که خلاقیت کارمند به عنوان کلید تولید مزیت رقابتی شناخته می شود (شالی و همکاران،۲۰۰۴).

لذا همگام با تغییرات محیطی، سیستم بانکی کشور نیز خواه و ناخواه در راهی قدم گذاشته که اگر برای آینده پیش بینی و برنامه ریزی صورت نگیرد، عواقب ناخوشایندی آنرا تهدید می کند.از جمله الزامات اصلی توجه به خلاقیت کارکنان در نظام بانکی کشور است. سازمانها نیز جهت بهره برداری بهتر از این منابع می بایست به پرورش و تربیت پرسنل خلاق و نوآور بپردازند (قارلی،۱۳۸۸). در این بین، نقش کارکنان خط مقدم در تضمین نوآوری سازمانی شرکت های خدماتی (از جمله بانک ها) از اهمیت ویژه ای برخوردار است. آنها همانند کارگران مرزی[۴]، موقعیت ممتازی برای جمع آوری اطلاعات دست اولی از بازار دارند. از اینرو، کارکنان خط مقدم از پتانسیل خلاق مهم برخوردارند که می تواند مورد تشویق قرار گیرد (وانگ و نتمیر[۵]،۲۰۰۴). کارکنان خدماتی خط مقدم نیز اغلب شغل هایی بی‌برنامه ای دارند و همواره با مشتریانی مواجهند که نیازهای بسیار متنوعی دارند و این بدین معناست که باید الزاماً نوآور باشند. ازآنجاییکه کارکنان خط مقدم غالباً مسئول ارائه خدمات هستند، در تضمین رضایتمندی مشتری مهم هستند. در نتیجه، خلاقیت آنها می تواند ارزش بزرگی برای سازمان های خدماتی داشته باشد (کوالهو و همکاران[۶]، ۲۰۱۱).

مرور ادبیات مربوط به خلاقیت کارکنان نشان می دهد که عوامل گوناگونی بر خلاقیت آنان تاثیر گذارند. چن[۷] و همکاران (۲۰۰۷) بیان کرده اند که دیدگاه افراد از محیط کار، تعیین کننده کلیدی برای خلاقیت آنهاست. بر طبق نظر آنان، محیط کاری ادراک شده بر کار خلاقی که در سازمان ها انجام می شود تاثیرگذار است. به عبارت دیگر از منظر روانشناختی، کارکنان به رویدادهایی از سازمان توجه دارند که بر تقویت انگیزش آنها در جهت تولید ایده های جدید تاثیر می گذارد (جلیلیان و همکاران، ۱۳۸۹).  سیکزنتمی هالی[۸] (۱۹۹۰) صاحب نظر سیستمی خلاقیت بر نقش محیط کار در شکل گیری خلاقیت تاکید کرده و بیان می کند که نمی توانیم به افراد و کارهای خلاق آن ها جدای از محیطی که در آن فعالیت می کنند بپردازیم. زیرا خلاقیت هرگز نتیجه عمل فرد به تنهایی نیست (صادقی مال امیری،۱۳۸۶).

از این رو در برخی تحقیقات (کوالهو و همکاران،۲۰۱۱؛ جو[۹]،۲۰۰۷؛ اولدهام و کامینگز[۱۰]، ۱۹۹۶؛ یانگ جو و لی[۱۱] ،۲۰۱۲؛ و …) به اثر مثبت پیچیدگی شغل[۱۲] بر خلاقیت افراد اشاره نموده اند.  در این زمینه کوالهو و همکاران (۲۰۱۱) بیان کردند که یک کارمند با شغل غنی شده که از ابتدا تا انتهای فرآیند ارائه خدمات حضور دارد و به مشتریان خدمت می دهد، مراحل ارائه خدمات و  نیازهای  مشتریان را نیز بهتر درک نموده و در نتیجه این موضوع می تواند بر خلاقیت آن  تاثیر مثبتی داشته باشد.

[۱] Oldham

[۲] Shalley

[۳] Gilson

[۴] boundary workers

[۵] Wang and Netemeyer

[۶] Coelho & et al.

[۷] Chen

[۸] Csikszentmihalyi

[۹]J oo

[۱۰] Oldham and Cummings

[۱۱] Yong Jo& Lee

[۱۲] job complexity

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

۶- مدل تحقیق

…………………………

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

منابع :

…………………………………….

 

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

2018-10-12
كد : 96865
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss