جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



دانلود پروپوزال آماده: تحليلي بر الگوهاي مکانيابي ايستگاهاي مترو شهري مطالعه موردي شهر تبريز

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: تحليلي بر الگوهاي مکانيابي ايستگاهاي مترو شهري مطالعه موردي شهر تبريز

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

رشد شتابان شهر نشيني در سه دهه گذشته با توان تجهيز فضاهاي شهري و گسترش زير ساختها

متناسب نبوده و مشاغل مولد مورد نياز را ايجاد نکرده است. از آنجا که توزيع فضايي شهرها و جمعيت کنترل شده در چهارچوب يک برنامه جامع که مبتني بر هماهنگيهاي  بخشي و ناحيه اي باشد صورت نگرفته است ، مشکلاتي ناشي از  رشد شتابان شهر نشين ابعاد پيچيده اي يافته است. جمعيت بيش از حد شهرها ، مهاجرت بي رويه از روستا به شهر ، ايجاد مناطق پرجمعيت حاشيه نشين ، عدم انسجام و رعايت مسئله همجواري کاربري هاي مختلف درون شهرها ، عدم دسترسي مناسب به تسهيلات ، جايابي نامناسب کاربري هاي شهري و………….. معضلاتي است که غالب شهرهاي ايران با آن روبرو هستند.(رجبي ، ۱۳۹۱: ۱۲۵) فضاهاي عمومي شهري از اصلي ترين اجزاء ساختار و سازمان فضايي کالبدي شهر و بستر تعاملات اجتماعي هستند. رشد سريع جمعيت ، تحولات کالبدي ناشي از آن ، تاثير ديدگاههاي مدرنيستي و توجه زياد به سود اقتصادي ، فضاهاي شهري را از ميان برده و بافت شهري را متراکم تر ساخته است. فضاهاي شهري گذشته مثل تکايا ، ميادين ، بازار و حمام که محل اجتماع مردم بوده اند تحت تاثير اين تغييرات و دگرگوني معيارها ، ارزشها و سنتها ، ديگر کارايي گذشته خود را ندارند در اين ميان ايجاد شبکه حمل و نقل زيرزميني (مترو) ، امکانات و نيازهاي تازه اي را با خود به همراه آورده است. نحوه اتصال اين شبکه به شبکه راههاي پياده و سواره توسط ايستگاههاي مترو و ورودي هاي آن تعريف مي شود اين نقاط اتصال يعني ايستگاهها ، فضاهاي جديدي در درون بافت شهرها هستند که مي توان از آنها در ايجاد فضاهاي شهري پويا سود جست. تجمع افراد و به دنبال آن پديد آمدن فعاليتها در اطراف اين ايستگاههاي نوظهور اجتناب ناپذير است و ميتواند بافت پيرامون آن را کاملا دگرگون سازد. ايجاد ايستگاههاي مترو بدون توجه به ويژگي هاي بافت پيرامون و نيازها و امکاناتي که فراهم مي آورد ، تهديدي براي بافت شهري به شمار آمده و بر بي نظمي ها مي افزايد(سيد زاده خرازي، ۱۳۹۱: ۴۱) ايستگاهتي مترو يکي از مهمترين کاربريها در شهرها ميباشند. با توجه به فعاليت هايي که در اين فضاها صورت مي گيرد ، اين فضاها نسبت به ساير کاربري هاي خدمات شهري از اهميت قابل توجهي برخوردار مي باشند. پايانه ها بايد به نحو شايسته اي در سطح شهر مکانيابي گردند . به علت رشد سريع شهر نشيني از يک طرف و نبود يک نظام مدون برنامه ريزي و مديريت در شهرهاي کشور، خدمات شهري با مسائل و مشکلات بي شماري روبه رو شده اند. پايانه هاي سيستم حمل ونقل شهري که يکي از کاربري هاي مهم و حياتي شهر هستند با مشکلاتي درگير مي باشند.(رجبي ، ۱۳۹۱: ۱۲۵) با توجه به مسائل ذکر شده ، ارزيابي جامع در خصوص برنامه ريزي صحيح به  منظور ارتقاي کمي و کيفي پايانه ها به عمل خواهد آمد. يکي از عوامل مهم توسعه شهرها ، توسعه حمل و نقل شهري است. ترافيک شهري عامل ايجاد آلودگي هاي محيط زيستي ناشي از سوخت مواد فسيلي وسايل نقليه ، آلودگي هاي آب و هوايي ،آلودگي هاي صوتي و همچنين عامل مهمي در به وجود آمدن ناراحتي هاي روحي و رواني در کنار افزايش زمان جابجايي و سفر روزانه براي انجام کارهاي روزمره افراد جامعه را به ارمغان مي آورد. اين علل اهميت سيستم حمل ونقل عمومي و توسعه بهينه و کاهش  مشکلات شهري را برجسته ميسازد. تحليل مکانيابي اين پايانه ها ، ارايه نقاط قوت و پتانسيل هاي اين پايانه ها و نقاط منفي اين مکانيابي در شناخت صحيح سيستم مترو نقش بسيار موثري خواهد داشت. يکي از مسائل مهم سيستمهاي مترو شهرها ، مکانيابي پايانه هاي اين سيستمها مي باشد (بهرامي ،۱۳۸۸)

منظره شهر خوب و نظام حمل و نقل مناسب دو روي يک سکه هستند. کيفيت سفرهاي رفت و برگشت توقف هاي و ايستگاه ها تاثيري مستقيم بر کارايي و کيفيت نظام حمل و نقل عمومي دارد. کل سفر از خانه به مقصد و برگشت بايد در تماميت خود ديده شود. مسيرهاي پياده روي و دوچرخه سواري مناسب و تهسيلات مناسب در ايستگاهها در روز و شب براي حصول اطمينان از آسايش و حس امنيت عناصر مهمي هستند( يان گل ، ۱۹۳۶: ۱۰۶)

يکي از مسائل مهم در برنامه ريزي هاي شهري تعيين مکان مناسب براي استقرار کاربري هاي شهري است.  به اين ترتيب که فعاليتهاي مختلف نيازمند فضاي مناسب مي باشند و امکان استقرار آنها در هر ناحيه شهري وجود ندارد. در اين تحقيق با در نظر گرفتن شرايط اجتماعي، اقتصادي؛ ترافيکي و شرايط آب و هوايي ، ارزيابي مکانيابي پايانه هاي مترو شهر مطالعاتي تبريز مورد بررسي قرار گرفته خواهد شد ، به اين ترتيب که  تک تک ايستگاه ها از نظر تاثير آنها بر روي رونق اقتصادي و محيط زيستي و آثار اجتماعي و همچنين اثرگذاري اين ايستگاه ها بر کاهش يا افزايش ترافيک محدوده مورد مطالعه قرار خواهد گرفت

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

……………………………

۳- پیشینه تحقیق:

……………………………

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

۶- مدل تحقیق

…………………………

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

منابع :

…………………………………….

 

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

2018-10-21
كد : 97879
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss