جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



دانلود پروپوزال آماده: تحليل آشکارپذيري روش MOD4 نهان¬نگاري اطلاعات در تصاوير JPEG

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: تحليل آشکارپذيري روش MOD4 نهان¬نگاري اطلاعات در تصاوير JPEG

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

يکي از روشهاي برقراري امنيت علاوه بر رمزنگاري، استگانوگرافي(پنهان­نگاري) اطلاعات مي­باشد، روشهاي مختلف پنهان نگاري اطلاعات از يک سابقه هزار ساله برخوردار است. اما تنها در سالهاي اخير روشهاي جديد پنهان­نگاري پيشرفت چشمگيري داشته است. پنهان­نگاري(نهان­نگاري) معادل فارسـي واژه­ي استگانوگرافي مي­باشد که در اصل کلمه­اي يوناني بوده و از دو کلمه Steganos به معناي پنهان کردن و Graphy به معناي نوشتن تشکيل شده است[۲,۳]. ترجمه کلمه به کلمه اين لغت “نوشتار پوششي” مي­باشد که البته برداشت اين معني از استکانوگرافي چندان متداول نيست و بيشتر به مفهوم پنهان­سازي اطلاعات در يک رسانه به عنوان پوشش بکار مي­رود به گونه­اي که توسط اشخاص غير مجاز قابل تشخيص نباشد. يکي از پيشگامان پنهان­نگاري تريتميوس روحاني آلماني بود و کتابي پيرامون پنهان­نگاري با عنوان Steganographia  نوشت که در زمان وي منتشر نشد[۲]. پنهان کردن اطلاعات تاريخچه­ي کهني دارد. جوهرهاي نامرئي، کدهاي رمزي، پيغام­هاي مخفي و به طور کلي استگانوگرافي همواره مورد توجه بشر بوده است[۴]. هر روز ميليونها فايل در اينترنت بين افراد جابجا مي­شود وگستردگي و ارزان قيمت بودن اين شبکه، اين امکان را فراهم آورده است که به صورت کانالي ارزان و سهل الوصول براي مبادله­ي پيغام­هاي پنهان مورد استفاده قرار گيرد.

روشهاي مختلف استگانوگرافي را مي­توان با پارامترهاي مختلفي مانند موارد ذيل مقايسه نمود:

  • ظرفيت(مقدار حجم اطلاعاتي که ميتوان درون تصوير پنهان نمود)
  • مقاومت(ميزان مقاومت تصوير در مقابل حملات انجام شده براي صحت اطلاعات مخفي شده)
  • آشکارپذيري(تا چه اندازه تصوير حاوي اطلاعات مشخص و گويا مي­باشد)

لازم است در زمان انتخاب روشهاي نهان­نگاري اطلاعات، يکي از اين پارامترها را مد نظر قرار داده تا بهترين روش براساس آن پارامتر انتخاب و اجرا شود که در موضوع تحقيق روش mod4 مي­باشد.

با توجه به رشد روزافزون تکنولوژي، مي­توان اطلاعـات محرمانه را بوسيله روشهـاي مختلـف پنهان­نگاري و ارسال نمود. براي سازمانها و اشخاص استفاده از اين روشها امنيت زيادي دارد، بدليل اينکه شخص مهاجم(هکر) مي­تواند با استفاده از اين روشها اطلاعات محرمانه سازمان يا شخص را پنهان­نگاري نموده و به محل ديگري انتقال دهد.

موضوع آشکارپذيري در سازمان­هاي امنيتي يک امر بسيار مهم مي­باشد چرا که يکي از روش­هاي انتقال اطلاعـات بين افراد سازمانهــاي تروريستي، جاسوسي و . . . استفـاده از روش Mod4 جهت پنـهان­نگاري اطلاعات مي­باشد. مهاجمان با استفاده از اين روش اطلاعات را درون تصاوير قرار داده(جاسازي نموده) و از طريق وسايل ارتباطي به محل ديگري انتقال مي­دهند. براي جلوگيري از افشاء اطلاعات محرمانه از اين طريق لازم است نرم­افزاري جهت تحليل تصاوير از منظر نهان­شده اطلاعات در آنها ارائه گردد. از اين­رو تحليل آشکار­پذيري  مي­تواند به عنوان يک موضوع جهت انجام تحقيق براي افزايش ضريب امنيتي و تست روش­ Mod4 نهان­نگاري ارائه شده، پيشنهاد گردد. بوسيله اين نرم­افزار تمامي تصاويري که در بسترهاي اطلاعاتي جابجا مي­شود مورد بازبيني و تحليل قرار مي­گيرند. در اين تحقيق فقط نرم­افزار تحليل روش Mod4 تصاوير JPEG ارائه مي­شود.

علت استفاده از تصاوير JPEG، كاربرد فراگير آن در ارسال و ذخيره تصاوير ديجيتالي مي­باشد. JPEG به دليل فشرده سازي بالا در كنار حفظ كيفيت مطلوب تصوير، از پركاربردترين فرمت­هاي تصوير بوده و اكثر تصاوير ديجيتالي كه از طريق اينترنت مبادله مي­شوند، به شكلJPEG  ذخيره مي­شوند. اين مسأله با توجه به سرعت و زمان مورد نياز جهت انتقال تصوير و حافظه مورد نياز جهت ذخيره تصوير، اهميت پيدا مي­كند.

تاکنون روش­ها و الگوريتم­هاي مختلفي براي نهان­نگاري اطلاعات در تصاوير JPEG ارائه شده است که هرکدام به روشي گوناگون(براساس سه پارامتر ظرفيت، مقاومت و آشکار­پذيري) اطلاعات محرمانه را در تصاوير قرار داده و تصوير مربوطه را تحت تاثير خود قرار مي­دهد که مي­توان از اين مسئله استفاده نمود و تصاوير مربوطه را تجزيه و تحليل نمود و با بررسي اثر آن بر تصوير، نرم­افزاري تهيه و توليد نمود که بتواند تصاوير JPEG حاوي اطلاعات نهان­شده(بوسيله اين الگوريتم­ پنهان­نگاري شده باشند) هستند را شناسائي نمايد.

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

۶- مدل تحقیق

…………………………

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

منابع :

…………………………………….

 

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

2018-10-18
كد : 97284
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss