جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



دانلود پروپوزال آماده: تحليل عناصر داستاني و نگاه اسماعيل فصيح به جنگ

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: تحليل عناصر داستاني و نگاه اسماعيل فصيح به جنگ

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

تحولات سياسي، اجتماعي و فرهنگي که از اوان انقلاب اسلامي در ايران روي داد، نه تنها سيماي سياسي و ساختارهاي اجتماعي را به کلي دگرگون ساخت، بلکه در زمينه شعر، ادب و هنر نيز تغييراتي فراوان ايجاد نمود به طوري که ويژگي­هاي زبان و محتوا و پيام آثار ادبي را متحول کرد. انديشه‌ها و مضاميني تازه­ در ادبيات اين دوره پديد آمد که بيشتر از تحولات سياسي و اجتماعي الهام يافته بود. در پيوند با ادبيات دفاع مقدس و جنگ تحميلي بايد گفت جنگي در سال ۱۳۵۹ بر اين ايران تحميل شد و بيش از ۶۱ شهر اين مرز و بوم را فرا گرفت و تا سال ۱۳۶۷ يعني هشت سال طول کشيد و از دل اين جنگ ادبيات دفاع مقدس ظهور کرد. ادبيات دفاع مقدس به مجموعه آثاري گفته مي‌شود که ارزش­ها، رخدادها، ابعاد و جلوه­هاي هشت سال دفاع مقدس و بازتاب حوادث پيوسته به اين هشت سال را با زباني هنرمندانه (اديبانه) بيان کرده­اند. اين آثار در گونه­هاي و ساختارهاي متفاوت مثل اشعار دفاع مقدس، خاطره، داستان کوتاه، رمان، زندگي­نامه و جز آن‌ها به رشته تحرير در آمده‌اند. پيدايش انقلاب اسلامي و وقوع جنگ تحميلي و ضرورت بازتاب حوادث ناشي از اين دو پديده عظيم در حوزه­ي رمان بر کسي پوشيده نيست. رمان، اساساً زاييده­ي مدنيت و مناسبات اجتماعي– فرهنگي است. حضور قشرهاي عامي و عادي جامعه در صحنه­هاي انقلاب و جنگ موجب شد تا رمان پس از انقلاب اسلامي، مبين و مفسر واقعي انسان‌هاي درگير دنياي پر التهاب امروز باشد از اين‌رو، رمان از بديع­ترين و برجسته­ترين اشکال ادبي ايران پس از انقلاب به شمار مي­آيد.

اسماعيل فصيح در سال ۱۳۱۳ در تهران به دنيا آمد. وي پس از انقلاب، به عنوان پرکار­ترين رمان‌نويس ايراني وارد صحنه شد و به شهرتي فراگير رسيد و در سه حوزه­ي رمان، مجموعه داستان و ترجمه آثاري خلق کرده که سال­ها مورد استقبال کتاب دوستان ايراني فراوانی قرار گرفته و خوانندگان بسياري از آن­ها بهره‌مند و با آن­ها مأنوس شده اند. برخي از کارهاي او مانند «ثريا در اغما» (۱۳۶۳) که به زبان­هاي انگليسي، عربي، آلماني و فرانسه ترجمه شده؛ سرشار از ذوق و ظرافت اند. راوي در اين رمان با نگاهي فاصله دار اما کاوشگر در گرما گرم جنگ و ناآرامي­هاي سياسي پس از انقلاب، زندگي ايرانيان مقيم پاريس را رصد مي‌کند.

رمان «زمستان ۶۲ » ( ۱۳۶۶) تحت تأثير وقايع جنگ ايران و عراق و با درون مايه­ي عشق و شهادت نوشته شده است.

جوهر اصلي ادبي و انديشه مرکزي در رمان­هاي ثريا در اغما، زمستان ۶۲ و «کشته عشق» جنگ و پیامدهای آن است. فضاي حاکم بر این آثار را عشق، شهادت، جنگ و خون­ريزي، بمباران شهرها، فضاي منورها، صداي توپ و تفنگ، فضاي بمب‌هاي شيمايي و معلولين و آواره­ها و آوارگي­ها تشکیل می دهد؛ فضاي کمبودها و نابساماني­ها، فضاي گريه­ها و فغان­ها و نوحه­ها، فضاي قبرستان­هاي پر، ايثارها و حماسه­ها، طنين آواز بسيجيان و پژواک شوق به جبهه رفتن، فضاي شعارها و پوسترها، وصيت­نامه­ها و فضاي رشد دغل­بازان و فرصت­طلبان و… طرح می شود؛ همان­ فضاهایي که اسماعيل فصيح سعي کرده است با جزئيات دقيق و مستند گونه و به شيوه­ي روايي به تصوير بکشد. او هم ستايشگر است و هم منتقد هم از زيبايي عشق و شهادت و ايثار مي­گويد و هم از زشتي­ها مي­نالد هم فرجام­ها، ادريس­ها و پسرهاي «ننه بوشهري» و هم برادران بسيجي و رزمنده را مي­ستايد و هم «مسعود» هاي کلاه­بردار «ابو غالب» هاي مسلمان نما و «بيگلري» هاي فرصت طلب را به سخره مي­گيرد و به محاکمه مي­کشد. هم بر حق بودن دفاع از ميهن را مي­ستايد و هم از چهره زشت و ويرانگر جنگ مي­نالد. ثريا در اغما «رماني است که شخصيت­هاي آن از روي الگوي اشخاص معروف و واقعي برگزيده شده­اند و اين اشخاص با نام­هاي داستاني و استعاره­اي در رمان معرفي شده­اند، ويژگي‌ها و خلاقيت‌هاي شخصيت­هاي داستان همچون کليدي است که خواننده را موفق به شناخت اشخاص مي­کند اين نوع رمان: رمان کليددار ناميده مي­شود» (مير صادقي،۱۳۷۶: ۴۶۳).

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

۶- مدل تحقیق

…………………………

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

منابع :

…………………………………….

 

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

2018-10-18
كد : 97454
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss