جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



دانلود پروپوزال آماده: تحلیل توزیع پروژه های عمرانی حمل و نقل جاده ای در سطح کشور با استفاده از سیاست های آمایش سرزمین

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: تحلیل توزیع پروژه های عمرانی حمل و نقل جاده ای در سطح کشور با استفاده از سیاست های آمایش سرزمین

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

در جهان امروز صنعت حمل و نقل در کشورهاي بزرگ و رو به رشد جایگاه خاصی داشته و همواره قسمت عمده اي ازامکانات و منابع را بطور مستقیم یا غیر مستقیم به خود اختصاص داده است تاجائی که کیفیت سیستم حمل و نقل و ظرفیت آن تأثیرفراوانی بر روي اقتصاد یک منطقه یا یک کشور دارد و داشتن سیستم هاي حمل و نقلی با کیفیت بالا بعنوان شاخصی براي کشورهاي پیشرفته صنعتی مطرح می باشد. امروزه افزایش تسهیلات حمل ونقل به دلیل نیاز به سرمایه گذاري کلان و زمان زیاد جهت اجرا، همواره با محدودیت هاي گسترده اي روبرو است.

بر این اساس با توجه به نیاز در بخش های مختلف کشور شاهد اجرایی شدن پروژه های عمرانی مختلف در زمینه حمل و نقل جاده ای می باشیم. وزارت مسکن و شهرسازی به عنوان بانی امر مسئول برنامه ریزی، طراحی دقیق و با جزئیات کامل مهندسی، ساخت آزادراه ها، بزرگراه ها،راه های اصلی و فرعی و نگهداری راه‌ها را عهده دارمی باشد. ( کمیسیون امور زیر بنایی و تولیدی، ۱۳۸۸)

اهميت حمل و نقل جاده‌اي به دليل سهم حدود ۹۵ درصد در جابجايي كالا و مسافر كشور، انعطاف‌پذيري، ارزاني و پوشش سراسري و گستره‌ی وسيع فعاليت در كشور و تأثيرگذاري آن بر رشد و توسعه‌ی ساير بخش‌هاي اقتصادي كشور؛ ايجاب مي‌كند كه در مسير حركت به چشم‌انداز جمهوري اسلامي ايران نقش شايسته‌ی خود را ايفا نمايد. بر همين اساس زير بخش حمل و نقل جاده‌اي، دستيابي به حمل و نقل روان، اقتصادي، راحت، ايمن و سازگار با محيط‌زيست را به عنوان چشم‌انداز بلندمدت خود تعيين نموده است. در ادامه ی‌ برنامه ی چهارم توسعه – كه اولين برنامه ی پنجساله كشور در قالب سند چشم‌انداز محسوب مي‌شود. ارتقاء ايمني عبور و مرور، ارتقاء سطح خدمات، توسعه، بهبود و نگهداري شبكه ی جاده‌اي كشور، افزايش سهم كشور در عرصه ی حمل و نقل بين‌المللي و ترانزيت، توسعه و بكارگيري فناوري اطلاعات، ارتقاء سطح فرهنگ عمومي و گسترش آموزش‌هاي تخصصي و اصلاح نقش، جايگاه و ارتباط عوامل مؤثر در حمل و نقل جاده‌اي به عنوان اهداف راهبردي و كلان زير بخش حمل و نقل جاده‌اي در برنامه ی پنجم توسعه تعقيب خواهند شد.

در راستاي سياست‌ها و چشم انداز حمل و نقل جاده‌اي، اهداف كلان و راهبردي زير دربرنامه پنجم توسعه توسط‌ اين سازمان تعقيب وپيگيري خواهد شد:

ارتقاء ‌ايمني عبور و مرور

ارتقاء سطح خدمات

توسعه، بهبود و نگهداري شبكه جاده‌اي كشور

افزايش سهم كشور در عرصه حمل و نقل بين‌المللي و ترانزيت

توسعه و بكارگيري فناوري اطلاعات در حمل و نقل جاده‌اي

ارتقاء سطح فرهنگ عمومي ‌و گسترش آموزش‌هاي تخصصي

اصلاح نقش، جايگاه و ارتباط عوامل مؤثر در حمل و نقل جاده‌اي.( کمیسیون امور زیر بنایی وتولیدی،۱۳۸۸)

آمایش سرزمین شامل تنظیم روابط و کنشهای متقابل بین عوامل انسانی، اقتصادی و عوامل محیطی به منظور ایجاد سرزمینی مبتنی بر بهره گیری بهینه و پایدار از استعدادهای انسانی و محیطی می باشد. به عبارت دیگر مطلوب ترین، عادلانه ترین و پایدارترین آرایشی که به سهم مولفه مهم جمعیت، سرمایه و منابع طبیعی و محیطی در یک منطقه یا سرزمین داده می شود، برنامه آمایش سرزمین اطلاق می گردد. لذا این تحقیق به منظور تحلیل توزیع پروژه های عمرانی حمل و نقل جاده ای بر اساس سیاست آمایش سرزمین انجام می شود. باتوجه به عدم توازن های منطقه ای درپهنه سرزمین ازیک سو و اعمال تئوری قطب رشد در کشورکه میراثی دیرینه است اندیشمندان و متفکران و نخبگان دانشگاهی برآنند تا با بیان عدم تعادل‌ها و توازن‌های منطقه‌ای و رخنمون ساختن آنها برای مسئولین و برنامه‌ریزان کلان، به تبیین پتانسیل‌های بالقوه و بالفعل مناطق مختلف پرداخته و راهبردهایی را جهت برون رفت از وضعیت پیش آمده ارائه نمایند. (نبوی، ۱۳۸۷)

در ژاپن، پروژه بهبودشبکه جاده ای با تجزیه و تحلیل هزینه وسود مورد بررسی قرار گرفته. با این حال، روش ارزیابی متعارف در موردگام به گام بهبود در هر بخش، مناسب با توجه به آن برنامه ریزی بلندمدت درطول چند دهه صورت گرفته. درشبکه جاده های منطقه ای برنامه ریزی، بهبود قابلیت دسترسی توسط بخش جاده وهمچنین بهبود ومحل مرکز باید درنظرگرفته شود. (کازاسا ۲۰۱۲)

کاربرد GIS برای محاسبه مسیر بهینه در یک شبکه امروزه فراگیرمی باشد. به طورکلی، یک شبکه، یک سیستم از ویژگی های خطی به هم پیوسته است که ازطریق آن منابع حمل و نقل و ارتباطات است به دست آورد شبکه مدل داده یک ارائه یک تجزیه از قطعات است و ویژگی های سیستم های شبکه در دنیای واقعی است. شبکه مدل می تواندبه عنوان یک گراف خط، که ازلینک هاتشکیل شده است تعریف می شود. (صادقی ۲۰۱۱)

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

۶- مدل تحقیق

…………………………

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

منابع :

…………………………………….

 

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

2018-10-18
كد : 97339
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss