جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



دانلود پروپوزال آماده: تحلیل فقهی وحقوقی امر به معروف و نهی از منکر در سیاست کیفری اسلام

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: تحلیل فقهی وحقوقی امر به معروف و نهی از منکر در سیاست کیفری اسلام

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

بي­ترديد يكي از دلايل عمده ناامني درجامعه، آن دسته از رفتارهايي است­كه درقوانين كيفري در قالب فعل يا ترك فعل جرم انگاري شده اند وپديده مجرمانه­، نشانگر تعارض منافع و عناد ودشمني في مابين فرد وهمنوعانش در جامعه و به تبع آن ظهور عناصر ظلم، تجاوز و فساد از سوي انسان در اجتماع مي باشد كه اين امر بطور طبيعي واكنش جامعه و مديريت آن را در قبال بزهكاري بدنبال داشته است، با ناكارآمدي نظام كيفري و توسل به نهادهاي قهرآميز(پليس و دادگستري) و واكنش سركوب گر(مجازات) در مهار بزهكاري وپيشگيري از وقوع جرم، ضرورت جستجوي پاسخهاي خارج از قلمرو حقوق كيفري از جمله پاسخهاي پيشگيرانه در برابر جرم احساس شده است. مراد از پاسخ­هاي پيشگيرانه اقداماتي است كه جنبه كنشي داشته و ماهيتي غير قهرآميز يا در مقام سالم­سازي جامعه براي رفع بحران هاي جرم زا و يا براي بر هم زدن اوضاع و احوال ماقبل بزهكاري است واين همان مفهوم سياست جنايي است كه مبارزه عملي فساد و انحراف را ساماندهي مي­كند واين واكنش ممكن است از سوي دولت صورت بگيرد ويا بگونه­اي ديگر از سوي نهادهاي مدني ومردمي به مقابله با بزهكاري بپردازند .

دراين راستا دين مبين اسلام با تشريع فريضه امر به معروف ونهي از منكر مكانيزمي را درجامعه اسلامي بنيان گذاشته كه براساس آن هر مسلماني مكلف است اوضاع جامعه خود را تحت نظر داشته ونسبت به حوادث پيرامــون خود، عكس العمل نشان دهد، اجراي صحيح اين سنت اجتماعي كه ضامن اجراي ساير احكام الهي وسامان يافتن تمامي امور جامعه است در هيچ يك از مكاتب بشري ، چنين برنامه اي ملاحظه نمي شود­، واين مهم از امتيازات خاص مكتب اسلام است كه علاوه بر تضمين حقوق وآزادي هاي مشروع ملت، موجب پويايي جامعه نيز مي گردد،درغير اين صورت(عدم اجراي صحيح آن ) عاملي تباه كننده براي جامعه خواهد بود.

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

۶- مدل تحقیق

…………………………

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

منابع :

…………………………………….

 

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

2018-10-18
كد : 97494
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss