جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



دانلود پروپوزال آماده: تحلیل نقش مشارکت مردم در توسعه روستاهای بخش خشکبیجار

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: تحلیل نقش مشارکت مردم در توسعه روستاهای بخش خشکبیجار

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

در دهه های اخیر توجه به پدیده مشارکت وتأکید بر نقش آن به عنوان یکی از مهمترین عوامل توسعه تا حد بسیاری ناشی از تجربه شکست برنامه های توسعه در دهه های ۱۹۵۰و۱۹۶۰می باشد. در بررسی برنامه ها، عدم بهره مندی از مشارکت به عنوان عامل اصلی شکست برنامه ای توسعه ارزیابی شده است.آنچه از جریان برنامه ریزی توسعه در دهه های گذشته بر می آید، بیان گر این امراست که این برنامه عمدتاً مبتنی بر طراحی متمرکزواز بالا به پایین بوده است.نارسایی این رهیافت ها آن بوده است که عموماً اغلب مردم به ندرت در برنامه ریزی توسعه مشارکت  داده شده اند.در حال حاضر با این که نقش و تأثیر مشارکت مردم در طرح ها و برنامه های روستایی و تصمیم گیری برای پیشبرد روند توسعه در روستاها کاملاًمحرز شده است اما هنوز شاهدیم که در روستاهای  ما توجهی به حضور و نقش مردم در توسعه روستاها نشده و مشارکت نتوانسته است جایگاه خود را نزد مردم و متصدیان امور توسعه ی آن چنان که باید جاپیدا کند.مطالعات حاکی از این است که در بسیاری از روستاهای ما زمینه های قابل توجهی از مشارکت و همیاری محلی وجود دارد که به دلیل عدم وجود یک چارچوب منسجم برای بهره گیری از این پتانسیل، استفاده بهینه ای از آن صورت نگرفته است. عدم وجود نهادهای متشکل محلی و زمینه های گرد هم آمدن و گفتگو و نشست صمیمانه ی مردم و مسئولین محلی (شوراها و دهیاری ها) و سازمان هایی که در روستاها به طراحی و اجرای برنامه هایی مانند طرح بهسازی و… می پردازند و یا موسساتی که در روستاها وجود دارند مانند تعاونیهای روستایی و. .. باعث شده است که توان استفاده از این زمینه ی بسیار موثر در توسعه ی اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی روستاها مسدود بماند. در این راستا به منظور بهره گیری از پتانسیل ها و زمینه های مشارکتی موجود در روستا لازم است که با یک برنامه ریزی و سیاست گذاری منطقی به ایجاد فضایی مساعد برای انجام کارهای مشارکتی پرداخت به گونه ای که رفتار و نگرش مردم روستایی به سمت و سوی وفاق و همکاری هر چه بیشتر بین خود و نهادهایی که مسئول برنامه ریزی برای آنها هستند سوق پیدا کرده و خود را در برابر آن چه که در روستایشان انجام می شود مسئول دانسته و از کنار مشکلات و مسائل روستایشان به سادگی عبور نکنند.ازاین رونگرش برنامه ریزان وخط مشی تدوین کنندگان برنامه ها باید معطوف به افزایش نقش مشارکت مردمی در فرآیندتوسعه به ویژه در زمینه های اقتصادی،اجتماعی وسیاسی باشد(ازکیا،۱۳۸۸،ص۹).

لذا در این تحقیق بایستی به این سوال اساسی پاسخ داده شود که مشارکت مردم چه میزان در توسعه روستاهای بخش خشکبیجار تأثیرداشته است ؟

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

……………………………

۳- پیشینه تحقیق:

……………………………

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

۶- مدل تحقیق

…………………………

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

منابع :

…………………………………….

 

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

2018-10-20
كد : 97717
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss