جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



دانلود پروپوزال آماده: تحلیل کمانش ستون های کامپوزیتی تقویت شده باالیاف های گوناگون بر اساس خواص مکانیکی بدست آمده از نمونه های آزمایشگاهی

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: تحلیل کمانش ستون های کامپوزیتی تقویت شده باالیاف های گوناگون بر اساس خواص مکانیکی بدست آمده از نمونه های آزمایشگاهی

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

استفاده از الياف در بتن از حدود۵۰ سال پیش شروع و روز به روز بر كاربردشان در زمینه های مختلف افزوده شده است. افزودن الياف به طرح اختلاط، باعث بهبود خواص مكانيكي بتن و رفتار سازه پس از ترک خوردگی می گردد. همچنین نرمی و شکل پذیری مقطع را افزایش می دهد. در کل از بتن مسلح به الیاف می توان انتظار ارتقا پارمترهای مرتبط با بارهاي فشاري، كششي، خمشي، برشي، ديناميكي،  ضربه اي، آبرفتگي و خزش، مقاومت در برابر يخ زدن و آب شدن، سايش، كاويتاسيون و فرسايش را داشت.

امروزه از بتن اليافي به منظور كاربردهای متعددی مانند روسازي جاده ها، پياده روی پل ها، كف هاي صنعتي، پي

ماشين آلات ارتعاشی، سرریز سد ها، حوضچه هاي آرامش، لوله های بتنی فاضلاب، پوشش تونل ها و… استفاده مي

شود

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

بکار گیری بتن غیر مسلح به جهت تردی آن و ضعف ذاتی بتن در کشش، عمدتاً در سازه های وزنی کاربرد دارد. این ضعف اساسی بتن را می توان با استقرار آرماتور فولادي و تشكيل بتن مسلح و تامین نيروي كششي مورد نياز بر طرف نمود. لازم به ذکر است که در موارد متعددي جهت نيروي كششی بطور دقيق معلوم نمي باشد و با توجه به کم بودن سطح مقطع آرماتورنسبت به  بتن، تصور ايجاد مقطع هموژن و ايزوتروپ صحيح نمي باشد[۲]. به منظور ایجاد شرایط هموژن و کاهش ضعف بتن در برابر کشش و شکنندگی آن تا حد ممکن، استفاده از الياف نازك و نسبتاً طويل كه در طرح اختلاط بتن به طور همگن و در تمام حجم آن به صورت تصادفي پخش می شود(SFRC)[1] ، در چند دهه گذشته متداول شده است [۳]. حضور الياف در بتن مي تواند ضعف بتن را در كشش تا حدودی برطرف نماید و از گسترش ترک ، با یکپارچه نمودن بتن و ایجاد خواص کششی جلو گیری بعمل آورد.

 

فیبر ها از نظر طول به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول میکرو فیبر ها[۲] می باشند که عموماً به الیاف های دارای طول کمتر از ۳ سانتیمتر گفته می شود و اثر آنها بیشتر بر روی ترک های ناشی از خزش می باشد.دسته دوم   ماکرو فیبر[۳]  می باشند  که دارای طول های بیشتر از ۳ سانتیمتر هستند و اثر سازه ای بیشتری به همراه دارند و به افزایش ظرفیت خمشی ، پیچشی و جذب انرژی سازه کمک میکنند. هر چه طول فیبر بیشتر باشد باند و ارتباط بهتری با بتن پیدا می کند و امکان لغزش فیبر در بتن کمتر می شود،  البته پیش بینی عرض ترک مرتبط با جابه جایی صورت گرفته می تواند در انتخاب طول فیبر به کمک طراح بیاید[۴].

در حال حاضر صدها نوع الیاف موجود است که امكان استفاده از الياف های گياهي، مصنوعي و فلزي در تركيبات بتنی وجود دارد.  [۵]. الياف فلزي عمدتاً از جنس فولاد و در برخي موارد از جنس مس مي باشند. تأثير  الياف بر روي مقاومت خمشی و پیچشی بتن در مقايسه با مقاومت كششي و فشاري بيشتر است.

معمولاً دو مقدار مقاومت خمشي برای تیر و ستون بتنی ثبت مي شود. اولين مورد به مقاومت خمشی در اولين ترك موسوم می باشد و معادل باري است كه در آن منحني نیرو- تغيير مكان از حالت خطي خارج شده و ديگري مربوط به نيروي حداكثری است که تیر تجربه می کند كه معمولاً مقاومت نهايي يا مدول گسيختگي ناميده مي شود.مقاومت خمشی عموماً متناسب با افزايش درصد حجمي الياف و نسبت طول به قطر نمونه افزايش مي يابد[۵].

[۱]. Steel Fiber Reinforced Concrete

[۲] . micro fiber

[۳] . macro fiber

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

۶- مدل تحقیق

…………………………

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

منابع :

…………………………………….

 

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

2018-10-19
كد : 97557
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss