جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



دانلود پروپوزال آماده: تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش شرکت کاشی الوند

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش شرکت کاشی الوند

تحقیق مشابهی با عنوان تحقیق مذکور یافت نشد ولی شماری از تحقیقات مرتبط به شرح زیر می‌باشند:

تدوین استراتژی مناسب بازاریابی در بانک صادرات یزد، محمدحسین رشیدی عزآبادی، پایان‌نامه کارشناسی ارشد، ۱۳۸۳٫هدف این تحقیق بررسی الگوهای استراتژی بازاریابی و انتخاب و تدوین استراتژی مناسب در بانک صادرات یزد به منظور دست‌یابی به جایگاه مناسب و امکان جذب سهم بیشتری از بازار که بقا سازمان به آن وابسته است می‌باشد. در این تحقیق سه مدل برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی که عبارتند از:

الگوی اول- ویلیام جی استنتون

الگوی دوم- ویلیام ام پراید و او سی فرل.

الگوی سوم- مدل استراتژی بازاریابی ارایه شده توسط دکتر منوچهر فرهنگ.

مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته و مدل دکتر فرهنگ انتخاب شده است

به منظور اطلاع از نظرات مشتریان و تأثیر آن در استراتژی انتخابی بر اساس نمونه‌گیری و طرح پرسش‌نامه از مشتریان نظرخواهی شده و نتیجه این که استراتژی مشتری‌گرایی به عنوان خط مشی راهبردی سازمان در نظر گرفته شده است. بر اساس نتایج حاصل از اندازه‌گیری رضایت‌مندی و انتظارات مشتریان و نظرات کمیته برنامه‌ریزی بانک صادرات ایران و دیدگاه خبرگان و مدیران بانک نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای سازمان مشخص شده است و به تعیین موقعیت فعلی سازمان در کسب و کار پرداخته شده است. آن‌گاه بر اساس ملاحظات فوق تلفیقی از استراتژی مشتری‌گرایی و استراتژی رشد و توسعه (نفوذ در بازار) به عنوان استراتژی مناسب سازمان انتخاب گردیده است. در پایان با توجه به نظرات مشتریان راهکارهای مناسب برای اجرای استراتژی انتخاب شده در قالب آمیخته بازاریابی ارایه شده است.

  • یافته‌های مشخص تحقیق
  • فهرست مهم‌ترین قابلیت‌ها و نقاط ضعف سازمان.
  • فهرست مهم‌ترین فرصت‌ها و تهدیدهای محیطی.
  • مدل استراتژی مناسب بازاریابی برای سازمان.
  • فهرست اولویت‌بندی تاکتیک‌های بازاریابی جهت به‌کارگیری استراتژی مورد نظر در سازمان.
  • انتخاب استراتژی مناسب برای توسعه بازار (شرکت صنایع صنام الکترونیک)، محمد مهدی کربلایی، پایان‌نامه کارشناسی ارشد، ۱۳۸۲٫

بر اساس هدف اصلی تحقیق و سؤال آغازینِ آن‌، که یافتن الگوی مناسب برای توسعه بازار شرکت صنایع صنام الکترونیک است، محقق به دنبال مدلی است که به عنوان راهنما از آن استفاده نماید. به این منظور ابتدا نیازمندی‌های تحقیق را برجسته ساخته و بر اساس مسئله تحقیق که افزایش حجم فروش شرکت است، به تشریح مدل‌های گوناگون، شامل: ماتریس گروه مشاورین بوستون، ماتریس پرتفوی کسب و کار، ماتریس محصول- بازار آنسوف، ماتریس کاتلر، ماتریس تحلیل نقاط ضعف، فرصت‌ها و تهدیدها، ماتریس تحلیل عوامل داخلی و خارجی و ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک پرداخته و در نهایت با ارایه مدلی (شکل ۲۴-۲)، ابتدا با بهره‌گیری از ماتریس تحلیل عوامل داخلی و خارجی که بر اساس شرایط موجود محیط و شرکت تهیه می‌گردد اقدام به تعیین موقعیت فعلی شرکت در کسب و کار خود نموده تا بر این اساس توانمندی‌های داخلی و فرصت‌های جذاب برای توسعه را شناسایی نماید. برای انتخاب استراتژی مناسب برای توسعه از مدل آنسوف که استراتژی‌های مختلفی را برای توسعه بازار و محصولات ارایه می‌کند بهره گرفته است و از دیدگاه خبرگان صنعت، مدیران شرکت و عاملین فروش شرکت در نظرسنجی‌ها استفاده نموده است. در پایان با معیارهای ارایه شده توسط هابر برگ برای تست استراتژی، به عنوان فیلتر، استراتژی نهایی انتخاب و سپس فهرست محصولات ممکن و جذاب را بر اساس مدل پنچ نیروی پورتر تعیین نموده است. در مرحله بعد توصیه‌های عملیاتی برای اجرای استراتژی انتخاب شده در قالب آمیخته بازاریابی بیان شده است.

  • بررسی عوامل مؤثر بر حجم فروش شرکت چرم آذر به منظور تدوین سیاست‌های فروش، حسین محمد پورزندی، پایان‌نامه کارشناسی ارشد، ۱۳۷۷٫

تحقیق حاضر سعی دارد تا با بررسی عوامل تأثیرگذار بر حجم فروش محصولات شرکت مذکور استراتژی مناسب در زمینه بالا بردن حجم فروش را برگزیند. در این تحقیق موضوع از دو رکن اساسی تشکیل شده است.

الف) عوامل محیطی اثرگذار بر حجم فروش این صنعت که شامل عوامل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و تکنولوژیکی می‌باشد.

ب) عوامل آمیخته بازاریابی شامل عوامل محصول، قیمت، بهبود و پیشرفت کانال‌های توزیع، هدف اصلی تحقیق نیز دستیابی به عوامل مؤثر بر سهم بازار و گسترش آن در صنعت چرم با مورد ویژه شرکت چرم آذر می‌باشد. دو هدف جزیی شناسایی عوامل محیطی و عوامل بازار مؤثر بر صنعت چرم نیز دنبال شده است. در واقع محقق تلاش کرده است تا رهنمودهایی برای مدیران و سیاست‌گذاران شرکت‌های چرمی در جهت بهبود وضع بازار ارایه دهند.

روش جمع‌آوری اطلاعات در این تحقیق پرسش‌نامه است که برای مشتریان و کارشناسان صنعت چرم ارسال گردیده است. در پرسش‌نامه مشتریان صرفاً به عناصر آمیخته بازاریابی پرداخته شده است ولی در پرسش‌نامه کارشناسان علاوه بر عناصر آمیخته بازاریابی به عوامل مؤثر محیطی نیز توجه شده است.

پس از تکمیل پرسش‌نامه‌ها با استفاده از روش‌های آماری نتایج مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است و در خصوص اولویت تأثیرگذاری ۴ پی بر مصرف به این نتیجه دست یافته است:

۱٫محصول/ ۲٫قیمت/ ۳٫ترویج/ ۴٫توزیع

  • طراحی الگوی صادرات بر اساس قیمت‌گذاری رقابتی در صنایع کاشی و سرامیک ایران، منیژه حقیقی نسب، پایان‌نامه دکترای مدیریت (گرایش بازاریابی بین‌الملل)، ۱۳۷۷٫

هدف این پژوهش، این بوده است تا متغیرهای اصلی و مؤثر بر صادرات صنعتی در چارچوب قیمت‌گذاری رقابتی را مورد شناسایی قرار داده و الگوی مناسبی از این متغیرها طراحی گردد.

فرضیه‌ها و متغیرهای عملیاتی

فرضیه کلی: قیمت‌گذاری رقابتی در استراتژی بازاریابی بین‌الملل از عوامل مؤثر در رابطه با صادرات صنایع کاشی و سرامیک به شمار می‌آید.

  1. میزان صادرات به مشارکت مدیران در توسعه بازارهای صادراتی بستگی دارد. متغیر عملیاتی: میزان صادرات/ میزان تولید.
  2. میزان صادرات به برخورداری شرکت‌های مورد مطالعه از مزیت رقابتی در مکان تولید بستگی دارد. متغیر عملیاتی: قیمت صادراتی/ قیمت جهانی.
  3. میزان صادرات به کیفیت کالا در صنعت مورد مطالعه بستگی دارد. متغیر عملیاتی: دارا بودن گواهی‌نامه‌های استاندارد ملی یا بین‌المللی.
  4. میزان صادرات به نوع واسطه توزیع در صنعت مورد مطالعه بستگی دارد. متغیر عملیاتی: استفاده از صادرات مستقیم یا غیرمستقیم.
  5. میزان صادرات به نسبت بین نرخ‌های موازی رسمی و غیررسمی ارز در بخش صنعت بستگی دارد. متغیر عملیاتی: نرخ ارز تخصیصی به صنایع/ نرخ ارز در بازار غیر رسمی.
  6. میزان صادرات به تعهد پیمان ارزی در بخش صنعت بستگی دارد. متغیر عملیاتی: وجود یا عدم پیمان ارزی در سال‌های مورد مطالعه.
  7. میزان صادرات به سیاست واردات در مقابل صادرات در بخش صنعت بستگی دارد. متغیر عملیاتی: وجود یا عدم این سیاست در سال‌های مورد مطالعه.

با توجه به نتایج به دست آمده کل الگو معنی‌دار و متغیرهای مشارکت مدیران در توسعه صادرات، نسبت قیمت‌ها در مزیت مکانی تولید، نوع واسطه در کانال توزیع (با علامت منفی) و نسبت بین نرخ‌های ارز، در سطح اطمینان حداقل ۹۵% معنی‌دار و سه متغیر کیفیت، پیمان ارزی و واردات در مقابل صادرات دارای ارتباط معنی‌دار نبودند.

نتیجه‌گیری کلی این پژوهش این است که شرکت‌های مورد مطالعه در استراتژی بازاریابی بین‌الملل خود بر عامل قیمت ارزان صادراتی تکیه کرده و از عوامل مزیتی دیگر مانند کیفیت و کانال توزیع استفاده مثبتی نداشته‌اند. با توجه به فرآیند بین‌المللی شدن شرکت‌ها در مطالعات پیشینه و یافته‌های این پژوهش، مدیران این صنعت با شاخص‌های میزان صادرات در حدود ده درصد تولید و استفاده از صادرات غیرمستقیم در کانال توزیع، در مرحله آزمایشی صادرات قرار دارند.

2018-10-30
كد : 98523
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss