جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



دانلود پروپوزال آماده: تدوین راهبردهای مدیریت تولیدات دامی در منطقه سیستان با استفاده از مدل SWOT

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: تدوین راهبردهای مدیریت تولیدات دامی در منطقه سیستان با استفاده از مدل SWOT

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

 

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

……………………………

۳- پیشینه تحقیق:

دیوید (۱۳۸۰)؛ مديريت استراتژيك، فرآيند تصميم گيري است كه جهت هاي دراز مدت سیستم و

همچنين اجراي آن تصميمات را معين مي سازد. مديريت استراتژيك فرآيندي است كه به وسيله آن مديران

براي دراز مدت فعاليت هاي سیستم را تعيين كرده و اهداف عملياتي ويژه اي را مشخص و استراتژي هاي

نيل به اين اهداف را با توجه به شرايط داخلي و خارجي طراحي و برنامه هاي عملي براي اجراي استراتژي‌ها

را انتخاب مي كنند

پژوهش هاي انجام گرفته ، مزايايي را براي تفكر استراتژيك و تعهد عميق به فرآيند مديريت استراتژيك قايل است، از جمله تفكر و تعهد استراتژيك :

  • سطوح مختلف مديريت سازمان را در تعيين اهداف، هدايت و راهنمايي مي‌كند.
  • شناسايي و پاسخگويي به موج تغييرات، فرصتهاي جديد و تهديدات در حال ظهور را تسهيل مي كند.
  • منطق مديريت را در ارزيابي نياز به سرمايه و نيروي كار تقويت مي سازد.
  • كليه تصميم گيري‌هاي مديران در زمينه‌ استراتژي را در كل سازمان هماهنگ مي نمايد.
  • سازمان را قادر مي سازد كه موقعيت واكنشي۱ خود را به وضعيت كنشي و آينده ساز۲ تبديل كند.

سینگ(۱۹۹۰)؛ نظریه مبتنی بر دانش  نظریه ناب  و نظریه آشوب  و نیز سبکهای مشارکتی که زمینه ساز بسیاری از نوآوری ها، نواندیشی ها، تغییرات و بهبود مستمر در سازمانها هستند در فرآیند نظریه سیستمی شکل گرفته و بارور شده اند، با بهره گیری از دانش ها، هنرها، ارزشها و تواناییها ی افراد خود و بر اساس درسهایی که به تجربه می آموزند به طور مستمر، تغییر می کنند و عملکرد خود را بهبود می بخشند.

روبرت(۱۹۹۸)؛ مدیران می توانند محیط های کاری جدید را به گونه ای طراحی کنند که محرک نو آوری و جریان مستمر ارائه فکرهای جدید باشند. آنها هم چنین می توانند طوری عمل کنند که فکرهای نو در فرایندهای کاری ظهور یابند اصلاح شوند و به اجرا در آیند. سازمان ها در مسیر تطبیق خود با تغییرات ناگزیر از تقویت فرآیندهای نوآوری خلاقیت اند زیرا سازمان های غیر خلاق و غیر نو آور به مرور زمان از دور خارج می گردند یا مجبور می شوند سیستم خودرا اصلاح کنند.

هیکس و گولت(۱۹۹۳)؛ نظریه کلاسیک ناظر بر وجود سازمان های بوروکراتیک و مکانیکی است که تمرکز اختیارات قواعد و رویه های جاری یاد شده حیطه کنترل محدود استفاده ناچیز از       گروه های کاری و شیوه ایجاد هماهنگی رسمی و غیر شخصی از ویژگی های آنها به شمار           می روند، آنها همچنین معتقد هستند که اگر نگرش مدیران به کارکنان خود مثبت باشد آنان را مسئولیت پذیر و قابل اعتماد بدانند در چنین حالتی خلافیت نو آوری و بهره وری کارکنان افزایش می یابد به همین دلیل بر ضرورت توسعه مسئولیت های شغلی افزایش تنوع کاری استفاده از سبک های مشارکتی و بهبود روابط انسانی تاکید می کردند.

رضاییان( ۱۳۸۳)؛ حرکت به سوی سیستم های بازتر باعث طراحی نظریه موقعیتی یا اقتضایی در سال ۱۹۷۰ شد این دیدگاه بر آینده نگری تاکید دارد و باریک بینی های محدود کننده نظریات قبلی را کنار گذاشته است. دراین نظریه نیز جنبه های انسانی با قوت هر چه تمام تر بروز می یابند. لیکن به علت وارد کردن سایر عوامل مانند، فناوری و نظام اقتصادی در دیدگاه خود کامل تر تلقی می شود نظریه اقتضایی نیز بر خاسته از نظریه سیستمی یا نظام گرایانه است.

هیکس و گولت( ۱۹۹۳ )؛ به طور خلاصه نظریه اقتضایی بدین معناست که محیط های گوناگون برای دست یابی به بیشترین کارایی نیازمند روابط سازمانی متفاوت هستند. بر این اساس راه بهتری وجود ندارد زیرا برمبنای رویکرد اقتضایی ساختاری که برای یک سازمان مفید است ممکن است برای سازمانی دیگر مطلوبیت نداشته باشد و حتی گفته می شود ساختاری که در یک زمان خوب عمل  می کند ممکن است آینده به دلیل تغییر متقضیات خوب عمل نکند .

کرینتنر( ۱۹۹۸)؛ در باره سبک های رایج و مطرح مدیریت و رهبری می توان به شرح سبک های دستوری، اقناعی، تشویقی، استدلالی، مشارکتی و تفویضی بسنده کرد. که به ترتیب به نوعی در نظریه های کلاسیک نئوکلاسیک و سیستمی و مجموعه ی آنها در نظریه اقتضایی مورد استفاده قرار می گیرند. هریک ازاین سبک ها تاثیر های متفاوتی برکارایی و اثر بخشی سازمان از جمله نو آوری و خلاقیت آن دارند. در سبک دستوری وظیفه مداری قوی و رابطه مداری ضعیف است. در سبک اقناعی وظیفه مداری و رایطه مداری هر دو قوی هستند. در سبک مشارکتی وظیفه مداری ضعیف و رابطه مداری قوی است. در سبک تفویضی هم وظیفه مداری و هم رابطه مداری ضعیف هستند. رفتار رهبری و سبک های اساسی رفتار رهبری براساس نظریه ساختار سازمانی و میزان بلوغ کارکنان از کاملا نابالغ تا کاملا بالغ نشان داده شده است.

هرسی و بلانچارد (۱۹۹۳)؛ با توجه به آن چه در ارتباط با سبک های مدیریت و رهبری گفته شد اگر

رهبر و مدیر سازمان نسبت به سبک های مدیریت دانش کافی نداشته باشد و آنها را در موقعیت و وضعیت

مناسب به کار نگیرد نه تنها روحیه مشارکت و هم فکری کارکنان را کاهش می دهد بلکه موجب آشفتگی

سازمانی نیز می شود وراه هرگونه خلاقیت و نو آوری را سد می کند.

آبراهام ( ۲۰۰۵) تفکر استراتژیک را شناسایی[۱] استراتژی های قابل اطمینان و یا مدل های کسب و کاری می داند که به خلق ارزش برای مشتری نجر شوند او معتقد است جستجو برای یافتن گزینه های استراتژیک مناسب که معمولا به عنوان بخشی از فرآیند دیریت استراتژیک انجام
می گیرد در واقع نتیجه عملی تفکر استراتژیک است

دیوید( ۱۳۸۵)تفکر استراتژیک را تلاش برای نو آوری و تجسم آینده ای جدید و بسیار متفاوت برای سیستم می داند که ممکن است منجر به تعریف مجدد استراتزی های اصلی ویا حتی صنعتی که شرکت در ان فعالیت می کند بشود و همچنین تفکر استراتژیک یک فرآیند مدوام است  که هدف آن رفع ابهام و معنا بخشیدن به یک حیطه پیچیده است  این آفریند تجزیه و تحلیل موقعیت و همچنین ترکیب خلاقانه نتایج تحلیل در قالب یک برنامه استراتژیک موفقیت آمیز رادر
برمی گیرد.

آرانی (۱۳۸۵)؛ تفکر استراتژیک قائل هستند الف گستردگی حوزه مورد توجه فرد به هنگام تفکر در خصوص مسائل سازمانی ب افق زمانی در تصمیمات پ افراد کلیدی که در سازمان از قابلیت تفکر استراتژیک به بهرهمند هستند و همچنین میزان استفاده آنها از سیستم های رسمی برنامه ریزی.

دیوید( ۱۳۸۵ )؛ معتقد است که عناصر تفکر در سمت راست مغز از جمله خلاقیت جستجو گری و کار آفرینی اجزا طراحی استراتژی و یا به عبارتی تفکر استراتژیک هستند.

ابراهام (۲۰۰۵)؛ تفکر استراتژیک را با استفاده از عناصری چون آگاهی نسبت به صنعت و رقابت یا نقد خود آگاهی نسبت به مشکلات اصلی شرکت و یادگیری از تجربیات گذشته تعریف می کنند.

پیوزی( ۱۳۷۹)؛ مشخصه های تفکر استراتژیک عبارتند از دیدگاه سیستمی تمرکز برقصد و نیت

استراتژیک فرصت طلبی هوشمندانه تفکر در طول زمان و تفکر فرضیه اشاره می کند. اگر چه تفکر

استراتژیک ازافراد آغاز می شود اما افراد به این منظور نیازمند بهره مندی از بستر سازمانی حامی تفکر و

گفتمان استراتژیک در فضای سازمان هستند او همچنین  معتقد  است درک مفهوم تفکر استراتژیک نیازمند

رویکردی دو گانه است که از یک سوئ ویژگی های فرد دارای قابلیت تفکر استراتژیک را شناسایی کرده و از

سوی دیگر فرآیند ها و بسترهای سازمان حاکم برفرد را مورد بررسی قرار دهد

امیری کبیری(۱۳۷۷ )؛ توانایی مدیریت تعیین و تغییر استراتژیک یکی از مهارتهای اصلی مدیران تحول آفرین محسوب می شود منظوراز مدیریت استراتژیک اعمال تغییرات مداوم باهدف انطباق سازمان با محیط پیرامون خود است بنابراین مدیران تحول آفرین همواره در پی اداره
برنامه های تغییر و تحول در جهت اجرای استراتژی ها تصمیم گیرهای کلیدی سازان هستند در مدیریت تغییرات استراتژیک دو نکته کلیدی زیر حائز اهمیت است.

شریف زاده(۱۳۷۲)؛ تغییر تحول آفرین اغلب دارای افق زمانی بلند مدت است و اجرای آن از سطح بالای سازمان به سطوح پایین آن صورت می گیرد.

ساعدی (۱۳۶۹)؛ رویکرد مدیریت ارشد بیشتر برتدوین استراتژی متمرکز است و توجه کمتری به نحوه پیاده سازی طرح تدوین شده دارد. در رویکرد تغییر سازمانی وقتی استراتژی ایجادمی شود که  مدیر اجرایی آن را از طریق سازگار کردن ساختار سیستم، تغییر سیستم پاداش و سازگار ساختن بخش مدیریت منابع انسانی به اجرا می گذارد.

علاقه مند(۱۳۷۵)؛ رویکرد روبه رشد در این رویکرد مدیر ارشد برنامه ریزی و اجرای استراتژی یطور همزمان پیش می برد ولی علاقه ای به برنامه ریزی و رهبری دیگران در طول یک فرایند طولانی ندارد بنابراین طریق توضیحات و اقدامات مدیران خود را به عنوان قهرمان اجرای استراتژیهای مناسب مطرح می کند.

اوانز(۱۳۸۰)؛ استراتژی تحول کاریزماتیک استفاده از این رویکرد بخصوص در شرایطی توصیه   می شود که توان رقابتی سازمان تناسب ناچیزی با محیط پیرامون خود دارد و فرصت کافی برای بهره گیری از مشارکت گسترده نیز وجود ندارد در عین حال جو غالب سازمان از اجرای تغییرات اساسی پشتیبانی می کند.

هرسی و بلانچارد (۱۳۷۰)؛ در جهان متغیر و پویای امروز، تغییر و تحول در سازمانها امری اجتناب

ناپذیر و ضروری است به عبارت دیگر شاید بتوان گفت به هر میزان عدم اطمینان محیطی افزایش یابد

برپویایی و پیچیدگی محیطی نیز افزوده می شود رهبری تحول آفرین فعلی و کارکردهای سازمانی به عنوان

یک کل تعریف می شود

۱- purpose

۲- Management by objective-MBO

……………………………

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

۶- مدل تحقیق

…………………………

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

منابع :

…………………………………….

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

2018-10-30
كد : 98538
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss