جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



دانلود پروپوزال آماده تربیت بدنی و علوم ورزشی : اثر ترکیب تمرین مقاومتی و عصاره آبی خارخاسک بر آنزیم¬های کبدی در رت¬های نر سالم

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده تربیت بدنی و علوم ورزشی : اثر ترکیب تمرین مقاومتی و عصاره آبی خارخاسک بر آنزیم­های کبدی در رت­های نر سالم

نمونه پروپوزال های آماده همه رشته های دانشگاهی و دانلود فرم تکمیل شده تریبیت بدنی و علوم ورزشی و پر شده طرح پیشنهادیه پروپوزال، نوشته شده با اصول روش تحقیق مناسب برای پایان نامه.

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

آنچه مسلم است فعالیت‌ها و تمرينات بدنی، دستگاه­های مختلف بدن را تحت تاثیر قرار داده و سبب تطابق این دستگاه­ها با احتیاجات خاص ارگانیسم به هنگام فعالیت و کار بدنی می‌گردد. عضلات، قلب و گردش خون، دستگاه تنفس و کلیه­ها از جمله سیستم‌هایی هستند که بر اثر فعالیت بدنی تغییراتی در نحوه کار آنها بوجود می‌آید. در این میان شناخت این اثر و همچنین مکانیسم‌های کنترل کننده آنها برای طرح و تنظیم برنامه‌های تمرینی و نوع فعالیت ورزشی حائز اهمیت است. کبد به عنوان یک ارگان متابولیکی و مسئول در سم زدایی مواد مختلف است . تولیدات مضر متابولیکی تشکیل شده در ارگانهای دیگر می­توانند بطور غیر مستقیم بر آن اثر بگذارند. کبد محتوی پروتئین­ها و آنزیم هایی با ظرفیت آنتی اکسیدانی بزرگ است و فرض  می­شود که فشارهای اکسیداتیو توسط گونه­های واکنش اکسیژن ROS ایجاد می­شوند و این باعث آسیب­های متنوع کبدی می­شود. فعالیت و رقابتهای ورزشی درکنار فوائد سودمند شان به علت ماهیت استرسی خود موجب برهم خوردن موقت هومئوستاز می‌شوند که در صورت عدم رعایت اصول علم تمرینی شاید آثار تخریبی نیز به همراه داشته باشد. به طور كلي انرژی مورد نیاز برای عملکرد ارگان­های مختلف بدن طی یک سری واکنش­های شیمیایی آزاد می­شود که آنزیم­ها در تسریع این واکنش­ها موثرند. از جمله این آنزیم­ها در هنگام فعالیت ورزشی آسپارات آمینو ترنسفراز (AST) یا گلوتامات اگزالواستات ترانس آمیناز (SGOT) و آلانین آمینو ترنسفراز (ALT) یا گلوتامات پیروات ترنس آمیناز (SGPT) هستند که (AST) (به ترتیب غلظت) در کبد ، قلب، عضلات اسکلتی، کلیه، مغز، لوزالمعده، ریه، گلبول­های سفید و اریتروسیت­ها و (ALT) در کبد، کلیه و به مقدار کمتر در قلب و عضله  و (ALP) در کلیه، کبد، استخوان، کمی هم در عضلات اسکلتی  جفت، روده­ی کوچک و لکوسیتها یافت می­شود. این آنزیم در فعالیت­های شدید متابولیت­ها (مانند لیپید­ها و اسید آمینه) را از غشاء سلول برای تولید انرژی اکسیداتیو انتقال می­دهد(بشیر و همکاران، کلارکسون[۱] و همکاران،۲۰۰۶). افزایش (ALP) پس از تمرین نشان دهنده­ی افزایش فعالیت کبد برای گلوکونئوژنز، پراکسیداسیون چربی و گاهی افزایش استخوان سازی که بستگی به مدت و شدت مسابقه دارد می­باشد.  این آنزیم­ها در انتقال آمین از آسپارات و آلانین به اسید گلوکوتاریک برای تولید اگزالواستیک و اسید پیروویک و تولید انرژی (ATP) در حضور اکسیژن در میتوکندری و گلوکونئوژنزنقش دارند. این آنزیم­ها به طور مستقیم آسیب سلول­های کبدی یا عضلانی یا افزایش نفوذ پذیری غشای سلولی در حین یا پس از فعالیت شدید و رها شدن این آنزیم­ها در گردش خون سیستمیک را نشان می­دهند هرگاه نسبت AST/ALT بیشتر از یک باشد نشان دهنده­ی اضافه بار یا آسیب سلول­های کبدی یا عضلانی طی مسابقات می­باشد.

 

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

 

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

 

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۶- مدل تحقیق

…………………………

……………………………..

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

…………………………………..

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

…………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

…………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

…………………………………..

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

…………………………………..

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

…………………………………..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

…………………………………..

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

…………………………………..

منابع :

…………………………………….

…………………………………..

آسان داک: www.Asandoc.com

پروژه آماده مدیریت، حسابداری، پروپوزال آماده روانشناسی، کشاورزی، علوم سیاسی، معماری، عمران و همه رشته های دانشگاهی

 

[۱]. Clarkson et al

2019-03-05
كد : 15701
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss