جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



دانلود پروپوزال آماده: تعیین و رتبه بندی عوامل مؤثر بر فروش در پتروشیمی خراسان با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP)

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: تعیین و رتبه بندی عوامل مؤثر بر فروش در پتروشیمی خراسان با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP)

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

……………………………

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

……………………………

۳- پیشینه تحقیق:

تحقیقات صورت گرفته در داخل کشور

تحقیقی تحت عنوان “بررسی ارتباط میان روشهای منتخب بازاریابی و میزان فروش خدمات بیمه ای” در دانشگاه امام صادق(ع) پذیرفته شده است. در این تحقیق از میان روشهای مختلف دو روش پیشبرد فروش و قیمت اختیار شده است. فرضیه های این پژوهش عبارتند از:

فرضیه اصلی: بین روشهای منتخب بازاریابی و میزان فروش خدمات بیمه ای رابطه معنی داری وجود دارد.

فرضیه فرعی اول: نوع ابزار ارتباط جمعی حاصل آگهی های تجاری در افزایش فروش بیمه عمر مؤثر است.

فرضیه فرعی دوم: محتوای آموزشی آگهی های تجاری در میزان فروش بیمه عمر مؤثر است.

اهم نتایج تحقیق به قرار زیر است: از بین رسانه های مورد نظر، تلویزیون دارای بیشترین و مجله دارای کمترین ناشر می باشد. بین افزایش حق بیمه عمر و میزان فروش آن همبستگی بالا و معکوسی وجود دارد. با بررسی های به عمل آمده، فرضیه دوم تأیید می شود.

تحقیقی دیگر تحت عنوان ” تعیین عوامل بازاریابی مؤثر بر میزان فروش شرکتهای تحت پوشش بنیاد مستضعفان و جانبازان”  که در این تحقیق، محقق به دنبال این است که مشکلات و مسائل و موانع اصلی در راه افزایش فروش شرکتهای مورد تحقیق را شناسایی نموده و راهکارهای افزایش فروش را مشخص و تبیین نماید تا افزایش سودآوری و توسعه شرکتها در بستری مناسب ممکن گردد.

تحقیقی دیگر تحت عنوان ” شناسایی و رتبه بندی مهمترین عناصر آمیخته بازاریابی بر فروش خرده فروشان محصولات یک و یک از دیدگاه آنان براساس عناصر شناسایی شده ” در دانشگاه تهران پذیرفته شد که اهداف اساسی این تحقیق عبارتند از:

  • شناسایی عوامل با اهمیت در فروش محصولات از نظر خرده فروشان محصولات یک و یک تهران
  • رتبه بندی عوامل با اهمیت شناسایی شده از نظر خرده فروشان موردنظر
  • تعیین موضع و جایگاه محصولات یک و یک از دیدگاه خرده فروشان مورد نظر.

تحقیقی دیگر تحت عنوان ” بررسی و تعیین عوامل مؤثر بر افزایش فروش و طراحی الگوی مناسب بازاریابی برای شرکت سهامی تولیدی تجهیزات ایمنی راهها با تأکید بر عناصر استراتژیک ” در دانشگاه تهران پذیرفته شد. هدف این تحقیق بیان و تحلیل میزان آشنایی و توجه عملی شرکت تجهیزات ایمنی راهها به متغیرهای برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی و میزان اهمیتی که این متغیرها برای حفظ موقعیت فعلی شرکت و همچنین ایجاد مزیتهای رقابتی برای آینده است. هدف بعدی تحقیق استفاده بهینه از منابع و امکانات و بهره برداری از ظرفیتهای خالی شرکت است که نتیجه آن افزایش فروش شرکت و درنتیجه افزایش درآمدهای ملی و ارتقاء بهره وری ملی می باشد.

ريحانی (۱۳۸۸): در پ‍ژوهش خود به بررسي آميخته بازاريابي با فروش بيمه هاي عمر و پس انداز در سطح استان سمنان پرداخته است. براي رسيدن به اين هدف رابطه عناصر آميخته بازاريابي با فروش بيمه هاي عمر و پس انداز در قالب ۴ فرض بيان نموده كه بين قيمت، دسترسي به شبكه­هاي فروش، تبليغات، كيفيت خدمات بيمه عمر و پس انداز و فروش بيمه نامه­هاي عمر و پس انداز رابطه معناداري وجود دارد. با توزيع پرسشنامه بين بيمه­گزاران عمر و پس انداز در سطح استان سمنان اطلاعات جمع آوري شده و سپس اطلاعات پرسشنامه با كمك نرم افزارهاي EXCEL  وSPSS مورد تجزیه وتحليل قرار گرفته و از روشهاي آماري كاي اسكوئر براي تحليل داده­ها استفاده شده است كه نتايجي به زیر شرح داشته است: بين قيمت دسترسي به شبكه­هاي فروش تبليغات بيمه­هاي عمر و پس انداز و فروش بيمه نامه­هاي عمر و پس انداز رابطه معناداري وجود ندارد.

 

تحقیقات صورت گرفته در خارج کشور

جین پارک[۱] در پژوهش خود به بررسی سیستم توزیع کارآمد بر میزان فروش خدمات بیمه در آمریکا پرداخته است. در این پژوهش به بررسی سیستم­های توزیع کارآمد در صنعت بیمه آمریکا بر اساس مدل (p/c)  انجام گرفته است. از آنجایی که عامل مؤثر بر خرید بیمه نامه­ها وجود درآمدهای افراد و ساختارهای اجتماعی است، این پژوهش به بررسی و شناسایی عوامل مؤثر بر کارایی سیستم­های توزیع در جهت فروش خدمات بیمه می­پردازد.

چینگ کو فان [۲]در پژوهش خود به بررسی  کانال­های مستقیم و غیرمستقیم در بازاریابی بیمه پرداخته است. هدف از پژوهش وی تأثیر کانال­های توزیع مستقیم و غیرمستقیم بر میزان فروش خدمات بیمه در سطح کشور تایوان می­باشد. در این پژوهش از مدل­های کوپر وCCR در جهت اندازه گیری تصمیمات واحدهای بازاریابی پرداخته شده. بررسی­ها نشان داده­اند که وجود کانال­های توزیع مستقیم کارایی بیشتری را در سیستم  بازریابی نسبت به کانال­های توزیع غیر مستقیم دارد.

[۱] . Jin Park

[۲] .Chiang Ku Fan

……………………………

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

۶- مدل تحقیق

…………………………

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

منابع :

…………………………………….

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

2018-11-01
كد : 98926
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss