جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



دانلود پروپوزال آماده: تفکیک میان نظامیان و غیرنظامیان در هنگام جنگ را می¬توان بعنوان اصلی¬ترین هدف حقوق بشردوستانه نام برد

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده: تفکیک میان نظامیان و غیرنظامیان در هنگام جنگ را می¬توان بعنوان اصلی¬ترین هدف حقوق بشردوستانه نام برد

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

……………………………

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

……………………………

۳- پیشینه تحقیق:

می­توان گفت تاکنون انحصارا در خصوص حقوق کودک در مخاصمات مسلحانه در کشورمان بمانند سایر موضوعات حقوق بشردوستانه تحقیقی انجام نگرفته است. اصلی­ترین منابع به چالش کشیده شده حقوق بين الملل بشر،حقوق بشردوستانه و کنوانسیونها و پروتکل­های مرتبط خواهد بود. جامعه بين المللي در طول قرن گذشته تلاش كرده است تا جنگ را تا حد ممكن به نظم درآورد. مهمترين معاهدات حقوق بشردوستانه كه امروزه بر حالتهاي جنگي قابل اعمال است كنوانسيونهاي ژنو است كه بعد از اختتام جنگ دوم جهاني تصويب شده و به همراه دو پروتكل الحاقي كه در ۱۹۷۷ ايجاد شده است بنيان اصلي را تشكيل مي­دهد. هدف اصلي كنوانسيونهاي چهارگانه ژنو حمايت از قربانيان مخاصمات مسلحانه است. ملاحظه  مي­شود كه كنوانسيون چهارم ژنو اولين معاهده­اي بود كه انحصاراً تلاش كرد تا حمايت از غيرنظاميان در جنگ را سر لوحه كار خود قرار دهد.كنوانسيون مزبور اساساً مربوط به افراد تحت نظر طرف متخاصم يا قربانيان جنگ است و چندان که می­بایست بصورت عام و كلي در مورد نحوه رفتار متخاصمان با غير نظاميان نپرداخته است؛ با اين وجود حمايت عام از غيرنظاميان در كنوانسيون مزبور تا حدودي درج شده است[۱]. اين كنوانسيون به تعداد محدودي از تعهدات طرفين متخاصم در جهت فراهم آوردن زمينه­هاي حمايت از كودكان اشاره مي كند[۲].  پروتكل اول الحاقی حداقل سن براي بكارگيري در نيروهاي مسلح و مشاركت مستقيم در نبرد را بيان مي كند واين امر اولين بار بود كه این امر در يك سند الزام آور مطرح شد. با اين حال ۱۵ سالبرای شرکت غیر مستقیم و ۱۸ سال جهت شرکت مستقیم در مخاصمات بعنوان كمترين سن براي شركت در جنگ و عضويت در نيروهاي مسلح مطرح شد. حداقل ضمانت رعايت عدالت براي اين دسته افراد در ماده ۷۷ بيان شده است. پروتكل دوم اولين سند الزام آور بين المللي است كه به تنهايي بيانگر رفتار متخاصمان در جنگهاي داخلي است و در جهت توسعه ضمانت اجراهايي كه ماده ۳ مشترك به آنها اهميت داده است تلاش مي كند. همچنين مفاد آن بسيار كمتر بوده و محدوديت كمتري را نسبت به مفاد پروتكل اول الحاقي اعمال مي كند و اجراي آن منوط به مخاصماتي است كه با معيارهاي ماده۱ همخواني داشته باشد.

[۱]– Articles 13-26

[۲]– Article 15

……………………………

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

۶- مدل تحقیق

…………………………

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

منابع :

…………………………………….

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

2018-11-02
كد : 99027
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss