جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



دانلود پروپوزال آماده: حل مسئله جريان کارگاهي دو مرحله اي انعطاف پذير بدون وقفه

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

توالي عمليات[۱] و زمان بندي[۲]  نوعي فرايند تصميم گيري است که داراي نقشي اساسي در ارتقاي بهره وري درصنايع توليدي و خدماتي است. .به طور کلي زمان بندي، به فعاليت تخصيص تعدادي منابع محدود، در طول زمان، جهت انجام مجموعه اي محدود از فعاليت ها با هدف بهينه سازي يک يا چند معيار عملکرد گفته مي شود. از جهتي ديگر مي توان گفت زمان بندي نوعي تابع تصميم گيري بوده و فرآيندي است که در آن، برنامه زماني تعيين مي شود و در نهايت يک يا چند هدف و معيار عملکرد را بهينه سازي مي کند. در اکثر سيستم هاي ساخت و توليد يا محيط هاي فرآيند اطلاعات،  زمان بندي به عنوان يک پروسه مهم تصميم گيري عمل مي کند.]۱ [توالي عمليات عبارتست از تعيين ترتيب پردازش عمليات و زمان بندي عبارتست از تعيين زمان آغاز و پايان عمليات براي منابع در دسترس. در دنياي رقابتي کنوني، براي شرکت ها، داشتن بهترين توالي انجام عمليات  و زمان بندي مناسب فعاليت ها يک نياز اساسي به منظور بقا مي باشد. از نظر دمپستر و همکاران ]۲ [زمان بندي عبارت است از: “هنر تخصيص منابع به فعاليت ها جهت اطمينان از انجام کامل فعاليت ها در مدت زماني معقول” در عمل، زمان بندي با استفاده از الگوريتم هاي زمان بندي يا قوانين مبتني بر دانش صورت مي گيرد. امروزه به کارگيري الگوريتم هاي ابتکاري و فراابتکاري براي حل مسائل زمان بندي و به دست آوردن جواب هاي بهينه (يا نزديک بهينه) بسيار متداول است.مسائل زمان بندي معمولا داراي محدوديت و فرض هاي عمومي هستند. فرض هاي عمومي مسئله زمان بندي در ]۳ [آمده است. براي مسائل زمان بندي دسته بندي هاي مختلفي ارائه شده است. محبوب ترين و پرکاربرد ترين نحوه نمايش مسائل زمان بندي توسط گراهام و همکاران  ]۴ [ارائه شده است. بنا بر مدل طبقه بندي گراهام مسائل زمانبندي قطعي با سه تايي مرتب α│β│γ يا  α/β/γ نمايش مي دهند. گريوز ]۵ [يک دسته بندي براي مسائل زمان بندي ارائه کرده است. اين دسته بندي مسائل را با توجه به ابعاد زير طبقه بندي مي نمايد:

  • تامين نيازمندي ها[۳]
  • پيچيدگي فرآيند[۴]
  • معيار زمان بندي[۵]
  • متغير بودن پارامترها[۶]
  • ترکيب کارگاه
  • محيط زمان بندي[۷]

زمان بندي را مي توان به دو صورت ايستا و پويا تقسيم نمود. به مسائل زمان بندي که در آن تعداد کارها و زمان لازم براي انجام هر عمل مشخص باشد، ايستا گفته مي شود. از طرف ديگر، مسائل زمان بندي که در آن تعداد کارها و ديگر عوامل مربوط به آن در طول زمان تغيير مي کند، پويا گفته مي شود ]۷،۶ [. کليات اشاره شده در مورد مسائل زمان بندي در ضميمه ۱ به طور مفصل توضيح داده شده است. در اين پايان نامه، مسئله زمان بندي جريان کارگاهي دو مرحله اي انعطاف پذير بدون وقفه بررسي شده و با استفاده از الگوريتم هاي ابتکاري و فراابتکاري براي مسائل تک هدفه و چند هدفه حل خواهد شدو يک روش براي تخصيص منطقي زمان هاي موعد تحويل ارائه مي شود. در اين فصل، ابتدا برخي از مفاهيم پايه اي بررسي خواهند شد،  و در ادامه، کليات و مسئله تحقيق معرفي و بررسي خواهند شد و در نهايت ساختار تحقيق ارائه خواهد شد.

در اين تحقيق، مسئله جريان کارگاهي دو مرحله اي انعطاف پذير بدون وقفه با هدف تعيين توالي توليد بهينه (نزديک بهينه) با توجه به اهداف کمينه سازي و بيشينه سازي مورد بررسي قرار مي گيرد. هم چنين، ارائه الگوريتم هاي کارا  و مبتني بر رويکرد هاي ابتکاري و فراابتکاري در دستور کار قرار گرفته است که با استفاده از آن بتوان به مجموعه جواب هاي مناسب رسيد.

[۱] Sequencing

[۲] Scheduling

[۳] Requirement Generation

[۴] Processing Complexity

[۵] Scheduling Criteria

[۶] Parameter Variability

[۷] Scheduling Environment

……………………………

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

……………………………

۳- پیشینه تحقیق:

……………………………

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

۶- مدل تحقیق

…………………………

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

منابع :

…………………………………….

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

2018-12-18
كد : 103478
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss